Speedronde #101

DeletedUser

Guest
Hoezo 2 miljoen gesnoept? ik heb 5 dorpen ofzo gepakt en that was it :rolleyes:

En uit respect voor mario viel ik pas aan toen pure gebanned en dus verdoemd was ;)
jongen blablabla Ik had niets van jou gepakt toen ik op jubi speelde ja idd jeroen had vv gedaan kon ik niet attacen maar toen hadden ze mij gevraagd of ik samen wou bashen ^^
Dus hou je mondje ruben, en jij recpect voor mario ? :p
Er zal wel iets anders zitten =)


Vind het nogal zielig voor jullie en spijtig voor pure (mario,..) de topspelers dan
Ze doen zovéél moeite en laatste dag dit, niets op te zeggen ;)
 

DeletedUser

Guest
zielig, zeer zeer zielig. Jullie mogen je nog niet eens subtop noemen. totaal geen eergevoel. Ik krijg jullie nog wel hiervoor, ingame.

Dat zei ik ook al ;-) Maar toen vonden ze me laf!

But keep it calm ;-) Denied- heeft niks gedaan. Die jongen is door ons gebs'ed ;-) Toen teruggeholpen, maar houd nu het fatsoen om ons niks te doen ;-)

De enige die hier wat te verweiten valt zijn Oneal en Miley Cyrus. Hoe heeft god zo'n laffe mensen kunnen maken (A)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jongen blablabla Ik had niets van jou gepakt toen ik op jubi speelde ja idd jeroen had vv gedaan kon ik niet attacen maar toen hadden ze mij gevraagd of ik samen wou bashen ^^
Dus hou je mondje ruben, en jij recpect voor mario ? :p
Er zal wel iets anders zitten =)


Vind het nogal zielig voor jullie en spijtig voor pure (mario,..) de topspelers dan
Ze doen zovéél moeite en laatste dag dit, niets op te zeggen ;)

Lol je moet je mond houden jij weet amper iets je bent gepwned deze ronde ;)

Ik en mario hebben goed samengewerkt deze speed en zijn al naar mijn gevoel langer bevriend ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol je moet je mond houden jij weet amper iets je bent gepwned deze ronde ;)

Ik en mario hebben goed samengewerkt deze speed en zijn al naar mijn gevoel langer bevriend ;)
Kijk hiermee bevestig je dat je noob bent en als je vraagt waarom;
Dorpen leeg zetten en ferdy nobelen ( was mijn fout ja)
En nu zeg je dat jij mij pwnde ? :p
Man toch :eek:
Ja het kan dat je goed hebt samengewerkt deze ronde met mario da boeit ni mario pwnd jou nog altijd :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kijk hiermee bevestig je dat je noob bent en als je vraagt waarom;
Dorpen leeg zetten en ferdy nobelen ( was mijn fout ja)
En nu zeg je dat jij mij pwnde ? :p
Man toch :eek:
Ja het kan dat je goed hebt samengewerkt deze ronde met mario da boeit ni mario pwnd jou nog altijd :rolleyes:

Heb ik ooit gezegd dat ik mario own dan ? :rolleyes:

Ik weet maar als te goed dat mario mij owned heb ik ook helemaal geen problemen mee. maar jij mag best denken van wel hoor :)

En ik heb jou dorpen niet eens leeggezet ;)
 

DeletedUser

Guest
Even een woordje uitleg voor heel dit gedoe:

Begin:
MyFrus begon de speed zeer aanvallend en ownde in het begin:
Freddie Mercury.
Pyrr
Waxo.
Broelie

Vervolgens wou een zekere "arno642" ons joinen, op dat moment de nummer 1. We wisten op dat moment niet echt wie hij was en lieten hem in de stam. Iets later verliet hij de stam en begon hij een stamlid van ons aan te vallen, dagje later kwam hij weer zeuren voor in de stam te komen.
Toen waren wij er al achter dat het Mario was, maar we lieten hem erin. Voor hem later die dag zelf aan te vallen. (Dit kan je niet echt een backstab noemen aangezien hij hetzelfde ervoor flikte).

Volgende dag werd LiveStrong. bsed. Ik wil hiervoor nog even de redenen ophalen:
*Meerdere keren stam verlaten (Samen met Arno)
*Edelen van claims van andere stamleden
In onze ogen waren dit genoeg redenen, zeker aangezien Slegers & Jari ons vorige speeds ook al wat geflikt hadden.

Ik denk dat er dan paar dagen later de grootste backstab kwam. Backstab van: Soncky, Jordy, Pim (Pure-ownage), NightAndDay, That 70s show, Jubileumspeed.. Op Joop ZoeteMelk. & OwhPUS die de speed op dat moment duidelijk domineerde.

Die dag heb ik nog duidelijk tegen Pim gezegd, ik pak jullie nog terug. Heb hem zelfs gezegd dat de payback op dinsdag 21 juli zou vallen. Meer dan waarschuwen kon k toch niet doen?
De enige die deze speed 100% eerlijk heeft gespeeld (Die op dit moment nog overblijft) is -Denied.

Hij is dus ook verdiende winnaar, ik hoop ook dat de bespelers van Pure-Ownage niet belachelijk gaan doen. Want als ze eerlijk zijn moeten ze toegeven dat ze de speed niet eerlijk gespeeld hebben.

Gezegde: Wie de bal kaatst, kan de bal terug verwachten.
Bij deze nog één vraagje: Hoe voelde de bal?:confused:

Groetjes BarbiePoppen aka Jeroen.:)
 

DeletedUser

Guest
Heb ik ooit gezegd dat ik mario own dan ? :rolleyes:

Ik weet maar als te goed dat mario mij owned heb ik ook helemaal geen problemen mee. maar jij mag best denken van wel hoor :)

En ik heb jou dorpen niet eens leeggezet ;)
jij of kenneth boeit niet :p jij was erbij betrokken ^^
 

DeletedUser

Guest
zielig, zeer zeer zielig. Jullie mogen je nog niet eens subtop noemen. totaal geen eergevoel. Ik krijg jullie nog wel hiervoor, ingame.

Ach jij als ik voor iedereen die jij ingame nog moet terug "pakken" een euro kreeg was ik al miljonair.
Dus Stfu met je praatjes en Probeer het een keer langer dan een uur uit te houden.
 

DeletedUser28453

Guest
Ach jij als ik voor iedereen die jij ingame nog moet terug "pakken" een euro kreeg was ik al miljonair.
Dus Stfu met je praatjes en Probeer het een keer langer dan een uur uit te houden.

ik heb me ondertussen alweer genoeg bewezen, de speeds die ik heb gespeeld waar ik duidelij kzei dat ik ze serieus speel heb ik genoeg mensen gepakt. ga nou niet praten, zeg maar eerst eens wie je bent. naab
 

DeletedUser

Guest
Even een woordje uitleg voor heel dit gedoe:

Begin:
MyFrus begon de speed zeer aanvallend en ownde in het begin:
Freddie Mercury.
Pyrr
Waxo.
Broelie

Vervolgens wou een zekere "arno642" ons joinen, op dat moment de nummer 1. We wisten op dat moment niet echt wie hij was en lieten hem in de stam. Iets later verliet hij de stam en begon hij een stamlid van ons aan te vallen, dagje later kwam hij weer zeuren voor in de stam te komen.
Toen waren wij er al achter dat het Mario was, maar we lieten hem erin. Voor hem later die dag zelf aan te vallen. (Dit kan je niet echt een backstab noemen aangezien hij hetzelfde ervoor flikte).

Volgende dag werd LiveStrong. bsed. Ik wil hiervoor nog even de redenen ophalen:
*Meerdere keren stam verlaten (Samen met Arno)
*Edelen van claims van andere stamleden
In onze ogen waren dit genoeg redenen, zeker aangezien Slegers & Jari ons vorige speeds ook al wat geflikt hadden.

Ik denk dat er dan paar dagen later de grootste backstab kwam. Backstab van: Soncky, Jordy, Pim (Pure-ownage), NightAndDay, That 70s show, Jubileumspeed.. Op Joop ZoeteMelk. & OwhPUS die de speed op dat moment duidelijk domineerde.

Die dag heb ik nog duidelijk tegen Pim gezegd, ik pak jullie nog terug. Heb hem zelfs gezegd dat de payback op dinsdag 21 juli zou vallen. Meer dan waarschuwen kon k toch niet doen?
De enige die deze speed 100% eerlijk heeft gespeeld (Die op dit moment nog overblijft) is -Denied.

Hij is dus ook verdiende winnaar, ik hoop ook dat de bespelers van Pure-Ownage niet belachelijk gaan doen. Want als ze eerlijk zijn moeten ze toegeven dat ze de speed niet eerlijk gespeeld hebben.

Gezegde: Wie de bal kaatst, kan de bal terug verwachten.
Bij deze nog één vraagje: Hoe voelde de bal?:confused:

Groetjes BarbiePoppen aka Jeroen.:)

Freddie is nooit geowned int begin en die waxie en broellie die waren inactief maarja ^^
Myfrus domineerde wel tot de banns ;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb me ondertussen alweer genoeg bewezen, de speeds die ik heb gespeeld waar ik duidelij kzei dat ik ze serieus speel heb ik genoeg mensen gepakt. ga nou niet praten, zeg maar eerst eens wie je bent. naab

Laten we allemaal gewoon zeggen dat we onserieus speelde dan worden we nooit meer geowned :rolleyes: Die tactiek Ga ik ook toepassen Thumps up For you (H)
 

DeletedUser9647

Guest
Kvind het eigenlijk wel grappig. Ik heb veel voor het account gedaan, maar toen die eenmaal uitgelopen was had ik gewoon de tijd er niet meer voor, en liet ik de rest van de spelers spelen. Deze waren schijnbaar niet goed, en hebben hulp van 100 andere spelers gevraagd, en wachtwoorden door lopen lullen.

't mooiste is nog dat ik naar eerlijkheid kan zeggen dat ik niet gebackstabbed hebt deze speed :D

Jeroen, je doet wel alsof je er zelf netjes uitluld, maar je lult weer onzin, ook leuk om te zien btw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
het allermooiste is dat hij dat idd had gedaan want pas toen myfrus al uit elkaar z'n beetje was gevallen kwam hij pas op het account :D
 
Bovenaan