[Speeltopic] RISK - Het spel & discussietopic.

DeletedUser13565

Guest
Die Aziaten hebben het makkelijk, ieder een heel wereldrijk onder zich voor de pak
 

DeletedUser68027

Guest
Dat klopt Quecha, we hadden 4 mensen in Azie ingedeeld maar dat bleken er ineens 3 te zijn.
Daarentegen kunnen anderen daar dus ook naar toe gaan veroveren zodat daar een mooie strijd kan ontstaan.
En als men te veel aan die lege gebieden gaat denken raakt de aandacht voor andere spelers misschien wel weg die aan het oprukken zijn naar Azie. Alles heeft voor- en nadelen.
 

DeletedUser68027

Guest
Even extra benadrukken:

Stuur je ACTIES naar zowel WORSTEMAN als 5073.
En reageer niet in een bericht, maar maak telkens een nieuw bericht.
We hebben nu al gehad dat Worsteman niks heeft ontvangen van sommige (terwijl Worsteman vanavond de kaart bewerkt!!!)
 

DeletedUser72975

Guest
Een paar mensen (ik noem geen namen) hebben hun acties alleen naar 5073 gestuurd, en niet naar mij. Gelieve dat de volgende keer wel te doen!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik zal erop letten;)
 

DeletedUser68027

Guest
Dank.
En nog een complimentje:
Dank Tove (en ik dacht JustForOnce.) voor het duidelijk aangeven welk gebiedje je neemt!
Jullie hebben op de kaart gemarkeerd wat jullie willen veroveren, zo ontstaat er daarover geen twijfel! Top!
 

DeletedUser35251

Guest
Dank.
En nog een complimentje:
Dank Tove (en ik dacht JustForOnce.) voor het duidelijk aangeven welk gebiedje je neemt!
Jullie hebben op de kaart gemarkeerd wat jullie willen veroveren, zo ontstaat er daarover geen twijfel! Top!

Oh dat is wel een slim idee :D
 

DeletedUser

Guest
Dank.
En nog een complimentje:
Dank Tove (en ik dacht JustForOnce.) voor het duidelijk aangeven welk gebiedje je neemt!
Jullie hebben op de kaart gemarkeerd wat jullie willen veroveren, zo ontstaat er daarover geen twijfel! Top!

Ik heb het in ieder geval gedaan ja :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser68027

Guest
Goed dat nu na Tove en JustForOnce. ook Svennieboys een screenshot maakt en duidelijk weergeeft welk gebiedje hij wilt veroveren.
Als je de tijd hebt dit te doen: graag doen :). Scheelt ons wat tijd en het is ook in jullie eigen belang: als wij niet weten wat je actie inhoudt, zullen wij doen waarvan we denken dat het juiste is.
 

DeletedUser18987

Guest
Overwinningsvoorwaarden zijn van 20% naar 10% gegaan.
En de acties worden verwerkt van vroeg naar laat.

Oh, kun je dat miss ook ff bijwerken in het spelregeltopic?
Daar stonden wel wat verwarrende dingen in :p
 
Bovenaan