regels ivb met spelbederf

DeletedUser

Guest
Ik kan niet kiezen, van de ene kant heb je gelijk, maar van de andere kant is dat het spel

Je hebt gelijk omdat:

Het is niet fijn voor die speler.
Het kan ook niet dat er zo wordt mishandeld

Je hebt geen gelijk omdat:

Zo ging het vroeger ook in het echt,
Dat is ook tegenwoordig de manier van spelen, ook al is dit een laffe manier, als je kunt winnen alleen op die manier, dan gaat het niet anders

mvg
 

DeletedUser34640

Guest
Ze zouden eigenlijk opties moeten maken wat betreft vv'en. Bijv: Wil je dat je vv toegang heeft tot je stam, of alleen het forum? Of wil je dat je vv troepen kan versturen, zoals OS sturen of aanvallen? Als je vv dan bijv niks te zoeken heeft op je stamforum kruis je het vakje "toegang tot stamforum" niet aan ofzo. Dat zou wel handig zijn toch?
 

DeletedUser

Guest
Ze zouden eigenlijk opties moeten maken wat betreft vv'en. Bijv: Wil je dat je vv toegang heeft tot je stam, of alleen het forum? Of wil je dat je vv troepen kan versturen, zoals OS sturen of aanvallen? Als je vv dan bijv niks te zoeken heeft op je stamforum kruis je het vakje "toegang tot stamforum" niet aan ofzo. Dat zou wel handig zijn toch?

dit lijkt mij een goed idee maak er een apart forum voor.:D
 

DeletedUser34640

Guest
dit lijkt mij een goed idee maak er een apart forum voor.:D

Bedankt! Alleen zit ik nu op mijn iPhone, en dat typt niet lekker. Dus kan jij dat niet doen? Anders kan ik het wel om 17:00 doen maar ik ben bang dat ik het dan vergeet. Bovendien ben ik slecht in uitleggen ^^ :p
 

DeletedUser26945

Guest
dit lijkt mij een goed idee maak er een apart forum voor.:D

Forum gaat me niet iets te ver. Je bedoelt een apart topic;) maar dan moet ik je teleurstellen, dit bestaat normaal reeds.

Edit: Het is nog geen afzonderlijk topic maar is hier reeds uitvoerig besproken.
 

DeletedUser34640

Guest
Forum gaat me niet iets te ver. Je bedoelt een apart topic;) maar dan moet ik je teleurstellen, dit bestaat normaal reeds.

Edit: Het is nog geen afzonderlijk topic maar is hier reeds uitvoerig besproken.

Dan zouden ze datzelfde idee moeten toepassen op stammenfora?
 

DeletedUser

Guest
Of beveiligen met een wachtwoord, bestaande uit letters en cijfers
 

DeletedUser

Guest
Bedankt! Alleen zit ik nu op mijn iPhone, en dat typt niet lekker. Dus kan jij dat niet doen? Anders kan ik het wel om 17:00 doen maar ik ben bang dat ik het dan vergeet. Bovendien ben ik slecht in uitleggen ^^ :p

ik kan het wel verder uitwerken maar ik ben niet zo goed met Fotoshop enzo om een afbeelding te maken:D

Forum gaat me niet iets te ver. Je bedoelt een apart topic;) maar dan moet ik je teleurstellen, dit bestaat normaal reeds.

Edit: Het is nog geen afzonderlijk topic maar is hier reeds uitvoerig besproken.

ja bijna hetzelfde.
 

DeletedUser

Guest
ik vind de regel goed maar alleen wat ik niet snap waarom wordt je gehekt als je er lang niet op zit:confused:
 

DeletedUser

Guest
eey :speler lego hoeveel punten heb je dan want wtf man zoveel army dat is egt wel veel ik ben niet goed
:speer:1033
:zwaard:498
enzo voort en die shit
 

DeletedUser

Guest
Akkoord, ons hele forum was weg op W6 en daar waren we niet bepaald blij mee!
Zulke regels moeten er komen én up-to-date blijven! :)
 

DeletedUser20199

Guest
Ik ga hier nu ook eens iets op zeggen. In princiepe is het vrij makkelijk op te lossen. TW stelt bv in dat:

Je vv kan je niet geven aan:
- Iemand die niet in je stam zit
- Iemand die niet op je vriendenlijst staat.

Dus dit betekent dat je vv die niet kan doorgeven aan de vijand ;)

Natuurlijk het probleem met spionnen zal er blijven, dit kan je niet veranderen, maar dit zou helpen.
 

DeletedUser13801

Guest
Ik ga hier nu ook eens iets op zeggen. In princiepe is het vrij makkelijk op te lossen. TW stelt bv in dat:

Je vv kan je niet geven aan:
- Iemand die niet in je stam zit
- Iemand die niet op je vriendenlijst staat.

Dus dit betekent dat je vv die niet kan doorgeven aan de vijand ;)

Natuurlijk het probleem met spionnen zal er blijven, dit kan je niet veranderen, maar dit zou helpen.

Dat we onze vv niet doorgeven aan een vijand is compleet onbegrijpenlijk en hadden we zelf niet bedacht. :rolleyes:

Het punt is vertrouwen, kun je je vervanger vertrouwen. En vertrouwd hij jou, dat is ook vrij belangrijk. Vertrouwd je nog steeds hij dirty little secrets tegenkomt. :p
 

DeletedUser20199

Guest
Dat we onze vv niet doorgeven aan een vijand is compleet onbegrijpenlijk en hadden we zelf niet bedacht. :rolleyes:

Het punt is vertrouwen, kun je je vervanger vertrouwen. En vertrouwd hij jou, dat is ook vrij belangrijk. Vertrouwd je nog steeds hij dirty little secrets tegenkomt. :p

Uhm, bv aan andere mensen van andere stammen je vv geven? Maarja, daar denkt je verstand nog niet aan..
 

DeletedUser13801

Guest
Uhm, bv aan andere mensen van andere stammen je vv geven? Maarja, daar denkt je verstand nog niet aan..

Als jij een maat in een andere stam hebt die je volledig vertrouwd dan zie ik geen probleem om de vv aan hem te geven. :eek:

Er zijn alleen veel stamleiders die dat niet willen maar dat kun je altijd nog bespreken. :)

Een andere stam is nog geen vijand tenzij je hen zo beschouwd.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat dat kicken en alles niet kan, ja het gebeurd ook in het echte leven,
maar in het echte leven word je er toch ook voor gestraft of niet dan?
En als je zoiets doet met vv, dan vind ik dat je echt ziek bezig bent,
een beetje andermans account verpesten om er zelf beter van te worden. Ga ze dan gewoon edelen.

Dus ik vind ook dat er regels tegen moeten komen.
 

DeletedUser26945

Guest
It's part of the game;)

Je moet er mee leren leven dat dit het spelletje tribalwars is en er vele tacktieken echt laffe streken zijn maar ja, je moet maar weten wie je kunt vertrouwen.

De meeste fouten liggen gewoon aan de originele spelers zelf.


En mocht je zeggen van wacht tot je het zelf meemaakt, dan praat je wel anders.

Ik heb dit zelf ook al gehad;)
 
Bovenaan