regels ivb met spelbederf

DeletedUser659

Guest
its al part of the game. als je een spion in je stam hebt is er toch echt iets mis met je stam. ga dan niet lopen huilen dat andere niet mogen spioneren.
 

DeletedUser

Guest
its al part of the game. als je een spion in je stam hebt is er toch echt iets mis met je stam. ga dan niet lopen huilen dat andere niet mogen spioneren.

eerst lezen dan reageren. gaat niet over spioneren.
 

DeletedUser

Guest
bahizret zei:
nu dat is een eind minder erg in mijn ogen. maar ik snap je punt wel. het gaat mij meer over het feit dat men een stam infiltreert en forums gaat deleten en leden kicken.

En gelijk heb je... in mijn stam was er ook een vent die vv had van iemand(terwijl hij mede-leider was) heeft die vent het hele profiel verwijdert, diplomatie en diverse topic's, en is vervolgens weggegaan uit de stam, dit soort laffe daden moeten inderdaad gestopt worden..
 

DeletedUser

Guest
En gelijk heb je... in mijn stam was er ook een vent die vv had van iemand(terwijl hij mede-leider was) heeft die vent het hele profiel verwijdert, diplomatie en diverse topic's, en is vervolgens weggegaan uit de stam, dit soort laffe daden moeten inderdaad gestopt worden..

heb het zelf nooit meegemaakt maar vind niet dat zulke acties in een spel thuishoren.

je hoort ook vaak dat een vv troepen over de 100u wegstuurd zodat hij achteraf kan edelen ...
 

DeletedUser

Guest
dit is makkelijk op te lossen gewoon een vv pakken die je bijna kunt vertrouwen, want als je iemand helemaal vertrouwt op dit spel dan ben je niet zo goed bezig vind ik zelf.

Ikzelf heb nogal vaak een vv en ik zie aan hoe mensen reageren op dingen op het forum enz of hij te vertrouwen is of niet, en zo heb ik nog nooit iets mee gemaakt met mijn acc dat onder vv stond.

Zelf heb ik het wel zien gebeuren waarbij ik dan wel is er van profiteer om een dorpje mee te pakken, maar het is maar een spel.

zelf vind ik het bijna een onmogelijk idee omdat het weekelijks gebeurd + ze kunnen het bijna niet controleren.
 

DeletedUser

Guest
dit is makkelijk op te lossen gewoon een vv pakken die je bijna kunt vertrouwen, want als je iemand helemaal vertrouwt op dit spel dan ben je niet zo goed bezig vind ik zelf.

laat me ff simpel situatie voorstellen.

jij krijgt hoop aanvallen binnen en verwacht er meer. je moet weg (maakt niet uit waarnaartoe) voor 5-8 uur. de spelers die je 100% vertrouwd moeten ook weg/ kunnen niet.

wat doe je ? iemand die zich aanbied maar die je niet zo super goed kent maar wle in je stam zit of je account onbeheerd achterlaten ?
 

DeletedUser14244

Guest
Je moet ook eens aan de andere kant denken ;)

Stel, jij hebt de kans om je vijandige stam uit te roeien met (smerige) praktijken, zou jij dat dan niet doen... ?

Ok, van je eigen stamgenoten en bg's, mag je verw88 dat ze niets doen... maar van andere stammen vind ik toch zoals eerder gezegd: it's all part of the game
 

DeletedUser

Guest
Je moet ook eens aan de andere kant denken ;)

Stel, jij hebt de kans om je vijandige stam uit te roeien met (smerige) praktijken, zou jij dat dan niet doen... ?

Ok, van je eigen stamgenoten en bg's, mag je verw88 dat ze niets doen... maar van andere stammen vind ik toch zoals eerder gezegd: it's all part of the game

neen ik zou dat niet doen nee. ik heb mijn waarden en daar wijk ik niet van af.

ik heb die kans al is gehad. had de vv van een speler die ik niet kon hebben. ik heb braaf zijn account beheerd.
 

DeletedUser

Guest
ik heb de forumregels bekeken en heb niets zien staan waarop duid dat dit niet mag gepost worden. hierbij vermeld ik dat ik niets tegen de regels heb die momenteel bestaan dit is gewoon voor extra optie tegen spelbederf.

ik zou willen zien of het niet mogenlijk is om enkele regels ivb met spelbederf in te voeren. aangezien er momenteel geen regels bestaan over bv forums van andere stammen verwijderen en leden kicken. en ook voor bv doorwille van een list iemand zijn vv bemachtigen en dan dorpen leegzetten zodat mensen die kunnen gaan veredelen. (ofc zonder dat hij gestopt is)

op w7 is het momenteel gebeurd dat de nr 1 stam een spion naar een vijand gestuurd heeft die aan een vv van een leider gekomen is dan doorgegeven heeft naar de nr 1 stam zodat die het forum verwijderde spelers uit de stam kickte en van die speler dorpen leeggezet hebben.

in mijn ogen is dat gewoon spelbederf. en vind dat er iets tegen zulke handelingen moet gedaan worden.
zei hadden het al bij ons gedaan!!!:mad:
 

DeletedUser

Guest
Het uiteindelijke doel is de wereld domineren, je speelt het spel voor je eigen, en om dit doel te bewerkstelligen is alles geoorlooft
 

DeletedUser

Guest
Er is één simple reden waarom dit niet wordt ingevoerd: Iedereen heeft een ander punt vanaf wanneer iets spelbederf is en wanneer het wel toegestaan is. Als we zoiets invoeren dan leidt dit tot absoluut willekeurige beslissingen.

Bovendien is eerlijkheid iets wat in dit spel ook door andere spelers gehonoreerd wordt; Indien iemand kiest te backstabben of bijvoorbeeld vv's uit te buiten dan zal hij vroeg of laat in het spel geisoleerd worden en verliezen.

Geniet de vrijheid die je in het spel hebt, pas dit maakt het leuk.

Groetjes, klovadis
 

DeletedUser16146

Guest
Een (simpele?) oplossing kan zijn dat word ingesteld dat een VV niet de rechten krijgt dat het account heeft.

Als ik mijn VV geef aan iemand die niet dezelfde rechten heeft, dan zet ik ze uit voor ik vv geef, en een van de leiders geeft me mijn rechten weer als ik er zelf weer ben.

Ik krijg ook wel is VV's zonder bericht van buiten en binnen de stam, wil best wat onderhouden van anderen, maar ik ga geen stammen verzieken, dan blijft er geen 'eer' meer aan het spel, en als het van de vijand is word ik snel genoeg gekickt.
Anyway, is al paar x voorgekomen dat je netjes een tijd accounts zit bij te houden, terwijl ze nooit terugkomen. Heb nu voor me eigen de regel gemaakt om na 3 dagen geen bericht of wat, gewoon internen.
 

DeletedUser

Guest
Het is allemaal deel van het spel.Spionage , sabotage.Alles om de vijand te pesten.:D Als je in een goede stam zit heb je hier weinig mee te maken.Vertrouw je iemand niet, meldt dat dan aan de leider dat hij die persoon eruit smijt.
 

DeletedUser

Guest
Het is allemaal deel van het spel.Spionage , sabotage.Alles om de vijand te pesten.:D Als je in een goede stam zit heb je hier weinig mee te maken.Vertrouw je iemand niet, meldt dat dan aan de leider dat hij die persoon eruit smijt.

het is niet omdat 1 a 2 mensen iemand niet vertrouwen dat ze zomaar uit een stam gesmeten kunnen worden. je hebt duidelijk geen ervaring als leider. er zijn er altijd die hun bevriend zijn en dan heb je daar onmiddellijk rel mee.

die regel met vv vind ik persoonlijk ook de beste oplossing. echt regels kan je er niet voor maken want dat zit je idd zoals klovadis al zei met een willekeur.
 

DeletedUser

Guest
het is niet omdat 1 a 2 mensen iemand niet vertrouwen dat ze zomaar uit een stam gesmeten kunnen worden. je hebt duidelijk geen ervaring als leider. er zijn er altijd die hun bevriend zijn en dan heb je daar onmiddellijk rel mee.

die regel met vv vind ik persoonlijk ook de beste oplossing. echt regels kan je er niet voor maken want dat zit je idd zoals klovadis al zei met een willekeur.

Lol, jij moet wel oppassen met wat je zegt.Als je in een oorlog zit en je weet voor 90%zeker dat die persoon spioneert (en je hebt bewijzen) dan smijt je die buiten.
Als je dan een rel veroorzaakt kan je tegen die mensen vertellen dat hij/zij een spion was...de meesten verstaan dat dan wel.
 

DeletedUser

Guest
Lol, jij moet wel oppassen met wat je zegt.Als je in een oorlog zit en je weet voor 90%zeker dat die persoon spioneert (en je hebt bewijzen) dan smijt je die buiten.
Als je dan een rel veroorzaakt kan je tegen die mensen vertellen dat hij/zij een spion was...de meesten verstaan dat dan wel.

dat is ook enkel ALS je in een oorlog zit. en zelfs dan nog. ik heb voor zulke rede stammen uiteen zien vallen.

en ALS je nu niet in oorlog zit.
 

DeletedUser

Guest
Logisch het kan en het mag.
alleen is het niet leuk voor het spel,
Het spel moet leuk blijven voor iedereen.

(dat was mijn mening)
 

DeletedUser

Guest
Het hoort bij het spel. Als iemand dat wil doen dan doet die dat als die de kans krijgt. Als iemand dat niet wil doen: chapeau!
Als je alles gaat verbieden op die gebieden is het spel ook niet leuk meer. Ik zie alles verbieden ook als spelbederf.
 

DeletedUser

Guest
Het hoort bij het spel. Als iemand dat wil doen dan doet die dat als die de kans krijgt. Als iemand dat niet wil doen: chapeau!
Als je alles gaat verbieden op die gebieden is het spel ook niet leuk meer. Ik zie alles verbieden ook als spelbederf.

je leest ook niet veel zeker er word toch niet gesproken over alles verbieden :eek:
 
Bovenaan