Ridderitems upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser659

Guest
ik ben blij dat ik gewoon op w1 speel zonder al die rare ridders en ridderzooi etc etc:eek:
 

DeletedUser

Guest
sorry iedereen, met name ickxie, dat ik een tijd niet op het forum heb gezeten. dit omdat ik de laatste tijd best druk ben. (ja dat kan in de vakantie ;)) ik ga vannacht op vakantie, en ben, door omstandigheden, niet verder gekomen dan het plaatje wat ik eerder heb geplaatst.
 

DeletedUser

Guest
Dit zal misschien komen op werelden met ridder en ridderitems
 

DeletedUser

Guest
hallo,,

nu is het zeker goed

heb zelf wat toegevoegd en geholpen nu vind ik het wel goed gevonden

maar dit enkel voor de gewone werelds

op speeds hoeft dit zeker niet..


mvg
tekst
 

DeletedUser

Guest
hallo,,

nu is het zeker goed

heb zelf wat toegevoegd en geholpen nu vind ik het wel goed gevonden

maar dit enkel voor de gewone werelds

op speeds hoeft dit zeker niet..


mvg
tekst


Ok , bedankt
Waarschijnlijk zal de bewerkte versie het beter doen , maar ik laat de poll zeker nog een 5 daagjes open en dan zien we wel.
Bedankt voor je medewerking
 

DeletedUser

Guest
altijd welcome ;)

help graag mensen

en help graag het TW spelletje nog leuker maken dan het nu al is :)

nu vind ik het perfect maar updates kunnen geen kwaad


mvg
tekst
 

DeletedUser

Guest
JA! maar ik speel zelf niet op ridder werelden ;)
 

DeletedUser

Guest
spacecom :

stel je dan voor dat je wel eens op een ridder item gaat spelen e ;)

dan zul je wel zien dat er een nieuw updatje mag komen ;)


mvg
tekst
 

DeletedUser

Guest
(klik op de blauwe pijl om de post te lezen)

Ja, dat laatste is zeker het beste, maar dat moet dan voor de 5 upgrades tellen en dat 6de level mag niet in het idee voorkomen.

DUS:
Dit omvat het upgraden van items. Elk item heeft 5 upgrades.
Ze zijn te kopen met grondstoffen nadat er 100% ervaring werd gehaald (dmv gebruik van het item). Er zal ook een tijdsduur op staan zodat de actieve spelers er hun voordeel kunnen uithalen.

De verbeteringen zijn meestal:
- Bij de eenheden (speer, zwaard, bijl, boog, lc, bb, en zc) is dat hetzelfde per upgradelevel. Namelijk 3% extra in de aanvalskracht en 2% extra in de verdedigingskracht.

Uitzonderingen:
- Het item van de edelman: De edelman is een eenheid die niet in massale hoeveelheden voorkomt en daarom is dit item een klein beetje anders in vergelijking met de andere items. Per upgradelevel wordt de toestemming die de edelaanval verlaagt, verhoogt met 3. (op lvl 5 kan de toestemming van 35 tot 50 afgaan!!)

- Het item van de ram en het katapult: Per upgradelevel stijgt de schade van de ram of katapult met 5%. Dat maakt na 5x upgraden dus 125% extra schade.

- Het item van de verkenner: Er is maar 1 upgrade beschikbaar (waarvoor meer ervaring nodig is dan bij de rest van de items). De toestemming van het dorp kan worden gezien indien geupgrade.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, dat laatste is zeker het beste, maar dat moet dan voor de 5 upgrades tellen en dat 6de level mag niet in het idee voorkomen.

DUS:
Dit omvat het upgraden van items. Elk item heeft 5 upgrades.
Ze zijn te kopen met grondstoffen nadat er 100% ervaring werd gehaald (dmv gebruik van het item). Er zal ook een tijdsduur op staan zodat de actieve spelers er hun voordeel kunnen uithalen.

De verbeteringen zijn meestal:
- Bij de eenheden (speer, zwaard, bijl, boog, lc, bb, en zc) is dat hetzelfde per upgradelevel. Namelijk 3% extra in de aanvalskracht en 2% extra in de verdedigingskracht.

Uitzonderingen:
- Het item van de edelman: De edelman is een eenheid die niet in massale hoeveelheden voorkomt en daarom is dit item een klein beetje anders in vergelijking met de andere items. Per upgradelevel wordt de toestemming die de edelaanval verlaagt, verhoogt met 3. (op lvl 5 kan de toestemming van 30 tot 50 afgaan!!)

- Het item van de ram en het katapult: Per upgradelevel stijgt de schade van de ram of katapult met 5%. Dat maakt na 5x upgraden dus 125% extra schade.

- Het item van de verkenner: Er is maar 1 upgrade beschikbaar (waarvoor meer ervaring nodig is dan bij de rest van de items). De toestemming van het dorp kan worden gezien indien geupgrade.


Ik ga het even aanpassen, je hebt een paar dingen veranderd maar ze zijn zeker verbeterd:):p

AANGEPAST (IDEE totale update + OVERZICHT update)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ah ja, effe weer aanpassen in het idee en het overzicht :( :D


Update van het idee en overzicht (wegens foutje bij het (om)rekenen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
waarom kunnen der geen 3 opties zijn deze 2 of als 3de optie gewoon helemaal niet upgrade

och heoveel mensen zullen dna daar op stemmen denk heel veel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan