[Speeltopic] RISK - Het spel & discussietopic.

DeletedUser68027

Guest
Zo, alles is bewerkt.
Nog 4 mensen te gaan en hopelijk sturen die alles in voor vanavond zodat we morgen vanaf 7.00 t/m 21.00 beginnen met dag #1
 

DeletedUser

Guest
Afrika pls ;)

BTW, Laurens zijn pc is kapot, heb hem gevraagd of hij nog meedoet maar denk van niet.

EDIT: misschien heeft hij zijn pc morgen al terug, maar hij wil blijven meedoen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68027

Guest
Kaart is gemaakt maar ik post hem nog niet zonder akkoord van Worsteman.
Dus wellicht starten we donderdag definitief. Wij hopen op uw begrip voor de late startdatum (wat wij uiteraard ook niet verwachtten).
 

DeletedUser68027

Guest
Waarom donderdag pas? :eek:

De speelkaart wordt morgen na-middag pas gepost (ben dan terug van school) en aangezien er dan al een halve dag verstreken is, is het niet meer mogelijk dan te beginnen; je hebt dan maar een paar uur om acties in uit te voeren.
Dus donderdag 7:00:00 begint het.
 

DeletedUser73558

Guest
Ah vandaar, ik dacht misschien dat worsteman alsnog online komt zo en dat je hem zo nog kan posten. Maar dat is prima :)
 

DeletedUser68027

Guest
Als Worsteman nog online komt op skype (om een 'go / no go' te geven) voordat ik ga slapen, gooi ik de kaart in de openingspost!! neer en kan je vanaf morgen 7.00 je acties uitvoeren.
 

DeletedUser68027

Guest
Let the game begin! Succes allen, veel plezier.
Een uurtje later maakt niet uit denk ik toch? :)

Acties via PM naar worsteman & 5073
 

DeletedUser68027

Guest
7spimaflzns.gif


http://www.mupload.nl/db/7spimaflzns

Aanvulling: graag in de naam v/h bericht neerzetten iets als: RISK actie #1
Die #1 verwijst dan naar dag 1 zodat het voor ons ook wat gemakkelijker bij te houden is.
Dank.
 

DeletedUser73558

Guest
Moeten we niet iets doen van #1.1 en #1.2? aangezien we meerdere op een dag hebben?

E: australie en zuid amerika zijn benadeeld :p die hebben al contactlanden! :D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68027

Guest
#1.1, #1.2, #1.3, mag ja.
ze zijn ook bevoordeeld: ze kunnen al naar andere gebieden toe
niet iedereen kan even gunstig liggen.
 

DeletedUser

Guest
Misschien kan je de regels ook nog is aanpassen zoals ze zijn? zoals dat de acties niet omgekeerd worden verwerkt en dat de overwinningsvoorwaarden minder zijn?
Kwestie van discussies te vermijden :)
 
Bovenaan