Requiem Vs Area

DeletedUser10429

Guest
Ach, gelukkig zijn er nog mensen uit jou stam die wel begrijpen wat ik bedoel. Het ging er hier om dat je blijkbaar alleen smileys las en gewoonweg niet las wat er in de post stond. Je post was niet bepaald respectvol tegenover iemand die net aangaf dat hij kampt met RL probs. Maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen.

Daarnaast beweerde jij toch echt dat ik moest zwijgen over ''respect'', waarmee je er dus op zou doelen dat ik zelf respectloos zou handelen tegenover anderen. Wat totaal onzin is en dat weet jij ook.

Je begint opnieuw over waarop ik mijn stam leidt ... Jij weet hoe ik mijn stam leidt? Volgens mij weet jij daar helemaal niks vanaf. En over de recruits is al voldoende gezegd denk ik zo, daar verschillen we over van mening. Heeft niks met respect te maken noch met respectloos gedragen tegenover de vijand.

Nogmaals, je vergeet hoe de grootste stammen van de tw.nl community groot zijn geworden. De sterkste stammen hebben hetzelfde gehandeld in precies dezelfde situatie als waar Quiem nu in verkeerde. Stop met het bedenken van excuses etc. etc. omdat je nu een change of heart zou hebben want ik geloof er helemaal niks van. Vroeger zei je er ook niks over volgens mij. Dus waarom nu opeens wel?

Hoe die stammen groot werden, ging over een veel langere periode dan enkele maanden. Jullie recruiten de volledige dreiging weg. Daarbij als je kijkt naar hoe groot die werelden waren in vergelijking met w27.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hoe die stammen groot werden, ging over een veel langere periode dan enkele maanden. Jullie recruiten de volledige dreiging weg. Daarbij als je kijkt naar hoe groot die werelden waren in vergelijking met w27.

True, no doubt about it. Maar wat niet is kan nog komen en als deze wereld zoveel kleiner is is de tijdsperiode toch ook een stuk korter en is het dus in verhouding wel weer correct? Of zit ik er nu naast?
 

DeletedUser10429

Guest
True, no doubt about it. Maar wat niet is kan nog komen en als deze wereld zoveel kleiner is is de tijdsperiode toch ook een stuk korter en is het dus in verhouding wel weer correct? Of zit ik er nu naast?

Bij die oude stammen kwamen de nieuwe leden omdat er oude stopte ofzo, maar de grote van de stammen bleef ongeveer hetzelfde. Quiem die al eerste stond met 14 leden, heeft er nu al bijna halverwege de 20.

Ik ga niet zeggen dat een stam geen goede leden mag aanwerven, maar het is wel een zeer spijtige zaak dat het steeds van de vijand weg is.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Bij die oude stammen kwamen de nieuwe leden omdat er oude stopte ofzo, maar de grote van de stammen bleef ongeveer hetzelfde. Quiem die al eerste stond met 14 leden, heeft er nu al bijna halverwege de 20.

Ik ga niet zeggen dat een stam geen goede leden mag aanwerven, maar het is wel een zeer spijtige zaak dat het steeds van de vijand weg is.

Nou nou we nemen 3 vijandelijke leden aan, die nota bene zijn gekickt, en dan zijn ze meteen constant van de vijand?

Die laatste 3 zijn ook de enige 3 hoor Arssus ;) Dus weet niet waar je dat vandaan haalde.
 

DeletedUser

Guest
Nou nou we nemen 3 vijandelijke leden aan, die nota bene zijn gekickt, en dan zijn ze meteen constant van de vijand?

Die laatste 3 zijn ook de enige 3 hoor Arssus ;) Dus weet niet waar je dat vandaan haalde.

Naja jullie hebben toen Keep a Secret overgenomen werd ook de spelers die hem hebben weggevaagd gerecruit..
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
A Fine Castiel. is a Angel;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Bazen met een rotco?:D

Nee, bazen met een rotbeslissing is eerder de term ;)

Als hun gewoon VV hadden afgegeven in plaats van zo'n noob te vinden die hun account zou beheren was dit alles waarsch. niet gebeurd. Maar ik denk niet dat je Quiem zal zien klagen hoor ;)

Dus Good Job J. :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Nee, bazen met een rotbeslissing is eerder de term ;)

Als hun gewoon VV hadden afgegeven in plaats van zo'n noob te vinden die hun account zou beheren was dit allwes waarsch. niet gebeurd. Maar ik denk niet dat je Quiem zal zien klagen hoor ;)

Dus Good Job J. :p

Was eerst niet van plan om door te spelen ds vont het niet nodig maarja :p
 

DeletedUser

Guest
Zo knap hoor, met zo veel punten meer een kleinere stam verslaan, echt goed :)
 
Bovenaan