[Speeltopic] RL Darts

DeletedUser

Guest
Nouja ik kan vandaag en morgen spreek me maar aan op skype als je nog meedoet oscar.
 

DeletedUser

Guest
Nou het is heel simpel heb oscar eruit gehaald die wordt 8e en verliest al zijn partijen met 3-0 dus mense die tegen hem moesten hebben dan een weekje vakantie zullen we maar zeggen. :eek: ik blijf niet bezig.
 

DeletedUser

Guest
Zo. Derhalve de tussenstand tot nu toe.

feosnk.png
 

DeletedUser18987

Guest
Het is toch niet dat dit zoveel tijd in beslag neemt of de deadline zo krap zijn?
 

DeletedUser

Guest
Ik zal waarschijnlijk effe rustig aan moeten doen hiermee. Darten gaat met me arm nu niet meer lukken. Hoe lang dat zal duren weet ik niet. Kan morgen over zijn maar voor hetzelfde geld heb ik hier een paar weken last van. We zullen zien!
 

DeletedUser

Guest
Ik zal waarschijnlijk effe rustig aan moeten doen hiermee. Darten gaat met me arm nu niet meer lukken. Hoe lang dat zal duren weet ik niet. Kan morgen over zijn maar voor hetzelfde geld heb ik hier een paar weken last van. We zullen zien!

ik kan neits :p

en zonder mij ligt dit biljkbaar stil :(!
 

DeletedUser

Guest
Nouja, ik roep meerdere keren per week ES. Maar hij is er nooit.
 

DeletedUser13565

Guest
Voor mij hoeft het ook niet verder om heel eerlijk te zijn hoor^^
 

DeletedUser

Guest
Svennieboys Yube en ik zullen sowieso wel doorgaan desnoods met z'n drieën!
 

DeletedUser72975

Guest
Leuk dit! (Ik was eigenlijk opzoek naar het dart topic in het VF, maar goed)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dit zou ik wel willen doen!
Ben een pro in tripples gooien. Altijd tripple 1 :eek:

Wel moeten lachen om de reacties van sommigen:D iemand die zei dat z'n muur vol gaten zit, ondanks den beschermrand.
Het kan erger, iemand ging darten, ik zei haar 'met beleid te gooien'.
Ze gooide het pijltje recht het dak in :D


Ik doe trouwens wel alleen mee als het zomer en droog en licht is, 's winters krijg ik natte voeten in de schuur en is het er pokke donker.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik ben bewezen baasje met darten. Al 2 prijzen op mijn kamer staan als jeugd darter :cool:
 

DeletedUser72975

Guest
Dit zou ik wel willen doen!
Ben een pro in tripples gooien. Altijd tripple 1 :eek:

Wel moeten lachen om de reacties van sommigen:D iemand die zei dat z'n muur vol gaten zit, ondanks den beschermrand.
Het kan erger, iemand ging darten, ik zei haar 'met beleid te gooien'.
Ze gooide het pijltje recht het dak in :D


Ik doe trouwens wel alleen mee als het zomer en droog en licht is, 's winters krijg ik natte voeten in de schuur en is het er pokke donker.

Ik ben blij dat ons dartbord vam de schuur naar de zolder is gegaan; nog steeds koud, maar het vriest er tenminste niet :D

Ik ben bewezen baasje met darten. Al 2 prijzen op mijn kamer staan als jeugd darter :cool:

Gaan wij ons gooien! Vrees helaas kansloos te zijn als je al prijzen hebt gepakt :(

Ik ga morgen weer darten :) Voor het eerst in wedstrijdverband :)

Nice!! Wat is ongeveer je gemiddelde vanaf 501?
 
Bovenaan