[Speeltopic] RL Darts

DeletedUser

Guest
Die dartnamen zijn zeer verwarrend. Wie spelen er nu tegen elkaar? :p. BERT - Bappos of wat? xD
 

DeletedUser

Guest
Lol dit meen je niet. 2-0 voorstaan, dan gooit hij opeens 2x zijn eerste pijl in de dubbel en dan wordt het 3-2 na een ellenlange leg :( -_-

jammer jammer.
 

DeletedUser

Guest
Beter niet want ik kan niet tegen mijn verlies.

Overigens verwacht ik gewoon dat elke week elke wedstrijd gespeeld wordt van desbetreffende week. Elke ronde duurt een week vanaf dat de uitslagen geplaatst zijn. Dan niet gespeeld = geen punten, voor beide. Of er moet 1 duidelijk meer actie hebben ondernomen.
 

DeletedUser

Guest
De deadline voor partij één zet ik op 13/1/2013 20.00

Daarna is het steeds exact 7 dagen tijd. Vergeet dus niet te spelen.
 

DeletedUser13565

Guest
waarom moet dit eigenlijk tegelijk :(

Ik heb deze week m'n dartbord niet tot mijn beschikking, volgende week wel. Als ik dan gewoon zeg in hoeveel worpen ik de nul heb gegooid hoeven we helemaal niet tegelijk online te zijn geweest.

Goed?
 

DeletedUser13565

Guest
Die laten jullie invliegen of wat?

Klopt. Nee ik heb 'm in Zeeland, maar ik gebruik hem nooit en kreeg na dat WK Darts wel zin om weer te darten dus ik neem 'm volgende week mee naar R'dam, hang ik gewoon op aan de muur. Boeien die gaten aan de muur ook niet, het is toch een huurhuis. :D
 

DeletedUser

Guest
ik heb ook allemaal gaten in de muur hoor, ondanks een rand om het bord nog :$
 

DeletedUser

Guest
Christian Kist VS Jimmy Hendriks

In de BDO ligt Christian er al uit. Zware partij en strijdend ten onder gegaan. Daar in tegen heeft Jimmy laten zien over wat voor kwaliteiten hij beschikt. In de eerste ronde Martin Adams eruit gegooit. Natuurlijk zat ik als goede vriend van Jimmy aan de buis gekluisterd. Morgen tegen George Richie! Maar daar gaan we het niet over hebben.

08-01-2013
15:03

De eerste pijlen worden in het bord gegooit. de eerste leg was erg saai en vermoeiend, maar uiteindelijk wist Jimmy Hendriks de dubbel 1 te vinden. De 2de leg was wat minder spannend. Al snel nam Hendriks de voorsprong en gooide 44 uit in 2 pijlen. 2-0 in legs. De 3de leg begon Kist erg goed. Hoge worpen en al snel gooide ook hij zijn dubbel! De 4de leg was de beslissende leg voor Hendriks. Na een zware leg bleek Hendriks toch de sterkste.

Kist (Svennieboys) 1/3 Hendriks (Eucalyptus Sunrise)

Mooie partij Sven, blij dat ik gewonnen heb, maar ondanks dat was je een waardige tegenstander.
Hoop in mijn partij tegen Yube de dubbels beter te vinden.
 

DeletedUser

Guest
Scherp.
Ben al flink aan het oefenen op mijn dubbels, meestal raak ik ze in 5 pijlen.
 
Bovenaan