Ridderitems upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
als ik mod zou zijn zou ik het zeker te weten goedkeuren. ben het helaas niet. maar opzich is het wel iets dynamischer en ook wel wat stoerder.
 

DeletedUser

Guest
Poll: Wat vind je van dit idee

[*]STERK. Invoeren in TW !

[*]Mooi. Maar hoeft niet ingevoerd te worden.

[*]SLECHT idee !

results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Gelieve je mening uit de poll te verantwoorden!!

RIDDERITEMS UPGRADEN

Elk item heeft 5 upgrades. Ze zijn te kopen met grondstoffen nadat er 100% ervaring werd behaald (dit dmv gebruik van eender welk ridderitem dat aanwezig is in de wapenkamer).
Er zal tevens ook een tijdsduur op staan zodat de actieve spelers er hun voordeel kunnen uithalen.

De verbeteringen zijn meestal :
- Bij de eenheden (speer, zwaard, bijl, boog, lc, bb en zc) is dat hetzelfde per upgradelevel. Namelijk 3% extra aanvalskracht en 2% extra verdedigingskracht.

Uitzonderingen:

-Het item van de edelman: De edelman is een eenheid die niet in massale hoeveelheden voorkomt en daarom is dit item een klein beetje anders in vergelijking met de andere items.
Per upgradelevel wordt de toestemming die de edelaanval verlaagt , verhoogt met 3 punten. (Op level 5 kan de de toestemming die die edelman kan verlagen per aanval variëren van 35 punten tot 50 punten!!.) => (3x5=15 (tussen 35 (=maximum normaal) en 50(= maximum na het item volledig up te graden.)

- Het item van de ram en het katapult: Per upgradelevel stijgt de schade van de ram of katapult met 5%. Dat maakt na 5x upgraden dus 125% extra schade.

- Het item van de verkenner: Er is maar 1 upgrade beschikbaar (waarvoor meer ervaring nodig is dan bij de rest van de items). De toestemming van het dorp kan worden gezien indien het item is geupgrade.


HET OVERZICHT

HET OVERZICHT

SCREENSHOTS:

6nrvbq.jpg


2jancqq.jpg


24p9dgm.jpg


MOOI
 

DeletedUser

Guest
Prachtig uitgewerkt idee, maar hierdoor krijgt de ridder een beslissende rol vind ik.

idd, ik vind het eerlijk gezegd maar een raar idee, jullie gaan jullie constant dus bezig houden met de ridder die ergens verweg zit in een cluster maar talloze functies heeft:confused: , voor 1 ridder al die functies
 

DeletedUser

Guest
Een ridder is ook maar eenheid die maar alleen voor komt. Je moet eerst ook nog ervaring opdoen en het ridderitem in je wapenkamer hebben voor je het ook maar een eerste keer kan upgraden. Dus je moet al heel wat doen voor je 1 keer kan upgraden, je gaat dus meer aan je ridder denken.
 

DeletedUser

Guest
het maakt het weer wat leuker. en nu heb je niet zelf in de hand welk item je wilt hebben, dan heb je het wel iets meer in de hand welk item je beter wilt hebben. het enige nadeel is wel dat je het eerst nog moet vinden, maar dat maakt niet uit:p

dus INVOEREN!!!:D
 
Reactiescore
276
Je hebt het idee prachtig uitgewerkt ;)

Echter zijn de items van te kleine invloed om (naar mijn mening) hun geheel eigen upgradesysteem te krijgen. Slechts één dorp kan per keer die Ridder houden. Het is ook lastig invoerbaar.
 

DeletedUser6918

Guest
Mooi uitgewerkt maar het verplaatsen van je edelkost veel tijd en zoveel betalen voor een extra optie zie ik toch niet echt zitten.

:eek:dit is gewoonweg keigoed:D:D:D:D:D:D


het maakt het weer wat leuker. en nu heb je niet zelf in de hand welk item je wilt hebben, dan heb je het wel iets meer in de hand welk item je beter wilt hebben. het enige nadeel is wel dat je het eerst nog moet vinden, maar dat maakt niet uit:p

dus INVOEREN!!!:D

CapsLock.jpg
 

DeletedUser

Guest
Als je op een vrij groot account speelt ga ik me echt niet bezig houden met het zoeken naar mn ridder en dan hem van punt A naar punt B laten gaan over een tijd van 2u ofzo.. totaal nutteloos dan. Het is leuk als die ridder in de buurt is, maarja je hebt er ook maar 1tje. Volgens mij is dan dit ook bedoeld voor mensen die maar 1 dorpje hebben en graag willen pronken met hun items, het woord alleen al :D

Trouwens hoe ga jij bepalen hoeveel zo'n upgrade kost? Ik vind het spijtig dat tegenwoordig die ridders allemaal items krijgen..
 

DeletedUser1431

Guest
misschien is het een beter om max 3 lvl's te kunnen upgraden
 

DeletedUser

Guest
misschein in een wereld om eens te kijken. het moet niet als upgrade in wereld 6/7 komen!
 

DeletedUser15993

Guest
Als je op een vrij groot account speelt ga ik me echt niet bezig houden met het zoeken naar mn ridder en dan hem van punt A naar punt B laten gaan over een tijd van 2u ofzo.. totaal nutteloos dan. Het is leuk als die ridder in de buurt is, maarja je hebt er ook maar 1tje. Volgens mij is dan dit ook bedoeld voor mensen die maar 1 dorpje hebben en graag willen pronken met hun items, het woord alleen al :D

Trouwens hoe ga jij bepalen hoeveel zo'n upgrade kost? Ik vind het spijtig dat tegenwoordig die ridders allemaal items krijgen..


dan moet er maar eens een nieuw idee komen dat elk dorp 1 ridder mag hebben :)(als het dorp in kwestie natuurlijk een stambeeld voor de ridder heeft)
 

DeletedUser

Guest
dan moet er maar eens een nieuw idee komen dat elk dorp 1 ridder mag hebben :)(als het dorp in kwestie natuurlijk een stambeeld voor de ridder heeft)

dan gaat je ridder een te belangrijke rol krijgen in TW en dat lijkt me nu niet de bedoeling dat ik met allerlei trucen van de ridder ga werken in elk dorp
 

DeletedUser

Guest
invoeren, maar het is wat zot om 50 toestemming af te doen
miss 1+ per upgrade en de edelman krijgt hetzelfde als de eenheden
 

DeletedUser

Guest
(ik topic niet ver gelezen hebben) Misschien dat van de simulator in een spoilertje voeren? want anders wordt de pagina zo

L
A
N
G
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan