regels ivb met spelbederf

DeletedUser

Guest
... moet ik je echt gaan herhalen. lees mijn 1e post. ik ben niet voor sabotage maar dat is nog acceptabel en daar kan je gewoon niets aan doen.

ik spreek over sabotage. groot verschil.

nee, niet

wat jij in je eerste post had staan kan voorkomen worden zeker een stamleider kan alleen zijn vv afstaan aan spelers die voor 100% te vertrouwen zijn.

dus alweer als je ff nadenkt voordat je wat doet dan zit je even later ook niet in de shit
 

DeletedUser

Guest
nee, niet

wat jij in je eerste post had staan kan voorkomen worden zeker een stamleider kan alleen zijn vv afstaan aan spelers die voor 100% te vertrouwen zijn.

dus alweer als je ff nadenkt voordat je wat doet dan zit je even later ook niet in de shit

ja tuurlijk. maar dit gaat nog steeds over spelbederf. net zoals het leegzetten van dorpen. als het geen leider is staan die dorpen ook leeg.

en wat berijk je ermee andere spelers stoppen en je hebt ze overwonnen door zulke acties. het is een spel en een spel is bedoeld voor plezier niet voor zulke dingen.

het is ook niet de bedoeling dat je spelers zo gaat wegjagen.

als je overwonnen word begin je opnieuw desnoods op andere wereld. op die manier verlies je spelers in het algemeen wat zeker niet de bedoeling is
 

DeletedUser15806

Guest
verkrachting en genocide hoort in het echte leven ook bij oorlog. wil je dat ook invoeren ?

maar te zwijgen over burgerslachtoffers enzovoort.

Genocide gebeurd in feite op Tribal Wars. Er worden hele stammen (volkeren) uitgevoerd.. En ja verkrachtingen gebeuren in oorlogen maar zijn dan nog strafbaar.. Sabotage is geen wet tegen. Verkrachtingen wel;) Verder lijkt het me toch een beetje moeilijk om iemand te verkrachten via de computer.. Burgerslachtoffers zijn gewoon de troepen waarmee je vecht.. Zo zou je het kunnen bekijken;)
 

DeletedUser

Guest
Ik geef je volkomen gelijk maar er is 1 maar.
Waarschijnlijk zullen de "pro's" weer zeggen "it's all in the game" "it's a part of the game" o.i.d. en daarom denk ik dat dit er niet door komt :rolleyes:

het is niet eerlijk 'winnen' dus daarom vind ik het een goed idee
 

DeletedUser

Guest
Genocide gebeurd in feite op Tribal Wars. Er worden hele stammen (volkeren) uitgevoerd.. En ja verkrachtingen gebeuren in oorlogen maar zijn dan nog strafbaar.. Sabotage is geen wet tegen. Verkrachtingen wel;) Verder lijkt het me toch een beetje moeilijk om iemand te verkrachten via de computer.. Burgerslachtoffers zijn gewoon de troepen waarmee je vecht.. Zo zou je het kunnen bekijken;)

burgerslachtoffers zijn geen troepen he.

maar mijn doel draait erom het plezier in het spel te houden.

je moet altijd in gedachten houden dat het een spel is en dat het bedoeld is om plezier te hebben. beide kanten. vandaar dat sabotage er niet in thuishoort.
 

DeletedUser15806

Guest
burgerslachtoffers zijn geen troepen he.

maar mijn doel draait erom het plezier in het spel te houden.

je moet altijd in gedachten houden dat het een spel is en dat het bedoeld is om plezier te hebben. beide kanten. vandaar dat sabotage er niet in thuishoort.

Heb je wel gelijk in voor een deel hoor;)

Maar al voeren ze het in.. Hoe willen ze testen dat alle interns die er zijn geen sabotage zijn? Verder is het gewoon heel stom als je de VV van iemand met forum rechten bij een onbetrouwbaar iemand neergooit..

Verder wat voor straf zou je er op willen leggen? Ik vind een ban al is die tijdelijk best overdreven.. Dorpen verlies vind ik ook extreem tenzij er dus massaal dorpen zijn leeg gezet van mensen die dit niet wilden. Maar net als het punt met hacken.. Het is deel eigen verantwoordelijkheid;)
 

DeletedUser

Guest
leiding mag nooit vv aan niet-leiding geven. als het niet anders kan worden de leidersrechten tijdelijk uitgeschakeld :)
 

DeletedUser

Guest
leiding mag nooit vv aan niet-leiding geven. als het niet anders kan worden de leidersrechten tijdelijk uitgeschakeld :)

en wat doe je dan als een vijand vv heeft van iemand uit de frontlinie en alle dorpen leegzet en 300 uur verder wegzet?

het gaat om geheel spelbederf
 

DeletedUser

Guest
en wat doe je dan als een vijand vv heeft van iemand uit de frontlinie en alle dorpen leegzet en 300 uur verder wegzet?

het gaat om geheel spelbederf

welke idioot geeft er nou zijn vv aan de vijand?
ooit gehoord van de regel : vv buiten stam is kick?
 

DeletedUser

Guest
en wat doe je dan als een vijand vv heeft van iemand uit de frontlinie en alle dorpen leegzet en 300 uur verder wegzet?

het gaat om geheel spelbederf

die wordt idd onmiddellijk gekickt of de vv moet onmiddellijk terug aan iemand uit eigen stam gegeven worden.
 

DeletedUser

Guest
welke idioot geeft er nou zijn vv aan de vijand?
ooit gehoord van de regel : vv buiten stam is kick?

en als iemand van jou stam vv heeft en die doorgeeft aan de vijand ? denk nu is na ...

het gaat om de speler die zijn vv uitgegeven had en zijn account word eigenlijk helemaal kapot gemaakt zal ik maar zeggen.

moet is inbeelden dat dat bij jou gebeurd. je geeft vv binnen je stam en die stamgenoot blijkt een spion ofzo te zijn maakt al niet uit en geeft je vv door aan de vijand. die vijand zet al je dorpen leeg zodat andere je kunne edelen en je er zelf niets meer aan kan doen.
 

DeletedUser

Guest
die wordt idd onmiddellijk gekickt of de vv moet onmiddellijk terug aan iemand uit eigen stam gegeven worden.

snap ik best. maar denk aan die 1ne speler die het slachtoffer ervan is. zijn spel is bedorven... leuk he ...
 

DeletedUser

Guest
en als iemand van jou stam vv heeft en die doorgeeft aan de vijand ? denk nu is na ...

het gaat om de speler die zijn vv uitgegeven had en zijn account word eigenlijk helemaal kapot gemaakt zal ik maar zeggen.

moet is inbeelden dat dat bij jou gebeurd. je geeft vv binnen je stam en die stamgenoot blijkt een spion ofzo te zijn maakt al niet uit en geeft je vv door aan de vijand. die vijand zet al je dorpen leeg zodat andere je kunne edelen en je er zelf niets meer aan kan doen.

en daarom geef je dus je vv alleen aan een stamlid die je werkelijk kan vertrouwen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
en daarom geef je dus je vv alleen aan een stamlid die je werkelijk kan vertrouwen :rolleyes:

Je kan nooit je vinger op de pols leggen van; "DIT IS DE SPION".
Het zijn vaak de mensen waarvan je het niet verwacht,het is dus altijd een risico. ;)
 

DeletedUser

Guest
Je kan nooit je vinger op de pols leggen van; "DIT IS DE SPION".
Het zijn vaak de mensen waarvan je het niet verwacht,het is dus altijd een risico. ;)

idd. en vaak als je bv onder aanval ligt heb je niet echt de keus aan wie geef ik hem.


het enige dat met zulke regels wel zou zijn is dat het interpreteerbaar is en dat de mod die het behandeld zal moeten oordelen is het spelbederf of niet.

persoonlijk vind ik dat spelbederf een heel brede regel moet zijn dat geval per geval moet bezien worden, zelfde met straffen.

bv forums deleten is een eind minder erg dan bv alle dorpen leegzetten enzovoort.
 

DeletedUser

Guest
of je maakt van een mug een olifant.. je kan hier ig vrij weinig tegen doen..

alleen zelf beter opletten aan wie je vv geeft hea:)

bij mij is dat ook gebeurt in w7, had hem persoonlijk afgemaakt=]
en w10 wast ook gebeurt bij iemand uit de stam, gewoon beter opletten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een redelijk slim idee, zou ik vinden dat je op vv accounts geen leidersfuncties hebt, of tenminste niet meer dan je zelf hebt, zo kan je mocht je de vv doorgeven aan een spion die de hele stam kapot wilt maken, dan kan hij alsnog de fora's niet wissen en de leden niet kicken. Daarnaast vind ik spionage bij het spelletje horen &vind ik niet dat er verder maatregelen hoeven te worden genomen.
 

DeletedUser

Guest
Een redelijk slim idee, zou ik vinden dat je op vv accounts geen leidersfuncties hebt, of tenminste niet meer dan je zelf hebt, zo kan je mocht je de vv doorgeven aan een spion die de hele stam kapot wilt maken, dan kan hij alsnog de fora's niet wissen en de leden niet kicken. Daarnaast vind ik spionage bij het spelletje horen &vind ik niet dat er verder maatregelen hoeven te worden genomen.

van dat vv vind ik het een goed id. en nogmaals spionage kaart ik niet aan maar sabotage. het dorpen leegzetten zodat een vijand ze kan nemen en dat als de speler terugkomt heel zijn account om zeep is vind ik niet kunnen.
 

DeletedUser

Guest
idd. en vaak als je bv onder aanval ligt heb je niet echt de keus aan wie geef ik hem.


het enige dat met zulke regels wel zou zijn is dat het interpreteerbaar is en dat de mod die het behandeld zal moeten oordelen is het spelbederf of niet.

persoonlijk vind ik dat spelbederf een heel brede regel moet zijn dat geval per geval moet bezien worden, zelfde met straffen.

bv forums deleten is een eind minder erg dan bv alle dorpen leegzetten enzovoort.

Je gaat dan ook misverstanden krijgen als je spelbederf gaat bestraffen;
Niet cru bedoeld,maar je kan het niet straffen omdat iedereen zijn opinie er over heeft.. ;)
 
Bovenaan