Requiem Vs Area

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Deleted User - 2075062

Guest
Hmm volgens mij bevredigt het je toch als ik je gelijk geef. En het welk niveau ligt hier hoger, het af of ingame? Want AF is zeker van een mooi niveau, waar ik niet op zit, maar ingame vind ik meevallen :)

Ach, dat mag jij vooral denken echter is het niet zo. Dat ik weet dat ik gelijk heb is genoeg voor mij ;)

Daarnaast is het niveau ingame idd een stuk minder hoog dan bijvoorbeeld werelden als W2, 4, 6, 7 en ga zo maar door. Maar dat is logisch in zo'n late wereld, er blijft een veel kleinere groep toppers over omdat er veel minder echte toppers starten ;)

Echter is het niveau op W27 een stuk hoger dan op 26, 25, 24, 23, en ga zo maar door. Ook hoger dan de werelden later gestart dan 27.

@ zowel Tove als Vendoux. Ik ben nou eenmaal graag nog een klein kindje :p :D
 

DeletedUser

Guest
Ach, dat mag jij vooral denken echter is het niet zo. Dat ik weet dat ik gelijk heb is genoeg voor mij ;)

Daarnaast is het niveau ingame idd een stuk minder hoog dan bijvoorbeeld werelden als W2, 4, 6, 7 en ga zo maar door. Maar dat is logisch in zo'n late wereld, er blijft een veel kleinere groep toppers over omdat er veel minder echte toppers starten ;)

Echter is het niveau op W27 een stuk hoger dan op 26, 25, 24, 23, en ga zo maar door. Ook hoger dan de werelden later gestart dan 27.

We gaan het zien op elke wereld spelen toppers he!
 

DeletedUser27049

Guest
Ach, dat mag jij vooral denken echter is het niet zo. Dat ik weet dat ik gelijk heb is genoeg voor mij ;)

Daarnaast is het niveau ingame idd een stuk minder hoog dan bijvoorbeeld werelden als W2, 4, 6, 7 en ga zo maar door. Maar dat is logisch in zo'n late wereld, er blijft een veel kleinere groep toppers over omdat er veel minder echte toppers starten ;)

Echter is het niveau op W27 een stuk hoger dan op 26, 25, 24, 23, en ga zo maar door. Ook hoger dan de werelden later gestart dan 27.

@ zowel Tove als Vendoux. Ik ben nou eenmaal graag nog een klein kindje :p :D

lol :D

zoiets mag je toch wel eens wat beter onderbouwen hoor..

geef maar wat voorbeelden, ik ben serieus benieuwd hoe je weet dat het niveau hier hoger ligt
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Deleted User - 2075062

Guest
lol :D

zoiets mag je toch wel eens wat beter onderbouwen hoor..

geef maar wat voorbeelden, ik ben serieus benieuwd hoe je weet dat het niveau hier hoger ligt

Allereerst ben ik op 26 actief en daar ken ik dus ook vrijwel elke topper, daar heb ik voldoende gezien om vast te stellen dat het niveau hier op 27 hoger ligt. Daarnaast ken ik veel van de topspelers op de genoemde werelden en ken ik ook het niveau van die werelden omdat ik de kans heb gehad deze te zien. Dit door verschillende zaken zoals iemand helpen met een aanval opzetten of iemand met incomings helpen te verdedigen.

Ik hoef eigenlijk helemaal niks te onderbouwen als ik daar geen zin in heb. Uiteindelijk gaat het namelijk slechts op een mening, echter denk ik dat ik voldoende ervaring heb om dat soort uitspraken te doen, ga niet voor niks al 6 jaar mee. Heb dus ook voldoende mee gemaakt en kan dus het niveau weldegelijk inschatten.
 

DeletedUser27049

Guest
Ik ga ook al bijna 6 jaar mee maar ik waag me niet aan zulke uitspraken ;)

veel hangt af van de spelers die je tegenkomt en ik vind het een beetje onrechtvaardig om dit meteen te gaan veralgemenen hoor.

Ook was het niet erg duidelijk of je dat nu als feit ging verkondigen of dat het gewoon je mening was ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
lol :D

zoiets mag je toch wel eens wat beter onderbouwen hoor..

geef maar wat voorbeelden, ik ben serieus benieuwd hoe je weet dat het niveau hier hoger ligt

Het feit was dat meer pro's zich nog eens waagden aan w27, vanwege het uitblijven van de extra PA-functies die op w26 ingevoerd waren. w27 zou de laatste wereld waren, waar dit nog zou gebeuren.

Om toch nog een kans te hebben op een groot account, zonder noobs om je heen die grof geld uitgeven voor meer grondstoffen/uur, zijn veel mensen die eigenlijk niet meer wilden starten, alsnog gestart op w27. Dit maakte het aantal ervaren mensen op w27, aanzienlijk hoger. Dit was ook te merken in de start, en ook aan het actieve forum. Dat blijkt toch vaker een zware maatstaf voor het niveau ingame.

Satisfied?
 

DeletedUser

Guest
Het feit was dat meer pro's zich nog eens waagden aan w27, vanwege het uitblijven van de extra PA-functies die op w26 ingevoerd waren. w27 zou de laatste wereld waren, waar dit nog zou gebeuren.

Om toch nog een kans te hebben op een groot account, zonder noobs om je heen die grof geld uitgeven voor meer grondstoffen/uur, zijn veel mensen die eigenlijk niet meer wilden starten, alsnog gestart op w27. Dit maakte het aantal ervaren mensen op w27, aanzienlijk hoger. Dit was ook te merken in de start, en ook aan het actieve forum. Dat blijkt toch vaker een zware maatstaf voor het niveau ingame.

Satisfied?

Om deze reden ben ik gestart op W27 ja ;-)
 

DeletedUser

Guest
Dat is zeker een goede reden haha. Maar ook de toppers kunnen makkelijk falen door tijdgebrek hoor. Ik ken er genoeg die zeer sterk en goed waren, maar toch door niet voldoende tijd het niet konden volhouden.
 

DeletedUser

Guest
Dat is zeker een goede reden haha. Maar ook de toppers kunnen makkelijk falen door tijdgebrek hoor. Ik ken er genoeg die zeer sterk en goed waren, maar toch door niet voldoende tijd het niet konden volhouden.

Of motivatie;)
 

DeletedUser

Guest
Ik was op W27 gestart, omdat vrienden van mijn eerste TW stam ooit hier weer kwamen spelen :eek:
 
Bovenaan