Reforming The World: The Final Chapter

DeletedUser

Guest
2cy2u0z.jpg
 

DeletedUser

Guest
Niet helemaal, we waren er vanuit gegaan dat alles op MisterMe kwam
Alleen als je dan stamdeff vraagt en niet krijgt ga je het lastig krijgen
Wat je ook doet.

Gaat goed in Choice zo te horen. Mistergeenstamdeffme speelde je, toch?


Jup. Ik heb het standpunt niet doen tenzij de vijand het bij jou wel doet. Maar dat laat ik aan de leden zelf over wat zij ervan vinden.

Gaat niet om wat je leden ervan vinden, maar wat jullie ervan vonden (samen met de gemaakte veroordelingen).


Op mijn account is het door een co gedaan, dat is zijn eigen inbreng.
Ik beslis niet over wat hij ermee doet, ik koop liever een pilsje

Maakt ook niet uit wie het doet, feit blijft dat jullie stamgenoten het zwaar veroordeelden.


Ach, de optie om je muur te halveren is er, dus als er iemand is die er echt geld voor over heeft om dit te gebruiken moet je niet gaan zeuren bij degene die dat doet maar bij innogames omdat die optie er op de eerste plek al is gekomen.

Ook jij mist het punt.


In deze situatie deed ik echt niet veel fout .
Mijn beredenering was dat er 2 creed! Spelers een frontspeler gingen steunen ( in mijn geval t4h en WW) en ik dacht dat aus vollop op mij ging knallen met edels omdat hij al een tijdje niet groeide .
Niet echt eenfout van mij en ik stond/sta gestacked met 80% eigen def , dus niet echt mijn schuld

Je deed inderdaad niet veel fout maar precies wat wij wilden. Bedankt voor de medewerking dus. En je front staat idd lekker dik gestacked, dat van vlemis daarentegen... :D


Mooie post voor de rest niks interessant stats verdoezelen vele praktijken die nu al voorgevallen zijn zowel aan Choice als Creed! zijde. Dan verwijzen wij maar eens naar de vijand die jullie zogenaamd hebben maar wel vv er van doen. Tja zo kan je ook oorlog voeren, maar bij SCRT is dit normaal want er is ook een Pino speler die vv doet op account van SCRT schijnt dus normaal te zijn dat je vv heb binnen een vijandelijke stam.

En dan maar iets over Choice zeggen terwijl Creed precies het zelfde is.

We verdoezelen inderdaad de stats. Die dorpen die van LoC veroverden staan er immers niet bij, en ook de dorpen die Dogma veroverde staan er niet bij. Aan Creeds kant zijn er overigens geen lage praktijken voorgevallen, indien je het tegendeel wilt beweren verzoek ik je om enig bewijs/argumentatie te leveren.

Creed is Choice meerdere stappen voor geweest nog voor de wereld überhaupt gestart was, met een duidelijke visie zowel qua spelverloop als qua diplomatie. Choice heeft alle bruggen afgebrand, ervoor gezorgd dat de hele wereld zich tegen hen keerde, verkeerde recruits gemaakt en idiote spelers in hun rangen opgenomen. Deze stats zijn niets meer dan het resultaat van jullie wanbeleid en het kwaliteitsverschil tussen Choice en Creed.

Als je wilt beweren dat er iets "verdoezelt" zou zijn, dan ben jij het die iets tracht te verdoezelen...hoe slecht het wel niet gaat in Choice.


Voor de liefhebbers overigens:

Zijde 1:
Stammen: Creed!
Zijde 2:
Stammen: Choice

Timeframe: 24/03/2014 02:00:00tot24/03/2014 17:48:59

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 56
Kant 2: 12
Verschil: 44

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 518,565
Kant 2: 109,310
Verschil: 409,255

chart
 
Reactiescore
1.094
dgj8fc.jpg

takhw7.jpg

xp7tyg.jpg
 
Reactiescore
117
10x hetzelfde prentje in een ander plaatje wordt saai :(
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Overigens is UP op delete gegaan door de kata's, niet door het dorpenverlies. Maar goed. Veel succes aan choice zal ik maar zeggen.
 
Reactiescore
981

DeletedUser

Guest
Geweldige oorlogsverklaring! :) Veel succes aan Choice, vrees dat ze 't nodig zullen hebben.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
1.094
Wel grappig dat jullie zulke dingen posten, en dingen die fout gaan niet over gesproken wordt.

Nou dat is nou precies grappig dat je dat zegt, want vanmorgen stuurde mijn co al 2 treintjes, die relatief lang liepen (3 uur, maar over je goed gestackte front dorpen heen). Alleen door stroom uitval en vergetelheid zaten er geen offjes voor. Het waren dus 2 zulke makkelijke targets, ze konden gebackdraft worden en dan os er gelijk achter, ze konden gesniped worden, ze konden ook easy geblokt worden. En pardoes komen ze gewoon door. Dus zelfs hetgeen wat fout ging, ging vrij goed.

Die ene werd dan wel op een wat baggere manier gebackdraft, en helaas was ik net 5 seconde te laat, anders had ik het dorpje kunnen redden met nog flink wat zc. Maar alsnog ging voor het geen wat fout ging, het vrij goed..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan