[Speeltopic] RL Darts

DeletedUser72975

Guest
Lekker hoor, maar waarom die triple 18 dan :D
Foutje zeker? :p
 
Reactiescore
264
Gaat iemand weer zo'n dart toernooi organiseren net zoals in het begin van dit topic was gedaan in 2013?
 

DeletedUser72975

Guest
Gaat iemand weer zo'n dart toernooi organiseren net zoals in het begin van dit topic was gedaan in 2013?

Ik denk dat het praktisch gewoon erg moeilijk is, weet niet wat de vorige deelnemers er van vonden?
Wil anders wel eens een los potje spelen met iemand.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik denk dat het praktisch gewoon erg moeilijk is, weet niet wat de vorige deelnemers er van vonden?
Wil anders wel eens een los potje spelen met iemand.

Denk idd lastig, je moet maar net tegelijk langere tijd on zijn. En elkaar vertrouwen, want ik heb in mijn schuur bijvoorbeeld geen Skype, dus kan niet doorgeven wat ik gooi. Dus moeten mensen vertrouwen dat de hoeveelheid pijlen die ik nodig had ook daadwerkelijk die hoeveelheid pijlen waren.

Dus ja..
 
Reactiescore
1.699
Je kan dart scorebord downloaden, en daar een printscreen van maken.
 

DeletedUser72975

Guest

Wie durft deze baas aan te pakken? :cool::p

Denk idd lastig, je moet maar net
tegelijk langere tijd on zijn. En elkaar vertrouwen, want ik heb in mijn schuur bijvoorbeeld geen Skype, dus kan niet doorgeven wat ik gooi. Dus moeten mensen vertrouwen dat de hoeveelheid pijlen die ik nodig had ook daadwerkelijk die hoeveelheid pijlen waren.

Dus ja..

Jij met je schuur.. :D
Vertrouwen komt in mijn geval wel goed, je bent wel erg laag als je beweert iets te gooien wat je niet hebt gegooid :eek:
 
Reactiescore
1.699
Wie durft deze baas aan te pakken? :cool::p



Jij met je schuur.. :D
Vertrouwen komt in mijn geval wel goed, je bent wel erg laag als je beweert iets te gooien wat je niet hebt gegooid :eek:

Nog nooit 180 gegooid helaas :( maar blijf het proberen :D
 

DeletedUser75763

Guest
Ik zou opzich wel een keer een potje tegen iemand willen gooien. Gooi wel redelijk wisselvallig haha. Dus kan zijn dat ik de ene keer dik verlies met een gemiddelde van 40 op een leg en de volgende leg gemiddeld 60 gooi ofzo:p
 

DeletedUser

Guest
Dat haal ik nog niet eens joh :p

Al moet ik zeggen dat ik geen dartbord meer heb hangen sinds een jaar of twee, dus ook niet meer gedart heb voor zo'n tijd.
 

DeletedUser

Guest
Ik gooide net 140, 100, 60, 95 achter elkaar en eerste pijl op de dubbel was raak :)
 
Reactiescore
24
Wie durft deze baas aan te pakken? :cool::p



Jij met je schuur.. :D
Vertrouwen komt in mijn geval wel goed, je bent wel erg laag als je beweert iets te gooien wat je niet hebt gegooid :eek:
Heb je tips :')

Kom ik aan met een gemiddelde van 50 als ik lekker gooi xd.

Ik gooi dat ook wel gemiddeld alleen gooi dan of in 1 beurt de dubbel, of ik eindig op een falende dubbel 1 waardoor mn gemiddelde daalt

Ik gooide net 140, 100, 60, 95 achter elkaar en eerste pijl op de dubbel was raak :)

Tips en trucs? :O
 

DeletedUser72975

Guest
Trainen! Daar word je beter van

Verder weet ik niet hoe je gooit dus technische tips zijn lastig :p

En de dubbel 1, herken ik :eek:
 
Bovenaan