[Speeltopic] RL Darts

DeletedUser

Guest
BAM. 3-0 van Svennieboys gewonnen. Mooi om te zien dat mijn training op de dubbels er eindelijk uit komt (7e dart, 9e dart, 12e dart) gegooid :). Ofja, eruit komt, iets beter wordt, laat ik het zo zeggen :).

Goed gespeeld. Ik bleef op het punten gooien wel ver achter, 1e keer ik 100 punten voor 2e en 3e keer stond jij 100 punten voor :$.
 

DeletedUser18987

Guest
Ja, ik kreeg echt ongelofelijk veel pijlen op een dubbel, miss wel het dubbele van jou maar ja, als je ze niet gooit :eek:
 

DeletedUser

Guest
dat doet hij vast in spookmodus want ik zie het hier niet staan.
 

DeletedUser

Guest
Damn hé, ik zit net tegen Sven te oefenen, oefenpotjes, gooi ik pardoes 99 uit :eek:. eerst een misser eerste klas in de 1, dan t20 en dan d19 :D.

Oefening baart kunst hehe. Maar nu leren, genoeg SOG voor vandaag :(
 

DeletedUser13565

Guest
Ik heb m'n dartbord nu, én pijltjes.

En ik ben er achter dat ik hier weinig kans maak haha :D

maarja tis voor den lol\

oscar waar ben jE?
 

DeletedUser

Guest
Jo, dudes. Zijn de afspraken al gemaakt om te darten deze week? Pas één partij is gespeeld voor deze week en dat is de partij tussen Sven en mij.
 

DeletedUser

Guest
Het is dus wel de bedoeling dat alles gespeeld wordt he mense. Zo moeilijk is het niet, even een half uurtje oid. afspreken om de pijltjes te gooien.
 

DeletedUser13565

Guest
Ehm lollie maandag kan ik, noem jij maar een tijd. Niet begin van de avond, ook niet heeel vroeg sochtends
 
Bovenaan