Ridderitems upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Poll: Wat vind je van dit idee

[*]STERK. Invoeren in TW !

[*]Mooi. Maar hoeft niet ingevoerd te worden.

[*]SLECHT idee !

results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]

Gelieve je mening uit de poll te verantwoorden!!

RIDDERITEMS UPGRADEN

Elk item heeft 5 upgrades. Ze zijn te kopen met grondstoffen nadat er 100% ervaring werd behaald (dit dmv gebruik van eender welk ridderitem dat aanwezig is in de wapenkamer).
Er zal tevens ook een tijdsduur op staan zodat de actieve spelers er hun voordeel kunnen uithalen.

De verbeteringen zijn meestal :
- Bij de eenheden (speer, zwaard, bijl, boog, lc, bb en zc) is dat hetzelfde per upgradelevel. Namelijk 3% extra aanvalskracht en 2% extra verdedigingskracht.

Uitzonderingen:

-Het item van de edelman: De edelman is een eenheid die niet in massale hoeveelheden voorkomt en daarom is dit item een klein beetje anders in vergelijking met de andere items.
Per upgradelevel wordt de toestemming die de edelaanval verlaagt , verhoogt met 3 punten. (Op level 5 kan de de toestemming die die edelman kan verlagen per aanval variëren van 35 punten tot 50 punten!!.) => (3x5=15 (tussen 35 (=maximum normaal) en 50(= maximum na het item volledig up te graden.)

- Het item van de ram en het katapult: Per upgradelevel stijgt de schade van de ram of katapult met 5%. Dat maakt na 5x upgraden dus 125% extra schade.

- Het item van de verkenner: Er is maar 1 upgrade beschikbaar (waarvoor meer ervaring nodig is dan bij de rest van de items). De toestemming van het dorp kan worden gezien indien het item is geupgrade.


HET OVERZICHT

HET OVERZICHT

SCREENSHOTS:

6nrvbq.jpg


2jancqq.jpg


24p9dgm.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik speel (gelukkig) op geen ridder/item/bonusdorpen wereld en kan daarom moeilijk zeggen hoe zinvol je idee is.
daarom wacht ik de discussie hier een beetje af.

voor je volgende idee: graag iets korter :D
 
Reactiescore
25
Ik krijg om de een of andere reden hele sterke Haverst Moon Friends of Mineral Town fibes. Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij >_>

Nou, je idee: Tegen

PS: kan je het de volgende keer in een iets logischere volgorde doen, zoals eerst de eerste 5 upgrades en dan pas dat over upgrades 6?

Waarom?
Ten Eerste, die speciale upgrade. Je begint over 5 upgrades in het begin en dan bij 2.01 komt op eens nog die extra bonus upgrade erbij. Alsof het een 'secret' in een spel is ofzo. Die je moet unlocken. Zo komt het op mij over

Verder zeg je dat alle items (m.u.v. die van de verkenners) een bonus krijgen. Maar ik zie nergens de bonus voor die van edelmannen?

Ook mis ik de uitleg van de kosten van zo'n upgrade. Die van 6 kan ik vinden, maar hoe en hoeveel die upgrades kosten? Bijna nergens.

Plaatje doet het niet :p

Maar nee, ik ben tegen. Ik speel op een wereld met ridderitems, en de enige die ik ooit gebruik zijn die van de edelman en de verkenner (1ste omdat ik die dorpen anders nooit krijg *cruses luck* en de 2de omdat ik dan troepen buiten dorp zie). Op deze manier leg je nog veel meer de nadruk op het nut van een ridder en kan je eigenlijk bijna niet meer zonder een ridder spelen. Het is leuk dat ze eindelijk iets nuttigs gevonden hebben voor de ridder om te doen (leuk wapens zoeken), maar op deze manier maak je hem nog overpowered.
Zet een dorp vol met troepen en 3 ridders met de items van speer/zwaard/boog op lvl 6 en je komt er niet meer doorheen met een normaal aantal clears, want bij aanval kan je maar 1 wapen hebben, die dus uiteindelijk minder bonus geeft, bij elkaar opgeteld.

Nee, laat het maar zoals het was
 

DeletedUser

Guest
Werkt de link van het overzicht echt niet?

Item van de edelman:
Basis: Het item verhoogt de edelman zijn aanvalskracht met 30% en zijn verdedigingskracht met 20%. De toestemming wordt met minstens 30 punten verlaagd

Per upgrade: 6% bij in de aanval, 4% bij in de verdediging.
Verbetering bij upgrade 6: 15% zowel aanvals- en verdedigingskracht extra en de toestemming wordt met het maximale verlaagd, 35

(*item van de edelman is AANGEPAST)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
25
Nee: dit krijg ik

En dat heeft niet echt veel nut voor de edelman, IMO
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een goed idee.
De ridderitemsn zijn eigenlijk niet zo uitgebreid, dus ik ben voor je idee.
 

DeletedUser

Guest
ik speel (gelukkig) op geen ridder/item/bonusdorpen wereld en kan daarom moeilijk zeggen hoe zinvol het is

Ten 1ste, ik heb dit probleem ook.
Maar om je een plezier te doen: Voor


Kaneel zei:
voor je volgende idee: graag iets korter :D

Ten 2de, dat betekend toch dat het goed uitgewerkt is :p

Ten 3de:
Dit schoot me ineens te binnen, het is verplicht om NIET te stemmen, daarvoor open ik wel een nieuw topic:
Het schoot me te binnen: Een schatkamer! Je hebt 2 munten, en na een paar dagen heb je er 3, door de schatkamer. He? Achja, het wordt toch nooit toegestemd :(.
 

DeletedUser

Guest
Nee: dit krijg ik

En dat heeft niet echt veel nut voor de edelman, IMO

Hmm, inderdaad. Daar heb je gelijk in;)
Even een aanpassing doen, de toestemming die het item al geeft met minstens 30 punten is moeilijk te verhogen...

De edelman is tevens ook een eenheid die niet massaal wordt gerecruteerd, meestal 4x voor een edeltreintje;)
De link bij overzicht zou nu moeten werken!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zijn er misschien nog vragen ? Zijn er dingen die je er liever niet in wilt zien, of juist wel?
 

DeletedUser

Guest
VOOR!

reden:
ik vind het toch best mooi bedacht, en het zou handig en leuk zijn!

opmerking:
ik vind dat bij lvl 6 de naar beneden halen toestemming bij de edelman hoger moet zijn.

vraag:
waar kan je je items upgraden?


wat misschien ook leuk is:
je krijgt een punten als jou ridder samen met de rest van zijn groep X aantal bewoners dood. met een punt kan je je item upgraden.
 

DeletedUser

Guest
opmerking:
ik vind dat bij lvl 6 de naar beneden halen toestemming bij de edelman hoger moet zijn.

Laten we dan het maximum, 35 nemen. Ik pas het aan.

vraag:
waar kan je je items upgraden?

Ik had gedacht aan een nieuwe pagina in de wapenkamer. Die noemt "Upgraden". Je krijgt een lijst met items en als je hem (een item) hebt kan je hem verbeteren.
1217076243-770.jpg


wat misschien ook leuk is:
je krijgt een punten als jou ridder samen met de rest van zijn groep X aantal bewoners dood. met een punt kan je je item upgraden.

We kunnen misschien met punten werken, maar het is misschien wat overbodig. Bedoel je dat het item nog altijd met kosten , tijd etc blijft, maar dat je er punten voor nodig hebt om het item up te graden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@vraag: dit zou een geheel nieuw beeld moeten worden dan, maar wel goed zo. zal ik een screenshot maken?

@wat misschien ook leuk is: nee gewoon een punt, en dan kan je er een unlocken. geen kosten (naast die punt) en geen bouwtijd.
 

DeletedUser

Guest
@vraag: je mag zeker een screenshot maken:)
@wat ook misschien leuk is: Is het niet makkelijker met de kosten en de bouwtijd. Maar met punten brengt het waarschijnlijk meer strijd teweeg, wat zeker leuk is. Effe wachten tot ook anderen hun mening daar dan over zeggen.
 

DeletedUser

Guest
ok me pa wou nog ff computeren (i.v.m. verkoop huis) ik ga nu beginnen een screenshot te maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er al eentje van waarop je in het standbeeld moet klikken.

1217076243-770.jpg


De pagina "upgraden" ziet er zo uit: (wel zonder lay-out van TW, ...)

Item: Upgraden: Kosten Tijd
Zwitsers Hellebaard Upgraden naar level 1 500 300 100 00:30:00
Ullrichs Slagzwaard (niet mogelijk)

Niet mogelijk?: Je kan een item enkel upgraden mits je het item in je wapenkamer hebt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je bedoelt de pagina die je krijgt als je klikt op "upgraden"? Die mag je zeker doen, maakt het een stuk makkelijker
 

DeletedUser

Guest
Ik ben enkel voor als het idee van die 6de upgrade eruit wordt gehaald... (punt 2.0)
 

DeletedUser

Guest
2.01 bedoel je ;) die vind ik juist de leukste ;)
maar 2.011 ben ik eigenlijk wel tegen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan