Requiem Vs Area

DeletedUser

Guest
xbwbqf.png
Aangezien Area niet besloten heeft om na de oorlog te verklaren een topic te maken, is die dan hier van de kant van Quiem (alweer).

Inleiding:
Volgens mij is het algemeen bekend dat Quiem en Area niet de dikste vriendjes zijn. Aardig wat aanvallen aan beide kanten met kleine successen aan beide kanten. De afgelopen week staat het 27-18 in het voordeel van Quiem.
Maar de laatste 48 uur staan duidelijk in het voordeel van Quiem met 20-6 en laatste 24 uur met 11-0. Zoals de statistieken uitwijzen zijn er toch al redelijk wat overnames geweest voor de oorlogsverklaring. Quiem kreeg alleen kort geleden een grote tegenslag met 1??1 die voor 30% op barbaar ging. De spelers van Area zagen dit natuurlijk als een kans met hun volgende reactie:
27068176.jpg
Dit mocht niet baten want de speler(s) en vv's ervan hebben zich niet laten kennen en hebben de afgelopen dagen 21 dorpen van Area veroverd maar ook 5 verloren.
Om dan nog even een goed beeld te krijgen van de situatie een (automatisch updatende) kaartje zoals gewoonlijk:
nl27
Op het kaartje is heel goed te zien dat Area en Requiem veel raakvlakken hebben met elkaar wat hopelijk veel actie met zich zal meebrengen, zoals in dit rapportje. Tot nu toe heeft Quiem wederom bewezen een niet te stoppen kracht te zijn. De oorlog is echter nog jong, kan nog weinig veel gebeuren. Wat Area echter met de oorlog probeert te bereiken, is ons nog niet helemaal duidelijk.
27071493.jpg

De statistieken:
Laten we even de 2 profielen (met daarop de statistieken) erbij pakken.
2i75wsz.jpg
We zien hier de rank 1 en 2 verslagen tegenstanders van de wereld. Dit komt vooral door dat stammen al een lange tijd meedraaien op de wereld.
Code:
Requiem
- Gecreërd:	2012-05-03 00:10:07
Area
- Gecreërd:	2012-05-27 14:09:51

De stammen hebben dus al een lange tijd gedaan over dit aantal OD. Aangezien (zoals eerder vermeld) ze zo hoog zijn verwacht ik een heftige oorlog met flink wat incommings heen en weer, wat een oorlog juist leuk maakt in mijn ogen.
Als we nu naar de leden en punten kijken zien we een 'voordeel' aan de kant van Requiem, 21 tegen 15 leden en 35,5m tegen 18,1. Dit zou dus in het voordeel moeten kunnen werken voor Quiem echter zit een hele gemene adder onder het gras... De naam van deze adder is Nemo. Wat bekend is hebben Area en Nemo. goede banden en een BG met elkaar om vroegere concurrentie .Medic van de kaart te vegen. Als we dan even een nieuw kaartje maken zou het er zo uitzien:
nl27

In het zuid-oosten komt er nu een groot stuk front bij net zoals in het midden bij Arthur Haviksvleugel. We weten echter nog bij lange na niet zeker of Nemo gaat meedoen in deze oorlog. Omdat we dit echter wel verwachten, toch een leuke spotprent voor ze.
2dje59z.png


Back to the facts:

Nu we weer een aantal nutteloze spotprenten, kaartjes en zinnen verder moeten we terug gaan naar de feiten.
Feit is dat momenteel (sinds de oorlogs verklaring) het 3-0 staat in het voordeel van Quiem. De oorlog net is begonnen en alle kanten opkan.
Nog even paar statistieken van het weekje voor de oorlog.
Zijde 1:
Stammen: Quiem, Quiet.
Zijde 2:
Stammen: Area

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 326
Kant 2: 222
Verschil: 104

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27
Kant 2: 18
Verschil: 9

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,851,640
Kant 2: 2,041,072
Verschil: 810,568

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 252,610
Kant 2: 167,657
Verschil: 84,953

chart

Het enigste wat nog ontbreekt is:
27070138.jpg

Alles in spoilers gedaan voor overzicht en grootte .
Voor de haters, Quiet is nu ook bij de statistieken gedaan ;)

Met dank aan CBC voor de spellingcontrole, plaatje en 2 spotprenten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ik heb je aangegeven voor het gebruik van mijn rl-naam. :D
 
Reactiescore
255
Succes aan Area (en Nemo.) ;).
Laten we er een mooie maar vooral eerlijke strijd van maken!
 

DeletedUser

Guest
Pfff, moeten we nou met iedereen oorlogje spelen? :eek:

Maaruh succes gewenst aan alle partijen!
 

DeletedUser

Guest
Succes aan allen, ik ben benieuwd of Nemo nu mee gaat doen, of ze eerst de kat uit de boom zullen kijken. Met Nemo (en natuurlijk ook zonder) kan dit een prachtige oorlog worden!

Verder is dit (alweer)een prachtige post van Job :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Woohoo :D Ik heb tot nu toe alle dorpjes ge edeld in deze oorlog :p
 

DeletedUser

Guest
Succes aan beide partijen, hopelijk wordt het een faire en leuke oorlog :)

Wat betreft de BB's van 1??1, dat vind ik nogal misplaatst van je...
Er is amper op gefocussed door ons.

Sorry dat ik niet online was, ik was met andere zaken bezig.
Maar ik had toch niet de moeite gedaan om zo'n (deftige) post in elkaar te steken hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Willen leden (leiding) van area nog iets kwijt over Nemo?
Als ze komen zien we ze toch wel vroeg of laat
 
Reactiescore
2.303
Willen leden (leiding) van area nog iets kwijt over Nemo?
Als ze komen zien we ze toch wel vroeg of laat

Ik denk dat we ons zelf wel kunnen vertegenwoordigen :)

Mooie post job :)

Suc6
 

DeletedUser

Guest
Willen leden (leiding) van area nog iets kwijt over Nemo?
Als ze komen zien we ze toch wel vroeg of laat

Ik ga niet spreken voor Nemo, als zij zich bij de oorlog willen voegen dan doen laten ze dat zelf wel weten :)
 
Bovenaan