Ridderitems upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het is een mooi idee, mooi uitgewerkt;). Maar ik vind het erover gaan. Dan heb je gewoon geen TW meer.
Zelfs ridderitems vinden vind ik al stom...

Daarom nee, niet invoeren.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit een zeer goed idee, maar ik stel voor het maar toe te passen op 1 wereld die nog moet komen (als het een groot succes blijkt te zijn kunnen er misschien nog meer werelden met dit systeem komen)

Maar het is goed uitgewerkt en alles, mooi zo :D
 

DeletedUser

Guest
is mooi uitgewerkt, maar zo maak je het spel steeds moeilijker ;)
 

DeletedUser

Guest
he je het is een goed idee maar ik heb nog geen icoon upgrade waneer komt het want het is een goed iedee??:confused:
 

DeletedUser

Guest
tegen, nog iets wat grondstoffen kost, vind het overbodig.

Wat doe je uiteindelijk met je grondstoffen na enkele maanden. Je stopt ze enkel nog in je adelshoeve of om terug je troepen op te bouwen maar dat is ongeveer alles.

Grondstoffenproductie verbeteren: Waarom, om nog meer goudmuntjes te kunnen slaan? Er zijn veel spelers die nu ongeveer 2 miljoen punten bezitten (op wereld 7) die (bijna) geen edelmogelijkheden meer hebben. Ze stoppen hun grondstoffen in hun adelshoeve, MAAR wat zijn ze daar mee.

Heel puik werk als je 100 edels beschikbaar hebt maar geen "edeldoelen".
Daarom biedt dit systeem de mogelijkheid om :

-Grondstoffen op een wijze, nuttige manier te besteden;
-De ridder wordt belangrijker (ik heb al enkele antwoorden gelezen die zeggen TE belangrijk, maar dat zou ik niet zo zien. Er zijn vele mensen dat hun ridder, die eenheid alleen, zomaar vergeten en verwaarlozen. Dit systeem zet de ridder wat meer in de bloemetjes zodat deze eenheid, die voor zovelen niet of amper gebruikt wordt, terug wat meer pit krijgt en ... meer is dan een eenheid op zich. Zie de ridder vanaf (vanaf dit systeem wordt ingevoerd) als een Heer, een Leider die de engelbewaarder is van je dorpen of van je account.
-Ridderitems zullen krachtiger en MEER gebruikt gaan worden en dus ook de ridder.

Dus, mensen: DE RIDDER IS IN! Het is de mode om hem te gebruiken.;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit een zeer goed idee, maar ik stel voor het maar toe te passen op 1 wereld die nog moet komen (als het een groot succes blijkt te zijn kunnen er misschien nog meer werelden met dit systeem komen)

Maar het is goed uitgewerkt en alles, mooi zo :D

Dit zie ik ook als de beste mogelijkheid ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is een mooi idee, mooi uitgewerkt;). Maar ik vind het erover gaan. Dan heb je gewoon geen TW meer.
Zelfs ridderitems vinden vind ik al stom...

Daarom nee, niet invoeren.

hiermee ben ik het volkomen eens.

Het is echt prachtig uitgewerkt, maar het gaat er gewoon over.
Laten we tw houden zoals het is.
 

DeletedUser

Guest
Het is toch mogelijk om hiervoor een server te maken. Met ridderitems + ridder inclusief. Als je ridderitems en dit niet leuk als extra aan TW, speel dan mee op de volgende. Het is altijd mogelijk, om het eens te proberen...
 

DeletedUser

Guest
Het is toch mogelijk om hiervoor een server te maken. Met ridderitems + ridder inclusief. Als je ridderitems en dit niet leuk als extra aan TW, speel dan mee op de volgende. Het is altijd mogelijk, om het eens te proberen...

ja, het is misschien wel een idee om eens een 'aparte wereld' te maken met allerlei fantasieën zoals dit hier, ik heb er zo nog veel gezien, maar dit is wel het best uitgewerkt.
 

DeletedUser

Guest
Geen enkel idee is natuurlijk perfect, TW is niet perfect. Ieder spel heeft zijn eigen nadelige kanten. Maar natuurlijk ook zijn voordelige kanten. We moesten het maar eens wagen, vele vinden het misschien wat leuker. ;)
 

DeletedUser

Guest
ik geef het idee door ;)

.closed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan