Ridderitems upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18483

Guest
Tegen, Waarom Bonusen nog verder upgraden
Wel mooi uitgewerkt :p
 

DeletedUser18483

Guest
100+ Edels?

Ridders zijn alleen in het begin makkelijk qua farmen maar meer ook niet :p
 
Reactiescore
151
Ik vond die ridderitems en bonusdorpen al nutteloos...

Aha, maar je kent het gezegde:
Je geeft ze een vinger en ze grijpen gelijk je hele hand :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
100+ Edels?

Ridders zijn alleen in het begin makkelijk qua farmen maar meer ook niet :p

Daar heb je een fout. Deffence items kunnen erg belangrijk zijn. Als je 100en incomings hebt op 1 dorp, kun je een organiserende ondersteuningsactie ondernemen. Stel: Je hebt 5 spelers, speler A wordt aangevallen.
Samen brengen ze:
200k speer
200k zwaard
200k boog
100k zc
bij elkaar.
Als je zorgt dat bij elke troep de desbetreffende ridderitem krijgt, krijg je:
240k speer
240k zwaard
240k boog
120k zc.
Dit zijn 12,66 extra verdedigingsdorpen. Wie wilt ze niet?
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je een fout. Deffence items kunnen erg belangrijk zijn. Als je 100en incomings hebt op 1 dorp, kun je een organiserende ondersteuningsactie ondernemen. Stel: Je hebt 5 spelers, speler A wordt aangevallen.
Samen brengen ze:
200k speer
200k zwaard
200k boog
100k zc
bij elkaar.
Als je zorgt dat bij elke troep de desbetreffende ridderitem krijgt, krijg je:
240k speer
240k zwaard
240k boog
120k zc.
Dit zijn 12,66 extra verdedigingsdorpen. Wie wilt ze niet?

je kunt maar 1 wapen etiqueren met je ridder :p

en dat wat jij zegt moet je doen in een wereld met boerderij limietregel en een ridder met items ik hoop dat er binnenkort zoon wereld komt :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
ik ben voor. zo krijgt toch je ridder iets meer karakter. alleen moet dan wat mij betreft ook de grondstoffen productie omhoog want anders ben je 3 eeuwen bezig met die wapens
 
Reactiescore
151
ik ben voor. zo krijgt toch je ridder iets meer karakter. alleen moet dan wat mij betreft ook de grondstoffen productie omhoog want anders ben je 3 eeuwen bezig met die wapens

We weten onderhand wel dat je voor bent :p

Grondstoffen productie zal niet omhoog gaan, dus je noemt al een nadeel van dit idee.

Jongens, kom op nou, het doel van dit spel is dorpen veroveren. Al die extra's verwateren dit doel alleen maar.
 

DeletedUser18483

Guest
Amen Jdeviser!
Het is toch veel leuker om bot tegen bot te strijden dan een strijd
te winnen op een ridderitem:
Hehe ik hadt een ridder met speerbonus erbij
En nu heb ik je dik Gepownd!
 
Reactiescore
0
Ik zie dat je bijl naar lvl 5 kan upgraden, dit zou dan ook kunnen met de edel man, is het dan de bedoeling dat je met 1 edelman een dorp kan overnemen :eek:

Dit zou het wel erg makkelijk maken, en dat verkenners ding duurder maken dan de vamos scepter zit ook niet echt een utigewerkt plan achter


slecht, zeer slecht
 

DeletedUser

Guest
We weten onderhand wel dat je voor bent :p

Grondstoffen productie zal niet omhoog gaan, dus je noemt al een nadeel van dit idee.

Jongens, kom op nou, het doel van dit spel is dorpen veroveren. Al die extra's verwateren dit doel alleen maar.

dat is om er een beter idee van te maken :p
 

DeletedUser

Guest
Ondanks wat foutjes leuk uitgewerkt maar ben er tegen. Waar stopt het dan, op lange duur kan er iemand met het idee komen om een nieuw item te laten vinden. Bijvoorbeeld een krachtschild dat je rond een dorp kan plaatsen zodat ze je niet kunnen aanvallen. En dan al eens nagedacht dat een item alleen met de ridder mee kan en je er maar 1 mag hebben. Je zou je ridder dus constant moeten laten her stationeren naar een dorp of je moet een serieus mix-dorp maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
al een een idee voor een nieuw wapen geweest en direct afgewezen
 

DeletedUser

Guest
Ondanks wat foutjes leuk uitgewerkt maar ben er tegen. Waar stopt het dan, op lange duur kan er iemand met het idee komen om een nieuw item te laten vinden. Bijvoorbeeld een krachtschild dat je rond een dorp kan plaatsen zodat ze je niet kunnen aanvallen. En dan al eens nagedacht dat een item alleen met de ridder mee kan en je er maar 1 mag hebben. Je zou je ridder dus constant moeten laten her stationeren naar een dorp of je moet een serieus mix-dorp maken.
Hé, goed idee! Een krachtveld! En vanaf lvl 5 kan je je krachtveld exponentieel laten toenemen. Lvl 6 = 2 dorpen, lvl 7 = 3 dorpen, lvl 8 = 4 dorpen, ...

Mmmm, als ik het zo stel heb je wel een punt eigenlijk :(

glenn159 zei:
al een een idee voor een nieuw wapen geweest en direct afgewezen
Dit is geen nieuw wapen, maar een levelsysteem voor ridderitems :D
 

DeletedUser19078

Guest
Dat is nu ook al zeker het geval;)
Dan moet je er voor zorgen dat de verdediger nooit meer dan 1 ridder in zijn dorpen zet. Als je gelijk een 10 clears stuurt naar 10 andere dorpen. Dan kan hij met zijn bv. 2 andere dorpen die nog niet worden aangevallen enkel nog ondersteunen. Als je maar 1 dorp hebt, heb je niet heel veel keuze en heb je misschien nog maar 2 items in je wapenkamer. (Misschien zelfs geen verdedigingsitems)



Er is nu toch ook een systeem van de wapenkamer voor het vinden van de items, dan moet dit voor TW nu ook te doen zijn... Het systeem een beetje aanpassen door rekening te houden met:

-In welke omstandigheden het item wordt gebruikt (bij plundering of een clear -> beetje afhankelijk van de verliezen die je leidt...)
-De ervaring die je krijgt door het item te gebruiken (1-5% afhankelijk in welke omstandigheden)

je kunt het ook anders doen b.v. dat er een regel komt dat er maar 1 ridder per dorp kan zijn ookal is het os
 

DeletedUser

Guest
Je hebt het idee prachtig uitgewerkt ;)

Dat heb ik toch geprobeerd, maar alleen was dit resultaat niet gelukt. Er hebben verschillende mensen me geholpen (Fazant;), tekstylez, Shooting Guard en rem-wrd ook een beetje ;)) Thanks allemaal!

Het is ook lastig invoerbaar.

De makers moeten er maar wat tijd in steken:p
 

DeletedUser

Guest
Kunnen de mods hier eens wat tijd in steken ofzo...
Want ik vind dat er hier nogal weinig gebeurd:confused::rolleyes:
 

DeletedUser20418

Guest
prachtig idee , hoor
Proficiat
Ik hoop wel dat dit ook gebeurt op een non premium account
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan