regels ivb met spelbederf

DeletedUser

Guest
Je zou raar opkijken voor wie je allemaal het spel bederft als je hem/haar dorp edelt
dit was een uitspraak als een andere, op een of andere manier zal je wel iemand zijn/haar spel bederven, je VV aan iemand geven met leider functies die je van haar of pluim kent is er zelf om vragen
dus hierbij les geleerd :D

true
 

DeletedUser28095

Guest
Bij VV's kan je misschien een max stellen van VV's? als je bijvoorbeeld max 2 VV heb, an is het al een stuk lastiger, En trouwens deze sabotage Ik vind het is en blijft spelbederf, Het is waar dat het "Bij het spel hoort" maar het blijft zo dat het zielig is o op zon achterbakkse manier een stam te "Verslaan" Daar verdien je tog geen eer mee? Wel als je met jouw stam een oorlog voert en wint...
 

DeletedUser

Guest
op w7 is het momenteel gebeurd dat de nr 1 stam een spion naar een vijand gestuurd heeft die aan een vv van een leider gekomen is dan doorgegeven heeft naar de nr 1 stam zodat die het forum verwijderde spelers uit de stam kickte en van die speler dorpen leeggezet hebben.

in mijn ogen is dat gewoon spelbederf. en vind dat er iets tegen zulke handelingen moet gedaan worden.

In MIJN ogen is dat gewoon laag gegrepen...
wie doet nu zo iets... als je dan toch oorlog wilt, vecht er dan voor

maar er zouden idd regels moeten voor komen.

Valk`
 

DeletedUser

Guest
oh er zijn toch nog mensen die het inzien. nuja werd nogal veel door spelers van de stam die het effectief gedaan hadden hier gepost en ofc zijn die er niet tegen ...
 

DeletedUser

Guest
Dit soort praktijken horen gewoon bij het spel.
Jammer genoeg misschien, maar hier moeten geen regels over bestaan.

Vertrouwen en wantrouwen, leer het inschatten.
 

DeletedUser14488

Guest
Oorlogsvoering, dit mag een spelletje zijn.
Maar wat kan ik zeggen,

Ik neem nu maar een voorbeeldje,
Wereldoorlog II, Spionage is daar zeker van toepassing geweest.
Sabotage en al die dingen ook.

Het leven is oneerlijk, wat denk je dan dat oorlogsvoering is!

Dat je niet alles in TW kan zetten, dat klopt. Maar als het kan, dan doe je dit.
Hoe echter het lijkt, hoe beter.
Nuja, tot op zekere hoogte.

Spionage is zeker geen spelbederf, dit maken de taken van een stamleid(st)er gewoon wat moeilijker.

EEN GOED RECRUTERINGSBELEID ZORGT VOOR BETROUWBARE LEDEN!

Ik heb spion(nen) in andere stammen, ik had spion(nen) in m'n eigen stam, ik vindt het spel nog altijd even eerlijk!
 

DeletedUser26639

Guest
Oorlogsvoering, dit mag een spelletje zijn.
Maar wat kan ik zeggen,

Ik neem nu maar een voorbeeldje,
Wereldoorlog II, Spionage is daar zeker van toepassing geweest.
Sabotage en al die dingen ook.

Het leven is oneerlijk, wat denk je dan dat oorlogsvoering is!

Dat je niet alles in TW kan zetten, dat klopt. Maar als het kan, dan doe je dit.
Hoe echter het lijkt, hoe beter.
Nuja, tot op zekere hoogte.

Spionage is zeker geen spelbederf, dit maken de taken van een stamleid(st)er gewoon wat moeilijker.

EEN GOED RECRUTERINGSBELEID ZORGT VOOR BETROUWBARE LEDEN!

Ik heb spion(nen) in andere stammen, ik had spion(nen) in m'n eigen stam, ik vindt het spel nog altijd even eerlijk!

Daar weten wij alles van. xD
 

DeletedUser

Guest
het hoort er gewoon bij, je moet gewoon je VV vertrouwen. Wrm regels voor maken, ik ga me VV niet aan een onbekende geven.
 

DeletedUser10794

Guest
Sabotage is part of the game:rolleyes:

net zoals spionage tribalwars is een oorlog/strategie en noem maar op spel in een oorlog wordt gewoon sabotage/spionagge gebruikt het is natuurlijk hartstikke verprutst MAAR in een ander topic werden nieuwe regels bedacht die nog niet zijn uitgevoerd overigens;) volgens mij stond deze er dan ook bij dat vv geen functie's mag hebben als leider maarja die speler zat in de stam dus dat wordt moeilijker... maar ik neem aan dat die stam ook naar de achtergrond van die speler kijken:confused: want als het vijanden waren dan zou ik hem/haar niet toelaten

(JA ik weet het vijanden kunnen ook gezien worden als andere spelers...)

het kan beide kanten opgaan positief en negatief....... ene kant handig andere kant dus echt stom
 

DeletedUser10794

Guest
het hoort er gewoon bij, je moet gewoon je VV vertrouwen. Wrm regels voor maken, ik ga me VV niet aan een onbekende geven.

doe ik ook maar in het eerste bericht stond dat het een stamgenoot was:confused: of ben ik nu in de war:D
 

DeletedUser23115

Guest
TEGEN!!! (trouwens, dit topic heeft maar 2 sterren)

Spionage is net het leuke aan de game!
 

DeletedUser

Guest
Heilig boontje :p boeie wat de regels zijn ik speel gewoon lekker (Wel eerlijk hoor) maar of ik ze eens grondig door ga lezen.....
Misschien over 3 jaar.
 

DeletedUser

Guest
ik heb de forumregels bekeken en heb niets zien staan waarop duid dat dit niet mag gepost worden. hierbij vermeld ik dat ik niets tegen de regels heb die momenteel bestaan dit is gewoon voor extra optie tegen spelbederf.

ik zou willen zien of het niet mogenlijk is om enkele regels ivb met spelbederf in te voeren. aangezien er momenteel geen regels bestaan over bv forums van andere stammen verwijderen en leden kicken.

ik weet niet of dit al gepost is want ik heb geen zin om alles door te lezen.

als je als stamleider even weg moet ofzo en je wil de vv aan iemand geven bewerk dan even je eigen bevoegdheden zodat iemand anders er niet in kan gaan klooien en als je terug bent vraag je een andere leider je weer even de bevoegt heid te geven.
 

DeletedUser22326

Guest
In mijn ogen is dit gewoon een deel van het spel. Het zijn smerige streekjes, maar je moet gewoon mensen om je heen hebben die je 100% vertrouwd.
 

DeletedUser

Guest
Part of the game:cool:

een laffe manier om te winnen is ook een manier van winnen
ik bedoel dit spel is voor het plezier
maar sommige dingen kom je ook tegen in RL
life's a ..... trust a few take over the rest
 

DeletedUser30799

Guest
bij mij is het nu ook gebeurt op w12
vv stuurt me troepen gewoon 100 uur weg en nu edelen ze mij mag dat wel?
 

DeletedUser30799

Guest
naja ik ga nu dus stoppen met tw dag 100k punten allemaal door vv
dat ze hier niet eens regels voor hebben ofzo vv ff snel al me berichte/mededeling verwijderd dus miss veel info+0 troepen=Spelbederf=ander spel zoeken=steeds minder spelers
 
Bovenaan