Requiem Vs Area

DeletedUser10429

Guest
J. als je alle vijanden van Quiem optelt kom je wel aan meer punten dan Quiem hoor;)

Laat me niet lachen. Alsof heel de wereld samenspant tegen quiem? Ok jullie hebben dan geen bondgenoten(op quiet na), maar bezitten ongeveer 20-30% van de wereld. 40% is random edelvoer, dus ga me niet zeggen dat het lastig is? Zelfs moest dus iedereen samen werken zou het ongeveer 1v1 zijn.
Daarbij hebben andere stammen ook nog vijanden naast quiem. Meesten zijn zelfs een grotere dreiging dan quiem.
 

DeletedUser

Guest
Lees titel van topic eens?

Hoewel ik het ook niet echt nodig acht de melding van Castiel. heeft het wel betrekking op deze topic/oorlog. Dan beginnen we maar weer eens over de grote en rest van de wereld?

Ja, wij voeren op alle fronten oorlog. Dus kom aub niet met zulk geneuzel aanzetten telkens.
 

DeletedUser10429

Guest
Lees titel van topic eens?

Hoewel ik het ook niet echt nodig acht de melding van Castiel. heeft het wel betrekking op deze topic/oorlog. Dan beginnen we maar weer eens over de grote en rest van de wereld?

Ja, wij voeren op alle fronten oorlog. Dus kom aub niet met zulk geneuzel aanzetten telkens.

Ik zeg enkel dat jullie quiem niet zo veel beter moet achten. Zowel area, als nemo of ua1 voert ook op meerdere fronten oorlog. Hierbij verklaar ik jullie argument ongeldig. Ik klaag niet over hoe het spel is, maar over jullie klachten dat de wereld toch zo oneerlijk is.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg enkel dat jullie quiem niet zo veel beter moet achten.

Waar gebeurt dat dan?

Zowel area, als nemo of ua1 voert ook op meerdere fronten oorlog. Hierbij verklaar ik jullie argument ongeldig.

Lol, argument ongeldig? Jullie zeuren over Quiem qua grote en zijn recruteringsbeleid. Ik weet zeker dat als je alle vijanden optelt van Nemo. UA1 en Area51 samen dan heeft Quiem er nog meer.

Ik klaag niet over hoe het spel is, maar over jullie klachten dat de wereld toch zo oneerlijk is.

Klagen wij? Waar haal je dat vandaag? Waarom zouden wij klagen als wij zelf oorlogen aankondigen en aangaan? Wederom een onzin opmerking.
 

DeletedUser10429

Guest
Waar gebeurt dat dan?
Sorry, ik bedoelde dat jullie je niet zo belangrijk moeten voordoen door te denken dat iedereen zich op jullie focust en er eens mogen aan denken dat andere stammen net zoals jullie vijanden hebben.


Lol, argument ongeldig? Jullie zeuren over Quiem qua grote en zijn recruteringsbeleid. Ik weet zeker dat als je alle vijanden optelt van Nemo. UA1 en Area51 samen dan heeft Quiem er nog meer.

Wel tel ze maar even op? Quiem zijn rekruteringsbeleid is hoe ze hun oorlogen voeren, natuurlijk vallen jullie ook enige spelers aan, maar op het eind van de dag hebben jullie weer meer grote spelers in de stam genomen dan jullie er geëdeld hebben.

Daarbij zijn er geen verbanden tussen UA1 en Nemo.

Klagen wij? Waar haal je dat vandaag? Waarom zouden wij klagen als wij zelf oorlogen aankondigen en aangaan? Wederom een onzin opmerking.

Wist ronny0909 nog net te vertellen en is ook steeds het argument die jullie aankaarten. Dat er mensen gaan zagen over het feit dat jullie niet mogen trots zijn omdat jullie zo veel groter zijn, sta ik ook niet achter. Het zou wel leuk zijn moesten jullie een beter tegen argument kunnen geven.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Told ya he would be the next victim ^^

@ Arssus, comon man ... Wij vechten met de hele wereld, wij strijden op elk front. Jullie hebben niet allemaal zoveel oorlogen hoor. We bezitten inderdaad een groot deel van deze wereld. Maar ligt dat niet ook aan andere aspecten? We hebben genoeg oorlogen gevoerd en gewonnen. Komen ook recruits bij kijken maar dat heeft Quiem alleen maar sterker gemaakt waardoor dit toch echt logische recruits waren.
 

DeletedUser33734

Guest
Told ya he would be the next victim ^^

@ Arssus, comon man ... Wij vechten met de hele wereld, wij strijden op elk front. Jullie hebben niet allemaal zoveel oorlogen hoor. We bezitten inderdaad een groot deel van deze wereld. Maar ligt dat niet ook aan andere aspecten? We hebben genoeg oorlogen gevoerd en gewonnen. Komen ook recruits bij kijken maar dat heeft Quiem alleen maar sterker gemaakt waardoor dit toch echt logische recruits waren.

Inderdaad, netjes gedaan.

Kwam een net nieuwe speler, we gaven hem het voordeel van de twijfel maar helaas was er na 2 dagen geen activiteit meer te bespeuren.
Wij hadden geen VV of iets dergelijks helaas.
Toch netjes gedaan door quiem.
 

DeletedUser10429

Guest
Told ya he would be the next victim ^^

@ Arssus, comon man ... Wij vechten met de hele wereld, wij strijden op elk front. Jullie hebben niet allemaal zoveel oorlogen hoor. We bezitten inderdaad een groot deel van deze wereld. Maar ligt dat niet ook aan andere aspecten? We hebben genoeg oorlogen gevoerd en gewonnen. Komen ook recruits bij kijken maar dat heeft Quiem alleen maar sterker gemaakt waardoor dit toch echt logische recruits waren.

Weeral pakjes zever? Waarom hebben jullie dan zoveel meer oorlog dan andere stammen? Die recruits waar jij het over hebt, chapeau! ook al zei ik eerder dat die er enkel waren voor jullie oorlogen te voeren? Gewoon vijanden recruiten, maar ze moeten wel allemaal netjes top 30 staan ofzo, anders komen die er niet in.
 

DeletedUser47681

Guest
Valt nog mee dat quiem nog niemand van Area heeft gerecruit.:p
 

DeletedUser

Guest
haha dan wordt het net modus van w22, die rekruten ook steeds de vijand en vallen ze dan aan met behulp van de nieuwe leden.

Nee maar ik vind het echt knap dat je met 3x zoveel punten een account van 700k laat vallen, respect!
 

DeletedUser66217

Guest
haha dan wordt het net modus van w22, die rekruten ook steeds de vijand en vallen ze dan aan met behulp van de nieuwe leden.

Nee maar ik vind het echt knap dat je met 3x zoveel punten een account van 700k laat vallen, respect!

Tegenwoordig ja, maar dat is een iets ander stadium dan dat wij nu in verkeren en de meeste topspelers zijn daar dan ook weg. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe loopt het in deze oorlog?

Beetje doods momenteel...

Laatste week:
Zijde 1:
Stammen: Quiem
Zijde 2:
Stammen: Area

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 2
Verschil: 1

chart

Laatste maand:
Zijde 1:
Stammen: Quiem
Zijde 2:
Stammen: Area

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 34
Kant 2: 36
Verschil: 2

chart

Voor altijd:
Zijde 1:
Stammen: Quiem
Zijde 2:
Stammen: Area

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 283
Kant 2: 201
Verschil: 82

chart
 

DeletedUser66217

Guest
Beetje doods momenteel...

Laatste week:
Zijde 1:
Stammen: Quiem
Zijde 2:
Stammen: Area

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 2
Verschil: 1

chart

Laatste maand:
Zijde 1:
Stammen: Quiem
Zijde 2:
Stammen: Area

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 34
Kant 2: 36
Verschil: 2

chart

Voor altijd:
Zijde 1:
Stammen: Quiem
Zijde 2:
Stammen: Area

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 283
Kant 2: 201
Verschil: 82

chart

Er gebeurt inderdaad heel weinig, maar moet de beschrijving niet wat verandert worden? Volgens mij vechten jullie ondertussen tegen UA1, Area, C. enzovoorts. ;)
 

DeletedUser

Guest
Momenteel hebben we 8 lopende oorlogen met stammen. Wordt op die manier wel een erg groot en druk topic :p
 

DeletedUser66217

Guest
Momenteel hebben we 8 lopende oorlogen met stammen. Wordt op die manier wel een erg groot en druk topic :p

Nouja, om het hier levendig te houden zou ik ze er wel in mengen.. 8 verschillende topics is een beetje teveel van het goede, denk je niet? :p
 

DeletedUser65908

Guest
De oorlog tussen Area 51 (opgeheven) en Requiem is beëindigd.
 

DeletedUser33734

Guest
Mja, je was me voor.
Ik vond het een leuke tijd op W27 en heb genoten van alle stammen, ook van Quiem.
Heb hier veel bijgeleerd, heb ook fouten gemaakt die ik in de toekomst nu beter zal gaan doen.
De eerste wereld in tijden waar ik weer zoveel leuke mensen heb leren kennen.
Wegens verschillende redenen die ik nog maar even voor mijzelf hou is Area opgeheven.
Dit laat ik aan de Area leden over en in hoeverre ze deze dingen kwijt willen.

Ik heb een leuke tijd gehad binnen Area en hoop ook dat ze veel plezier in het verdere W27 gaan.
Ook wens ik alle spelers (Of ze nou vijand waren of niet) nog veel geluk toe, ook degene waar ik wel eens onenigheid mee had.

Bij deze kondig ik dus ook het stoppen van .Final Meltdown aan.
Het examenjaar begon al aardig zijn tol te eisen en ik zou hier naarmate de examens dichterbij komen toch geen tijd meer voor kunnen vrijmaken, wat ik echter zeer jammerlijk vind.

Misschien tot op een andere wereld en veel geluk toegewenst. ;)
- Remco.
 

DeletedUser

Guest
De oorlog tussen Area 51 (opgeheven) en Requiem is beëindigd.

Zelfs ik moet nu door dit alles nog reageren desondanks dat ik al een dikke maand gestopt ben...
Nu goed, zoals Remco hierboven zegt stopt hij spijtig genoeg. Met hem stopt ook Area en er komt dus een vervangende stam. Remco heeft veel kritiek gehad in zijn periode als leider maar hij deed alles voor Area en desondanks dat hij soms wat fouten maakte (wie niet tenslotte?) was het een goede leider!
Momenteel is die nieuwe stam SP (stante pede) maar dat is omdat ik niks beter kon verzinnen.
Vanaf dat de stam terug een definitieve naam heeft zullen we de oorlog officieel maken in TW. Al gaat de oorlog nu uiteraard nog vrolijk verder.

Het 'vallen' van Area is niet de verdienste van Quiem op geen enkele manier. Area gaat namelijk verder met dezelfde spelers alleen dan onder een andere naam.

Ik hoop dat het nu een beetje opgeklaard is :)
 
Bovenaan