[Speeltopic] RL Darts

• Topicstarter Topicstarter bik en rode trap
  • Startdatum Startdatum
Dat maakt 2 partijen gespeeld, met nog 2 partijen te gaan. Deze mensen hebben nog 4 dagen zoals eerder vermeld, voordat we naar de volgende speelronde gaan.

2ziwhuh.png

Je kunt niet zeggen dat ik het niet probeer, maar die gast is inactief als de nete op normale tijden.

Dat maakt 2 partijen gespeeld, met nog 2 partijen te gaan. Deze mensen hebben nog 4 dagen zoals eerder vermeld, voordat we naar de volgende speelronde gaan.

2ziwhuh.png

Hee, ik vind het prima om volgende week twee wedstrijden te spelen, maar vier dagen is dan net iets te weinig. Maandag kan ik spelen ja! Dan kan ik tegen lollie ook direct spelen.

Kom op hé je hebt voor deze eerste pot een dikke week de tijd gehad? Maargoed, als je maandag de uitslag hebt zal ik het gezien het de eerste ronde is door de vingers zijn, spreek dan wel even goed met oscar af.

Waar staan die W en die V voor? Want Win en Verlies is namelijk precies verkeerd :D

winst en verlies.

en het gaat vanuit de speler in de eerste kolom he noepje :p

Kom op hé je hebt voor deze eerste pot een dikke week de tijd gehad? Maargoed, als je maandag de uitslag hebt zal ik het gezien het de eerste ronde is door de vingers zijn, spreek dan wel even goed met oscar af.

Ik heb gezegd waarom ik nog niet kan spelen right? :p

Belangrijke mededeling

Oneal wordt vanwege inactiviteit uitgeschreven. De grote Lieflap is zijn vervanger, en mag derhalve een naam kiezen waarmee hij zich wilt presenteren voor het volkje hier :)

[21:46:35] Kas: t18!!!
[21:46:41] Kas: ik mikte op t20 maar dat mag de pret niet drukken

xD

De volgende ronde mag gespeeld worden. Oscar-Quechua mag vandaag nog gespeeld worden, daar verwacht ik vanmiddag/vanavond een uitslag van.

Deadline voor ronde 2: Zondag 20:00.

Wedstrijden:

Lijstaanvoerder Eucalyptus Sunrise neemt het op tegen underdog Yube.
Het verliezersduel van de week: Svennieboys vs Bik en rode trap.
De man uit zeeland neemt het op tegen achterhoeker lollie-nator12.
David neemt het op tegen Goliath: Oscar vs Lieflap.

2ivilpg.png

Terug
Bovenaan