Requiem Vs Area

DeletedUser

Guest
Ik zoek een groot kerkhof! Ruimte voor zeg maar 1,7mio eenheden? Misschien een beetje vreemd? Maar heeft iemand een idee :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik mis Jobje :(, waar is ie? :eek:

Terug van goede week niet gespeeld(ging totaal niet goed met/bij me), logde vanmorgen in en zag 1400 op de teller staan :(


Die is te druk met deffen :p

Nope, lekker naar trainen geweest (voetbal) :p

Ik zoek een groot kerkhof! Ruimte voor zeg maar 1,7mio eenheden? Misschien een beetje vreemd? Maar heeft iemand een idee :eek:

Leukste is dat er nog genoeg is :D. Helaas wel dorp verloren zie ik net :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tsja, ik zit met prive problems dus mij zie je niet veel meer ;) Is nu eindelijk over hoop ik dus je zal me weer vaker tegen gaan komen ;)

Ik zal me vanavond eens rustig inlezen op alles ;)

Je hebt het irritant trektje van Alcatraz over genomen

;) ZzzZzzZZ ;) ZzzzZZZzzz ;) ZzzzZZZ ;)
 

DeletedUser66217

Guest
Je hebt het irritant trektje van Alcatraz over genomen

;) ZzzZzzZZ ;) ZzzzZZZzzz ;) ZzzzZZZ ;)

+1... ;)

@Castiel.
Wel jammer dat je het druk hebt, voor Quiem dan.. Voor ons is het natuurlijk een goede zaak. :rolleyes:

Hopelijk ben je snel door die problemen heen en kan je snel weer :ram::ram::ram: of.. Hangt van de situatie af.. flink :speer::zwaard::zwaar:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb nog nooit zoveel geluk bij een speler gezien als bij jou. :p
Eerste treinen, niet gesniped maar ze bleven haken. :p

:p zelf was ik er niet en m'n medespeler heeft vakantie dus klagen kan daar.
Geluk mag ook wel een keer aan mijn zeide staan hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Jij bent een persoon die niet veel respect kent of wel soms?

Over respect moet jij echt zwijgen, want als jij respect zou hebben zou ik niet zo respectloos reageren. Kan je nog volgen? Of moet ik het tekenen?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Over respect moet jij echt zwijgen, want als jij respect zou hebben zou ik niet zo respectloos reageren. Kan je nog volgen? Of moet ik het tekenen?

Ach ach wat een uitspraken allemaal. En waar heb ik respectloos gehandeld dan ten opzichte van andere spelers? Ik speel dit spel respectvol en volgens bepaalde normen en waarden. Zou graag willen weten waar ik in jou ogen zo ''respectloos'' zou handelen.

Je reactie blijft trouwens gewoon respectloos en dat is wat ik ook zei. Dat jij dan weer komt met dat jij het niet doet omdat ik het niet zou doen is uiteraard weer ongelofelijk veel onzin in 1 zin gedumpt. Ik zou mensen nooit respectloos behandelen. Zeker niet over het internet.
 

DeletedUser

Guest
Ach ach wat een uitspraken allemaal. En waar heb ik respectloos gehandeld dan ten opzichte van andere spelers? Ik speel dit spel respectvol en volgens bepaalde normen en waarden. Zou graag willen weten waar ik in jou ogen zo ''respectloos'' zou handelen.

Je reactie blijft trouwens gewoon respectloos en dat is wat ik ook zei. Dat jij dan weer komt met dat jij het niet doet omdat ik het niet zou doen is uiteraard weer ongelofelijk veel onzin in 1 zin gedumpt. Ik zou mensen nooit respectloos behandelen. Zeker niet over het internet.

Respectloos? Ik stoor mij serieus aan overmatig Smiley's gebruik, jij bent daar de dupe van. Meer moet je er niet achter zoeken. Als je daar al over gaat wenen lekker bezig zou ik zo zeggen.

En jouw normen en waarden en tw moet je echt over zwijgen. De manier waarop jij je stam leidt en groot maakt komen weining normen en waarden aan te pas ;) Zoals respect voor je tegenstander.
 

DeletedUser

Guest
Respectloos? Ik stoor mij serieus aan overmatig Smiley's gebruik, jij bent daar de dupe van. Meer moet je er niet achter zoeken. Als je daar al over gaat wenen lekker bezig zou ik zo zeggen.

En jouw normen en waarden en tw moet je echt over zwijgen. De manier waarop jij je stam leidt en groot maakt komen weining normen en waarden aan te pas ;) Zoals respect voor je tegenstander.

De manier waarop Quiem groot is te worden is echt niet noob af hoe dan ook.

We doen het op zowat alle fronten goed en het ziet er niet meteen naar uit dat we zware verliezen gaan leiden.
(1??1 is wel weg gespeelt, maar dat is het en was ook een beetje pech met de omstandigheden.)

Als er dan een paar strategische recruits komen, dan wil dat niet meteen zeggen dat Quiem noob is.
 

DeletedUser

Guest
De manier waarop Quiem groot is te worden is echt niet noob af hoe dan ook.

We doen het op zowat alle fronten goed en het ziet er niet meteen naar uit dat we zware verliezen gaan leiden.
(1??1 is wel weg gespeelt, maar dat is het en was ook een beetje pech met de omstandigheden.)

Als er dan een paar strategische recruits komen, dan wil dat niet meteen zeggen dat Quiem noob is.

Jullie doen die nieuwe elden af als strategische recruits?
Hahaha goeie;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Respectloos? Ik stoor mij serieus aan overmatig Smiley's gebruik, jij bent daar de dupe van. Meer moet je er niet achter zoeken. Als je daar al over gaat wenen lekker bezig zou ik zo zeggen.

En jouw normen en waarden en tw moet je echt over zwijgen. De manier waarop jij je stam leidt en groot maakt komen weining normen en waarden aan te pas ;) Zoals respect voor je tegenstander.

Ach, gelukkig zijn er nog mensen uit jou stam die wel begrijpen wat ik bedoel. Het ging er hier om dat je blijkbaar alleen smileys las en gewoonweg niet las wat er in de post stond. Je post was niet bepaald respectvol tegenover iemand die net aangaf dat hij kampt met RL probs. Maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen.

Daarnaast beweerde jij toch echt dat ik moest zwijgen over ''respect'', waarmee je er dus op zou doelen dat ik zelf respectloos zou handelen tegenover anderen. Wat totaal onzin is en dat weet jij ook.

Je begint opnieuw over waarop ik mijn stam leidt ... Jij weet hoe ik mijn stam leidt? Volgens mij weet jij daar helemaal niks vanaf. En over de recruits is al voldoende gezegd denk ik zo, daar verschillen we over van mening. Heeft niks met respect te maken noch met respectloos gedragen tegenover de vijand.

Nogmaals, je vergeet hoe de grootste stammen van de tw.nl community groot zijn geworden. De sterkste stammen hebben hetzelfde gehandeld in precies dezelfde situatie als waar Quiem nu in verkeerde. Stop met het bedenken van excuses etc. etc. omdat je nu een change of heart zou hebben want ik geloof er helemaal niks van. Vroeger zei je er ook niks over volgens mij. Dus waarom nu opeens wel?
 

DeletedUser

Guest
Stop nou een ajb met zeiken man, shit, heb je echt niks beter te doen ?

Ach, gelukkig zijn er nog mensen uit jou stam die wel begrijpen wat ik bedoel. Het ging er hier om dat je blijkbaar alleen smileys las en gewoonweg niet las wat er in de post stond. Je post was niet bepaald respectvol tegenover iemand die net aangaf dat hij kampt met RL probs. Maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen.

Je bent wel echt goed in het "verkeerd interpreteren" van een post hé, natuurlijk altijd in het voordeel van jou gezaag.
Je kan toch gewoon lachen met iemand die veel keer dezelfde smiley gebruikt, waarom altijd zo iets serieus zoeken achter een grapje. Moet je toch even kijken of je geen probleem hebt hoor..

Castiel the internet police

castield.jpg
 
Bovenaan