Reforming The World: The Final Chapter

DeletedUser73043

Guest
Vind een beetje onnodig dat Geert Wilders hier weer naar voren moet komen maarja.. succes aan beide met de oorlog :] ( vooral aan Choice )
 

DeletedUser51416

Guest
Ten eerste veel respect voor deze post, goede samenwerking tussen de drie leiders van Creed!

Daarnaast wens ik Choice veel succes in deze strijd, ben benieuwd hoe lang deze oorlog gaat duren
 

DeletedUser66265

Guest
ik ben in ieder geval voor choice, die arrogante creeders (angry)
 
Reactiescore
86
Schandalig en zeer tegenstrijdig van Aus.
Hoe kun je in hemelsnaam je hele argument tegen ons verdedigen als je zelf plaatjes van Wilders gebruikt om Choice de grond in te boren?
Wij deden in principe hetzelfde met Creed!
Als je ook nog maar enigzins geloofwaardig wil overkomen zou ik dat plaatje weghalen.

Hier is het overduidelijk dat het een grap is, het is immers een spotprent. Bij jullie was de grap, als die er al was, echt niet duidelijk
 

DeletedUser73041

Guest
Hier is het overduidelijk dat het een grap is, het is immers een spotprent. Bij jullie was de grap, als die er al was, echt niet duidelijk

Ik ben ook totaal niet kwaad over het feit dat het een plaatje van Wilders betreft, aangezien wij dit ook gebruikte en dit ook als grap bedoelde, maar als ik vervolgens zie dat Aus, degene die er pagina's lang over heeft gediscusieerd en zich er ook van heeft gedistansieerd en het verafschuwde, als diezelfde persoon hier vervolgens dezelfde soort grappen uithaalt is dat achterbaks en tegenstrijdig, dan moet je ook niet zeiken als wij in principe gewoon hetzelfde doen en gewoon netjes je mond houden.
 
Reactiescore
86
Ik ben ook totaal niet kwaad over het feit dat het een plaatje van Wilders betreft, aangezien wij dit ook gebruikte en dit ook als grap bedoelde, maar als ik vervolgens zie dat Aus, degene die er pagina's lang over heeft gediscusieerd en zich er ook van heeft gedistansieerd en het verafschuwde, als diezelfde persoon hier vervolgens dezelfde soort grappen uithaalt is dat achterbaks en tegenstrijdig, dan moet je ook niet zeiken als wij in principe gewoon hetzelfde doen en gewoon netjes je mond houden.

Lees mijn post nog eens. Zoals ik al zei is er een verschil;)
 

DeletedUser

Guest
:D

Gaat hem dan ook niet om dat halveren, maar om het feit dat jullie SCRT zaten te flamen omdat ze het deden. Toen Vlemis het vervolgens deed was het: "ja maar, die doet het veel minder", en nu wordt letterlijk elke muur weer naar 20 gehalveerd. Ik zit aan 320 PA, en das enkel voor mijn 80 cleartjes :D

Benieuwd welk excuus er nu weer zal komen.

Ik heb me daar iniedergeval nog nooit over uitgelaten
Vind dat voor ieder een persoonlijke keuze waar een ander een mening over mag geven meer niet
 

DeletedUser37136

Guest
Ik heb me daar iniedergeval nog nooit over uitgelaten
Vind dat voor ieder een persoonlijke keuze waar een ander een mening over mag geven meer niet
Ongetwijfeld. Maar als ik de reacties van Choice richting SCRT zie van destijds:

Security Deft met Geld.
Winnaar: Innogames
----------------------------------------------------------
2ica6ue.jpg

---------------------------------------------------------------
2qtlb9y.jpg

Ohja, ik zal even je geheugen opfrissen. Dat was t plan voor jullie en andere in het zuiden gemaakt. Echter is dat niet doorgegaan, ben alleen vergeten waarom :rolleyes:. Dus dat t plan niet ging werken slaat hier kant noch wal aangezien dit een ander plan is.
En verder wordt het vrij lastig als de muur 5x van level 15 naar 20 ge-upped wordt dmv PA :(

Massa gaat tot nu toe nog redelijk goed. Nadat babylove zijn maandloon vanmorgen heeft ingezet om de muurtjes op 20 te krijgen zijn ze 12 uur later alsnog 0 + al hoop mobiele def gemold vanavond die tot nu toe de meeste treinen tegenhield.



Juh, de massa is nog geen dag oud en jij komt met stats aan. Eerst tijd nemen om alles weg te bashen het edelen komt nog wel.

Neem ik aan dat we dalijk een reactie vanuit Choice mogen verwachten waarin men zich fel distantieerd van het halveren in deze mate. Zou toch raar zijn als het bij de vijand verschikkelijk is en bij een eigen lid ineens normaal of een eigen keuze.
 

DeletedUser

Guest
Btw: ik had clears van jou verwacht aus , goed gecamoufleerd
Voordeel is dat mijn dorpen nu al op orde staan :D


Idd, jij zwaar gestacked terwijl je buurman dorpen bij de vleet verliest, zo zie ik het graag :D
 

DeletedUser66265

Guest
Idd, jij zwaar gestacked terwijl je buurman dorpen bij de vleet verliest, zo zie ik het graag :D

[23-3-2014 16:58:57] Nikki: ik ga zo hard lachen als blijkt dat arnaud dadelijk het hardst van allemaal gestacked staat (rofl)
[23-3-2014 16:59:07] Nikki: 10 deffs per dorp aan arnaud zijn front :pO

Hmm, volgens mij mag ik lachen:D
 

DeletedUser

Guest
Mooie post, succes aan beide kanten.

Gaat met name voor choice nog een pittige strijd worden omdat daar nog meer vijanden weg te werken zijn dan bij creed.
 

DeletedUser

Guest
Idd, jij zwaar gestacked terwijl je buurman dorpen bij de vleet verliest, zo zie ik het graag :D

Niet helemaal, we waren er vanuit gegaan dat alles op MisterMe kwam
Alleen als je dan stamdeff vraagt en niet krijgt ga je het lastig krijgen
Wat je ook doet.
 

DeletedUser

Guest
Ongetwijfeld. Maar als ik de reacties van Choice richting SCRT zie van destijds:







Neem ik aan dat we dalijk een reactie vanuit Choice mogen verwachten waarin men zich fel distantieerd van het halveren in deze mate. Zou toch raar zijn als het bij de vijand verschikkelijk is en bij een eigen lid ineens normaal of een eigen keuze.
Jup. Ik heb het standpunt niet doen tenzij de vijand het bij jou wel doet. Maar dat laat ik aan de leden zelf over wat zij ervan vinden.
 

DeletedUser

Guest
Ongetwijfeld. Maar als ik de reacties van Choice richting SCRT zie van destijds:







Neem ik aan dat we dalijk een reactie vanuit Choice mogen verwachten waarin men zich fel distantieerd van het halveren in deze mate. Zou toch raar zijn als het bij de vijand verschikkelijk is en bij een eigen lid ineens normaal of een eigen keuze.

Op mijn account is het door een co gedaan, dat is zijn eigen inbreng.
Ik beslis niet over wat hij ermee doet, ik koop liever een pilsje
 

DeletedUser58574

Guest
Ach, de optie om je muur te halveren is er, dus als er iemand is die er echt geld voor over heeft om dit te gebruiken moet je niet gaan zeuren bij degene die dat doet maar bij innogames omdat die optie er op de eerste plek al is gekomen.
 

DeletedUser66265

Guest
Ach, de optie om je muur te halveren is er, dus als er iemand is die er echt geld voor over heeft om dit te gebruiken moet je niet gaan zeuren bij degene die dat doet maar bij innogames omdat die optie er op de eerste plek al is gekomen.

je mist het hele punt..

Wij creed vinden het prima als choice hun geld daaraan wilt verpesten, echter was choice een paar maanden geleden op het af aan het wenen omdat hun tegenstanders halveerde..
de pot verwijt de ketel:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Over 2 weken nog eens op die kerel, kan hij gaan werken voor zijn PA :D
 

DeletedUser63804

Guest
[23-3-2014 16:58:57] Nikki: ik ga zo hard lachen als blijkt dat arnaud dadelijk het hardst van allemaal gestacked staat (rofl)
[23-3-2014 16:59:07] Nikki: 10 deffs per dorp aan arnaud zijn front :pO

Hmm, volgens mij mag ik lachen:D

In deze situatie deed ik echt niet veel fout .
Mijn beredenering was dat er 2 creed! Spelers een frontspeler gingen steunen ( in mijn geval t4h en WW) en ik dacht dat aus vollop op mij ging knallen met edels omdat hij al een tijdje niet groeide .
Niet echt eenfout van mij en ik stond/sta gestacked met 80% eigen def , dus niet echt mijn schuld
 
Bovenaan