regels ivb met spelbederf

DeletedUser

Guest
ik heb de forumregels bekeken en heb niets zien staan waarop duid dat dit niet mag gepost worden. hierbij vermeld ik dat ik niets tegen de regels heb die momenteel bestaan dit is gewoon voor extra optie tegen spelbederf.

ik zou willen zien of het niet mogenlijk is om enkele regels ivb met spelbederf in te voeren. aangezien er momenteel geen regels bestaan over bv forums van andere stammen verwijderen en leden kicken. en ook voor bv doorwille van een list iemand zijn vv bemachtigen en dan dorpen leegzetten zodat mensen die kunnen gaan veredelen. (ofc zonder dat hij gestopt is)

op w7 is het momenteel gebeurd dat de nr 1 stam een spion naar een vijand gestuurd heeft die aan een vv van een leider gekomen is dan doorgegeven heeft naar de nr 1 stam zodat die het forum verwijderde spelers uit de stam kickte en van die speler dorpen leeggezet hebben.

in mijn ogen is dat gewoon spelbederf. en vind dat er iets tegen zulke handelingen moet gedaan worden.
 

DeletedUser12828

Guest
Volkomen gelijk ;)
EDIT : Spionage is at the game..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je hebt gelijk ja,
maar hier regels tegen maken?

Je kan de populairste manieren verbieden,
maar er kan elke dag een nieuwe 'spelbedervend' iets gevonden worden.

(zoals vriendenlijstspam, voeg iemand toe aan je vriendenlijst, trek aanvraag in, voeg hem opnieuw toe, trek weer in...)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gelijk ja,
maar hier regels tegen maken?

Je kan de populairste manieren verbieden,
maar er kan elke dag een nieuwe 'spelbedervend' iets gevonden worden.

(zoals vriendenlijstspam, voeg iemand toe aan je vriendenlijst, trek aanvraag in, voeg hem opnieuw toe, trek weer in...)

nu dat is een eind minder erg in mijn ogen. maar ik snap je punt wel. het gaat mij meer over het feit dat men een stam infiltreert en forums gaat deleten en leden kicken.

dat van vriendenlijst is snel opgelost je kan gewoon alles in 1 maal deleten en je zet je instellingen van berichten dat je die berichten niet meer aankrijgt.
 

DeletedUser

Guest
ik heb de forumregels bekeken en heb niets zien staan waarop duid dat dit niet mag gepost worden. hierbij vermeld ik dat ik niets tegen de regels heb die momenteel bestaan dit is gewoon voor extra optie tegen spelbederf.

ik zou willen zien of het niet mogenlijk is om enkele regels ivb met spelbederf in te voeren. aangezien er momenteel geen regels bestaan over bv forums van andere stammen verwijderen en leden kicken. en ook voor bv doorwille van een list iemand zijn vv bemachtigen en dan dorpen leegzetten zodat mensen die kunnen gaan veredelen. (ofc zonder dat hij gestopt is)

op w7 is het momenteel gebeurd dat de nr 1 stam een spion naar een vijand gestuurd heeft die aan een vv van een leider gekomen is dan doorgegeven heeft naar de nr 1 stam zodat die het forum verwijderde spelers uit de stam kickte en van die speler dorpen leeggezet hebben.

in mijn ogen is dat gewoon spelbederf. en vind dat er iets tegen zulke handelingen moet gedaan worden.

Ik geef je volkomen gelijk maar er is 1 maar.
Waarschijnlijk zullen de "pro's" weer zeggen "it's all in the game" "it's a part of the game" o.i.d. en daarom denk ik dat dit er niet door komt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik geef je volkomen gelijk maar er is 1 maar.
Waarschijnlijk zullen de "pro's" weer zeggen "it's all in the game" "it's a part of the game" o.i.d. en daarom denk ik dat dit er niet door komt :rolleyes:

vind dat zulke praktijken niet bij een spel horen. spioneren is 1 ding en dat kan je wss nooit tegengaan. maar zover gaan als andere hun forum deleten, stammen opheffen en leden kicken (opheffen is er niet gebeurd op w7 maar toch ik zie ze het nog doen) vind ik echt tever
 

DeletedUser7252

Guest
Oke, nu lach ik mn klieren eruit :D
Gaat dit nou nog steeds om Grindelwald2?

Daarbuiten vind ik het een erg leuk idee, maar het zijn gewoon smerige tactieken.
Je moet overal op voorbereid zijn, dus ook hierop.
 

DeletedUser

Guest
Oke, nu lach ik mn klieren eruit :D
Gaat dit nou nog steeds om Grindelwald2?

Daarbuiten vind ik het een erg leuk idee, maar het zijn gewoon smerige tactieken.
Je moet overal op voorbereid zijn, dus ook hierop.

wie is grindelwald2 ?

nee ik spreek over wat er deze week gebeurd is in w7. en er zijn al meerdere van dit soort dingen geweest in w7. zou er niet van verschieten dat het op andere werelden ook wel is af en toe voorkomt. ik wil het gewoon voorkomen. vind dingen zoals forum deleten en leden kicken en stam opheffen (kwaadwillig bij andere stam) niet behoord tot het spel. en daarmee ook onder spelbederf valt.

anders ga je nog forceren dat mensen andere forums als stamforum gebruiken om zulke dingen te vermeiden.
 

DeletedUser7252

Guest
wie is grindelwald2 ?

nee ik spreek over wat er deze week gebeurd is in w7. en er zijn al meerdere van dit soort dingen geweest in w7. zou er niet van verschieten dat het op andere werelden ook wel is af en toe voorkomt. ik wil het gewoon voorkomen. vind dingen zoals forum deleten en leden kicken en stam opheffen (kwaadwillig bij andere stam) niet behoord tot het spel. en daarmee ook onder spelbederf valt.

anders ga je nog forceren dat mensen andere forums als stamforum gebruiken om zulke dingen te vermeiden.

De nummer 1 van EDIT: ~FFC~ gaf zn vv aan de spion..
InS weer een vijand minder, hoera :)

Ontopic:
Ik vind het wel leuk, maar overbodig.
Het is heel erg vervelend als dit gebeurd, het is gewoon een gemene tactiek.
 

DeletedUser

Guest
De nummer 1 van EDIT: ~FFC~ gaf zn vv aan de spion..
InS weer een vijand minder, hoera :)

Ontopic:
Ik vind het wel leuk, maar overbodig.
Het is heel erg vervelend als dit gebeurd, het is gewoon een gemene tactiek.

idd,
als je ze zelf kent, pas je er ook voor op.
--> ervaring :)
 

DeletedUser

Guest
ik vindt eigelijk dat dit allemaal wel met het spel hoort. Spionage is nu 1 maal een belangrijk onderdeel van oorlog voering.

Anders zijts vindt ik wel dat er een aanpassing van bepaalde regels eigelijk wel van doen zijn.

Dit noem ik spel verderf door gerbekkige regels.

Voorbeeld 1
heb ik zelf ooit gedaan
We kwamen met een man of 4 aan wel een dikke 20 accounts onder vv( die we altijd hadden gewoon uitgebouwd) en dan de stam er nog bij. Op een dag besloten we om de top 20 K spelers vrij te maken van concurentie en stammen. Bij een beetje een deftig schema en plan zodat we binnen de regels viel (dat helemaal niet moeilijkwas gewoon een beetje zien wat je met wie aanviel)hadden deze andere spelers en stammen natuurlijk niet teveel te zeggen want wij zatten niet veel in om onze troepen te verliezen want die moesten toch weg voor internen en zelf bleven we lekker buiten schot. Ik vondt het echt niet eerlijk voor die spelers maar ja het viel allemaal binnen de vv regels en nooit 1 van ons heeft iets van gehoord
Dit noem ik eigelijk het bespelen van meerdere accounts oke ze zijn wel wit gewassen door de vv modus

voorbeeld 2
al die vv interns zijn eigelijk ook maar een beetje vervalssing van de rangen als je 5 interns kan doen van je eerrst 10in het begin van het spel worden deze 5 er met de tijd 50 of 100

aAls je niet mee doet blijf je achter , maar ik denk toch soms is dit allemaal wel eerlijk
 

DeletedUser

Guest
De nummer 1 van EDIT: ~FFC~ gaf zn vv aan de spion..
InS weer een vijand minder, hoera :)

Ontopic:
Ik vind het wel leuk, maar overbodig.
Het is heel erg vervelend als dit gebeurd, het is gewoon een gemene tactiek.

zo'n reacties had ik al wel verwacht. het is gemeen. en ik vind niet dat het bij het spel hoort. er moet gestreden worden met troepen. diplomatieke dingen mogen voorkomen. maar dit is sabotage. als sabotage onderdeel van het spel was dan hadden ze er wel voor gezorgd dat de scouts meer konden dan enkel scouten.
 

DeletedUser

Guest
ik vindt eigelijk dat dit allemaal wel met het spel hoort. Spionage is nu 1 maal een belangrijk onderdeel van oorlog voering.

Anders zijts vindt ik wel dat er een aanpassing van bepaalde regels eigelijk wel van doen zijn.

Dit noem ik spel verderf door gerbekkige regels.

Voorbeeld 1
heb ik zelf ooit gedaan
We kwamen met een man of 4 aan wel een dikke 20 accounts onder vv( die we altijd hadden gewoon uitgebouwd) en dan de stam er nog bij. Op een dag besloten we om de top 20 K spelers vrij te maken van concurentie en stammen. Bij een beetje een deftig schema en plan zodat we binnen de regels viel (dat helemaal niet moeilijkwas gewoon een beetje zien wat je met wie aanviel)hadden deze andere spelers en stammen natuurlijk niet teveel te zeggen want wij zatten niet veel in om onze troepen te verliezen want die moesten toch weg voor internen en zelf bleven we lekker buiten schot. Ik vondt het echt niet eerlijk voor die spelers maar ja het viel allemaal binnen de vv regels en nooit 1 van ons heeft iets van gehoord
Dit noem ik eigelijk het bespelen van meerdere accounts oke ze zijn wel wit gewassen door de vv modus

voorbeeld 2
al die vv interns zijn eigelijk ook maar een beetje vervalssing van de rangen als je 5 interns kan doen van je eerrst 10in het begin van het spel worden deze 5 er met de tijd 50 of 100

aAls je niet mee doet blijf je achter , maar ik denk toch soms is dit allemaal wel eerlijk

ten 1e is dit geen spionage maar sabotage.

je voorbeeld 1 kan ik je maar half gelijk geven. en je moet sterk oppassen. 20 vv's bemachtigen onder 4 man vind ik om te beginnen al niet normaal. moeten een hoop mense spontaan gestopt zijn en ik dacht dat je na een maand er niet meer mee kon aanvallen ofzo ik weet niet goed hoe dat zit. maar dat mag wel aangescherpt worden die regel. maar sommige dingen kan je niet voorkomen en word er misbruik gemaakt binnenin de regels. wat je hier duidenlijk aantoont.

voorbeeld 2 jah wat kan ik zeggen de meeste mensen stoppen als ze veel internen. omdat het dan te saai word. dat ligt ook een beetje aan de stammen enzo waar ze zitten. ik heb al meerdere malen interns geweigerd.

en dat het vervalsing is van de rang vind ik niet. je moet nog steeds je dorpen behouden. of andere ze nu voor je leegzette ndat je ze zonder moeite kan nemen is iets anders is in principe niets op tegen. dat sommige spelers van dorp 2 tot het einde door enkel internen. nuja hun keus daarme bederf je nog niet het spel voor anderen.
 

DeletedUser

Guest
ik heb de forumregels bekeken en heb niets zien staan waarop duid dat dit niet mag gepost worden. hierbij vermeld ik dat ik niets tegen de regels heb die momenteel bestaan dit is gewoon voor extra optie tegen spelbederf.

ik zou willen zien of het niet mogenlijk is om enkele regels ivb met spelbederf in te voeren. aangezien er momenteel geen regels bestaan over bv forums van andere stammen verwijderen en leden kicken. en ook voor bv doorwille van een list iemand zijn vv bemachtigen en dan dorpen leegzetten zodat mensen die kunnen gaan veredelen. (ofc zonder dat hij gestopt is)

op w7 is het momenteel gebeurd dat de nr 1 stam een spion naar een vijand gestuurd heeft die aan een vv van een leider gekomen is dan doorgegeven heeft naar de nr 1 stam zodat die het forum verwijderde spelers uit de stam kickte en van die speler dorpen leeggezet hebben.

in mijn ogen is dat gewoon spelbederf. en vind dat er iets tegen zulke handelingen moet gedaan worden.


spelbederf? in mijn ogen niet
het is klote als je spion jouw vv heeft maar alsnog, zo is de game

sabotage
chantage
bedrog

welkom in het leven xD

je bent zo en zo al een dwaas als er een lek zit bij je leiding :rolleyes:
en een vv geef je alleen door aan iemand die je ook kan vertrouwen (is wel zo handig)
door je eigen stommiteiten te stoppen heb je al van veel dingen geen last meer.
als alles qua bedrog spionage en sabotage verboden zal worden zal er geen lol meer aan zijn, een spion in je stam? niet leuk maar toch maakt het de game wat interessanter.

maar nogmaals als een spion bij jouw leden kan kicken de stam opheffen (wat alleen de oprichter kan) of het forum kan verwijderen
dan moet jij eerst is ff nadenken WTH ben ik aan het doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15806

Guest
zo'n reacties had ik al wel verwacht. het is gemeen. en ik vind niet dat het bij het spel hoort. er moet gestreden worden met troepen. diplomatieke dingen mogen voorkomen. maar dit is sabotage. als sabotage onderdeel van het spel was dan hadden ze er wel voor gezorgd dat de scouts meer konden dan enkel scouten.

Sabotage is in het echte leven ook een onderdeel van oorlogvoering..
Het is niet netjes van InS nu op W7 daar geef ik je gelijk in.. Maar toch denk ik niet dat deze regel er moet komen. Het is het risico wat je neemt met slecht recruiten en VV buiten de stam toelaten. Dat gebeurt overal.. In het heden, het verleden en dit spel. En het zal ongetwijfeld ook in de toekomst weer velen malen gebeuren. Sommige mensen zijn gewoon "backstabbers" en ja deze mensen zul je altijd hebben. Het is naar maar je moet er rekening mee houden. Technisch gezien is het geen overtreding van de regels.. En naar mijn mening hoort dat zo te blijven.:)
 

DeletedUser

Guest
Sabotage is in het echte leven ook een onderdeel van oorlogvoering..
Het is niet netjes van InS nu op W7 daar geef ik je gelijk in.. Maar toch denk ik niet dat deze regel er moet komen. Het is het risico wat je neemt met slecht recruiten en VV buiten de stam toelaten. Dat gebeurt overal.. In het heden, het verleden en dit spel. En het zal ongetwijfeld ook in de toekomst weer velen malen gebeuren. Sommige mensen zijn gewoon "backstabbers" en ja deze mensen zul je altijd hebben. Het is naar maar je moet er rekening mee houden. Technisch gezien is het geen overtreding van de regels.. En naar mijn mening hoort dat zo te blijven.:)

verkrachting en genocide hoort in het echte leven ook bij oorlog. wil je dat ook invoeren ?

maar te zwijgen over burgerslachtoffers enzovoort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
verkrachting en genocide hoort in het echte leven ook bij oorlog. wil je dat ook invoeren ?

maar te zwijgen over burgerslachtoffers enzovoort.

en dit slaat waar op?

zoals ik al zei als men een keer goed nadenkt voorkom je dit soort fouten ;)
 

DeletedUser

Guest
en dit slaat waar op?

zoals ik al zei als men een keer goed nadenkt voorkom je dit soort fouten ;)

dat slaagt erop dat je niet alles van het echte leven kan invoeren in een spel.

als je nu eens goed nadenkt kon je dat soort fouten voorkomen
 

DeletedUser

Guest
dat slaagt erop dat je niet alles van het echte leven kan invoeren in een spel.

als je nu eens goed nadenkt kon je dat soort fouten voorkomen

gaan we katten? flauw hoor :(

weet je? je kan ook niet alles uit het spel gaan halen want dan word het: saaaai!

weet je ? heb de perfecte oplossing ga age of empires spelen! geen spionnen niks maar je hebt gs en kan je dorp opbouwen en mannetjes maken leuk toch!

nee maar ff serieus wat wil je nou dat de admins gaan controleren in de PM's van een ander omdat er een gerucht is dat hij mogelijk de spion zou kunnen zijn denk na man...

nogmaals ook al wil je het niet snappen

de fout ligt voor 90% bij de spelers zelf
de overige 10% hou ik op hackers en die worden ook gestraft
 

DeletedUser

Guest
gaan we katten? flauw hoor :(

weet je? je kan ook niet alles uit het spel gaan halen want dan word het: saaaai!

weet je ? heb de perfecte oplossing ga age of empires spelen! geen spionnen niks maar je hebt gs en kan je dorp opbouwen en mannetjes maken leuk toch!

nee maar ff serieus wat wil je nou dat de admins gaan controleren in de PM's van een ander omdat er een gerucht is dat hij mogelijk de spion zou kunnen zijn denk na man...

nogmaals ook al wil je het niet snappen

de fout ligt voor 90% bij de spelers zelf
de overige 10% hou ik op hackers en die worden ook gestraft

... moet ik je echt gaan herhalen. lees mijn 1e post. ik ben niet voor sabotage maar dat is nog acceptabel en daar kan je gewoon niets aan doen.

ik spreek over sabotage. groot verschil.
 
Bovenaan