DeletedUser50691
Guest
Hoezo ben ik niet volwassen dan? Ik ben toch 19![]()
![]()
haha wilt niet zeggen dat je volwassen kan denken maar was grapje schat ^^
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
![]()
![]()
Hmm volgens mij bevredigt het je toch als ik je gelijk geef. En het welk niveau ligt hier hoger, het af of ingame? Want AF is zeker van een mooi niveau, waar ik niet op zit, maar ingame vind ik meevallen![]()
Ach, dat mag jij vooral denken echter is het niet zo. Dat ik weet dat ik gelijk heb is genoeg voor mij
Daarnaast is het niveau ingame idd een stuk minder hoog dan bijvoorbeeld werelden als W2, 4, 6, 7 en ga zo maar door. Maar dat is logisch in zo'n late wereld, er blijft een veel kleinere groep toppers over omdat er veel minder echte toppers starten
Echter is het niveau op W27 een stuk hoger dan op 26, 25, 24, 23, en ga zo maar door. Ook hoger dan de werelden later gestart dan 27.
Ach, dat mag jij vooral denken echter is het niet zo. Dat ik weet dat ik gelijk heb is genoeg voor mij
Daarnaast is het niveau ingame idd een stuk minder hoog dan bijvoorbeeld werelden als W2, 4, 6, 7 en ga zo maar door. Maar dat is logisch in zo'n late wereld, er blijft een veel kleinere groep toppers over omdat er veel minder echte toppers starten
Echter is het niveau op W27 een stuk hoger dan op 26, 25, 24, 23, en ga zo maar door. Ook hoger dan de werelden later gestart dan 27.
@ zowel Tove als Vendoux. Ik ben nou eenmaal graag nog een klein kindje![]()
![]()
@ zowel Tove als Vendoux. Ik ben nou eenmaal graag nog een klein kindje![]()
![]()
lol
zoiets mag je toch wel eens wat beter onderbouwen hoor..
geef maar wat voorbeelden, ik ben serieus benieuwd hoe je weet dat het niveau hier hoger ligt
lol
geef maar wat voorbeelden, ik ben serieus benieuwd hoe je weet dat het niveau hier hoger ligt
lol
Het feit was dat meer pro's zich nog eens waagden aan w27, vanwege het uitblijven van de extra PA-functies die op w26 ingevoerd waren. w27 zou de laatste wereld waren, waar dit nog zou gebeuren.
Om toch nog een kans te hebben op een groot account, zonder noobs om je heen die grof geld uitgeven voor meer grondstoffen/uur, zijn veel mensen die eigenlijk niet meer wilden starten, alsnog gestart op w27. Dit maakte het aantal ervaren mensen op w27, aanzienlijk hoger. Dit was ook te merken in de start, en ook aan het actieve forum. Dat blijkt toch vaker een zware maatstaf voor het niveau ingame.
Satisfied?
Dat is zeker een goede reden haha. Maar ook de toppers kunnen makkelijk falen door tijdgebrek hoor. Ik ken er genoeg die zeer sterk en goed waren, maar toch door niet voldoende tijd het niet konden volhouden.
zou ook nog kunnenOf motivatie![]()