DeletedUser72975
Guest
Lekker hoor, maar waarom die triple 18 dan 
Foutje zeker?
Foutje zeker?
Lekker hoor, maar waarom die triple 18 dan
Foutje zeker?![]()
Gaat iemand weer zo'n dart toernooi organiseren net zoals in het begin van dit topic was gedaan in 2013?
Ik denk dat het praktisch gewoon erg moeilijk is, weet niet wat de vorige deelnemers er van vonden?
Wil anders wel eens een los potje spelen met iemand.
Waarschijnlijk mikte die op triple 20. Ik gooide laatst T20, T20, D18. Helaas had ik meer punten over dan dat
Denk idd lastig, je moet maar net
tegelijk langere tijd on zijn. En elkaar vertrouwen, want ik heb in mijn schuur bijvoorbeeld geen Skype, dus kan niet doorgeven wat ik gooi. Dus moeten mensen vertrouwen dat de hoeveelheid pijlen die ik nodig had ook daadwerkelijk die hoeveelheid pijlen waren.
Dus ja..
Wie durft deze baas aan te pakken?
Jij met je schuur..
Vertrouwen komt in mijn geval wel goed, je bent wel erg laag als je beweert iets te gooien wat je niet hebt gegooid![]()
Wie durft deze baas aan te pakken?
Jij met je schuur..
Vertrouwen komt in mijn geval wel goed, je bent wel erg laag als je beweert iets te gooien wat je niet hebt gegooid![]()
Jij bent echt laag!
Nog nooit 180 gegooid helaasmaar blijf het proberen
![]()
Ik gooide net 140, 100, 60, 95 achter elkaar en eerste pijl op de dubbel was raak![]()
Heb je tips :')Wie durft deze baas aan te pakken?
Jij met je schuur..
Kom ik aan met een gemiddelde van 50 als ik lekker gooi xd.
Ik gooide net 140, 100, 60, 95 achter elkaar en eerste pijl op de dubbel was raak![]()