[Speeltopic] RISK - Het spel & discussietopic.

DeletedUser35251

Guest
Ik had me eerste actie van vandaag al opgestuurd, wil zometeen de 2de doen. Zal ik de eerste nog aangeven op de kaart?
 

DeletedUser68027

Guest
Oh, kun je dat miss ook ff bijwerken in het spelregeltopic?
Daar stonden wel wat verwarrende dingen in :p

Bijgewerkt. Dank!

Ik had me eerste actie van vandaag al opgestuurd, wil zometeen de 2de doen. Zal ik de eerste nog aangeven op de kaart?

Neehoor dat hoeft niet, dus als jij zometeen je 2e actie wilt uitvoeren mag je dat dmv een screenshotje/.. doen.
 

DeletedUser73558

Guest
Overigens, eens per uur --> nu en over een uur weer, of omdat ik in het 16e uur van de dag iets zet mag het in het 17e uur weer?
 

DeletedUser68027

Guest
Overigens, eens per uur --> nu en over een uur weer, of omdat ik in het 16e uur van de dag iets zet mag het in het 17e uur weer?

Echt ieder uur.
Anders kan ik om 16.59 reageren en 17.03 bijv.
Dus: 14.03 actie #1, dan vanaf 15.03 pas actie #2
 

DeletedUser13565

Guest
Dat klopt Quecha, we hadden 4 mensen in Azie ingedeeld maar dat bleken er ineens 3 te zijn.
Daarentegen kunnen anderen daar dus ook naar toe gaan veroveren zodat daar een mooie strijd kan ontstaan.
En als men te veel aan die lege gebieden gaat denken raakt de aandacht voor andere spelers misschien wel weg die aan het oprukken zijn naar Azie. Alles heeft voor- en nadelen.

ik wil wel dat gebied in Azië pakken wat je eerst in wilde delen?

die zuid-amerikanen hebben op deze manier echt geen schijn van kans haha
 

DeletedUser68027

Guest
We hebben je erin gezet, kaart staat over 30sec. in de openingspost.!!! (Je ligt bij India!!)
 

DeletedUser68027

Guest
Ook nog mensen die geen acties hebben uitgevoerd, voor 19.00 reageren actie #1 gedaan hebben, dan kan je nog alle 3 de acties voor 20.59 voor elkaar krijgen. Eigen verantwoordelijkheid.
 

DeletedUser68027

Guest
!!!Belangrijk!!!

We hebben de kaart aan moeten passen.
Worsteman en ik kwamen erachter dat we niet dezelfde paint hadden, dus had Worsteman bijv. niet de kleuren die ik had gekozen bij de maak v.d. kaart!
Er is nu een nieuwe kaart in de openingspost neergezet, daarmee spelen we. De uitgevoerde acties van jullie blijven staan, let dus op dat vele spelers dus een andere kleur hebben!!!
 

DeletedUser66220

Guest
dit vergt teveel activiteit denk ik zo ? Lol

Waarom moet het voor 21:00 je hebt toch tot 24:00 staat nergens in de openingspost tot 21:00

Er staat 3 acties per dag dusjah.
Mijn dagen duren 24 uur niet 21 uur :p
 

DeletedUser66220

Guest
5073, maar een dag is tot 24:00 en niet tot 21:00 dus ik snap de logica niet.
 

DeletedUser68027

Guest
Hoe bedoel je?

Mijn kleur lijkt veel op Tove. Opzich geen probleem aangezien we bij elkaar zitten, maar wel als je aan het kijken bent wie wie is...

Wat mij betreft is het nog goed te zien wie wie is.
Jullie liggen ver van elkaar vandaan dus geen probleem? ;)
 

DeletedUser68027

Guest
5073, maar een dag is tot 24:00 en niet tot 21:00 dus ik snap de logica niet.

Wij willen ook tijd hebben om het rustig te bewerken. Wij gaan dat niet na 0.00 doen.
Wij kiezen 21.00 uit omdat we daarna nog tijd hebben om het bewerken en aangezien we beiden naar school gaan, gaan we er geen nachtwerk van maken.
 

DeletedUser66220

Guest
Wij willen ook tijd hebben om het rustig te bewerken. Wij gaan dat niet na 0.00 doen.
Wij kiezen 21.00 uit omdat we daarna nog tijd hebben om het bewerken en aangezien we beiden naar school gaan, gaan we er geen nachtwerk van maken.

Stond niet in de openingspost vind het dus een beetje kut dat ik hierdoor een actie mis.
 

DeletedUser73558

Guest
Wat mij betreft is het nog goed te zien wie wie is.
Jullie liggen ver van elkaar vandaan dus geen probleem? ;)

Nee, dat is wat ik ook zei :p maar ik zie het verschil in de kleuren niet xD was meer omdat andere dan mij of tove verkeerd om gaan aanspreken :p
 

DeletedUser73558

Guest
Stond niet in de openingspost vind het dus een beetje kut dat ik hierdoor een actie mis.

De regels staan niet echt in de openingspost. Daar staat een link met de regels.. Opzich logisch toch dat het niet tot 00:00 is? is met WvW toch ook niet?
 

DeletedUser66220

Guest
-.-''?

Dat hoor je te vermelden lijkt mij, dat worden dan heel vaak dagen missen voor mij voor 7 uur een ding versturen gaat meestal niet lukken.
Waarom kan je niet 3 acties in 1x sturen, dat komt mij veel beter uit, als dan iemand anders al die actie heeft gedaan jammer dan
 

DeletedUser71523

Guest
Vind het ook een beetje jammer dat ik geen pm oid heb gekregen met dat we zijn begonnen. Mis daardoor minimaal 1 beurt
 
Bovenaan