Reforming The World: The Final Chapter

DeletedUser

Guest
In deze situatie deed ik echt niet veel fout .
Mijn beredenering was dat er 2 creed! Spelers een frontspeler gingen steunen ( in mijn geval t4h en WW) en ik dacht dat aus vollop op mij ging knallen met edels omdat hij al een tijdje niet groeide .
Niet echt eenfout van mij en ik stond/sta gestacked met 80% eigen def , dus niet echt mijn schuld

Is natuurlijk makkelijk te zeggen... Zet is wat printscreens voor bewijs.
 

DeletedUser63804

Guest
Ik ga hier geen printscreens plaatsen van mijn troepenaantal natuurlijk, je mag het gerust navragen aan choice spelers
En anders moet je me maar op mijn woord geloven :)
 

DeletedUser

Guest
Is wel zo!

[23-3-2014 16:58:57] Nikki: ik ga zo hard lachen als blijkt dat arnaud dadelijk het hardst van allemaal gestacked staat (rofl)
[23-3-2014 16:59:07] Nikki: 10 deffs per dorp aan arnaud zijn front :pO

Hmm, volgens mij mag ik lachen:D

Jij slijmt ook bij elke partij een riedeltje mee of niet?
 

DeletedUser71125

Guest
Mooie oorlogsverklaring, zeer netjes gedaan (leiding van) Creed!

Even snel me examens wegwerken, dan kom ik die oorlogstats recht trekken :cool:
 

DeletedUser55201

Guest
Niet helemaal, we waren er vanuit gegaan dat alles op MisterMe kwam
Alleen als je dan stamdeff vraagt en niet krijgt ga je het lastig krijgen
Wat je ook doet.

7psjk.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72347

Guest
mooie oorlogsverklaring Creed, een genot om te lezen.

Ik wens beide stammen succes met deze oorlog, maar natuurlijk na alles wat we al hebben gezien hier gaat mijn voorkeur toch zeker naar creed, dus kom op jongens ;)
 

DeletedUser

Guest
Mooie post voor de rest niks interessant stats verdoezelen vele praktijken die nu al voorgevallen zijn zowel aan Choice als Creed! zijde. Dan verwijzen wij maar eens naar de vijand die jullie zogenaamd hebben maar wel vv er van doen. Tja zo kan je ook oorlog voeren, maar bij SCRT is dit normaal want er is ook een Pino speler die vv doet op account van SCRT schijnt dus normaal te zijn dat je vv heb binnen een vijandelijke stam.

En dan maar iets over Choice zeggen terwijl Creed precies het zelfde is.
 

DeletedUser37136

Guest
Mooie post voor de rest niks interessant stats verdoezelen vele praktijken die nu al voorgevallen zijn zowel aan Choice als Creed! zijde. Dan verwijzen wij maar eens naar de vijand die jullie zogenaamd hebben maar wel vv er van doen. Tja zo kan je ook oorlog voeren, maar bij SCRT is dit normaal want er is ook een Pino speler die vv doet op account van SCRT schijnt dus normaal te zijn dat je vv heb binnen een vijandelijke stam.

En dan maar iets over Choice zeggen terwijl Creed precies het zelfde is.
Wat is nou precies je punt? Dat wij zogenaamd stats verdoezelen?
 
Bovenaan