Reforming The World: The Final Chapter

DeletedUser

Guest
Wel grappig dat jullie zulke dingen posten, en dingen die fout gaan niet over gesproken wordt.

Ja want we gaan P&P tegen onszelf voeren :eek: Dat zouden jullie moeten posten dan hé, al valt er niet bepaald veel te argumenteren gezien het massale dorpenverlies.
 
Reactiescore
978
Wel grappig dat jullie zulke dingen posten, en dingen die fout gaan niet over gesproken wordt.

Oh, ik wist niet dat het onze taak was. Normaal is het de taak van de tegenstander om dingen aan te halen die fout gaan bij ons en niet die van ons zelf. Zou nogal absurd zijn als elke AF'er zijn eigen dode treinen zou posten met de bijtekst: "Deze trein ging fout". Als dat het geval was, had ik het rapportjes inderdaad niet gepost. Dan had ik gewacht tot jij hem zou posten, wat je dan volgens je eigen reactie ook zou doen dus? Of zie ik dat verkeerd?

Tevens is het toch vooral het algemene resultaat dat telt en kleine leuke details maar een bonus. De details die negatief zijn voor Creed, zet je jezelf eigenlijk ook alleen maar voor gek gezien het algemene resultaat uiterst positief is.
 

DeletedUser

Guest
Nou dat is nou precies grappig dat je dat zegt, want vanmorgen stuurde mijn co al 2 treintjes, die relatief lang liepen (3 uur, maar over je goed gestackte front dorpen heen). Alleen door stroom uitval en vergetelheid zaten er geen offjes voor. Het waren dus 2 zulke makkelijke targets, ze konden gebackdraft worden en dan os er gelijk achter, ze konden gesniped worden, ze konden ook easy geblokt worden. En pardoes komen ze gewoon door. Dus zelfs hetgeen wat fout ging, ging vrij goed.

Ik was zelf op school.
Wat er fout is gegaan weet ik niet :)
Fouten zijn menselijk.
 

DeletedUser71125

Guest
Nou dat is nou precies grappig dat je dat zegt, want vanmorgen stuurde mijn co al 2 treintjes, die relatief lang liepen (3 uur, maar over je goed gestackte front dorpen heen). Alleen door stroom uitval en vergetelheid zaten er geen offjes voor. Het waren dus 2 zulke makkelijke targets, ze konden gebackdraft worden en dan os er gelijk achter, ze konden gesniped worden, ze konden ook easy geblokt worden. En pardoes komen ze gewoon door. Dus zelfs hetgeen wat fout ging, ging vrij goed.

Die ene werd dan wel op een wat baggere manier gebackdraft, en helaas was ik net 5 seconde te laat, anders had ik het dorpje kunnen redden met nog flink wat zc. Maar alsnog ging voor het geen wat fout ging, het vrij goed..

Nee hoor, men was op de hoogte van de stroomuitval en wist ook(door Castiels glazen bol, zie prent hierboven) precies dat jij 5 seconde te laat zou zijn. Daar is rekening mee gehouden om t spannend te houden :cool:
 

DeletedUser56496

Guest
Die ethiopiër is trouwens wel een topper hoor

stats

dorpjes verliezen aan een PA loos account terwijl hij online was en er geen OFF voor de edels gezet werd

atts

ook weer zo'n pro actie :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ze doen het goed je linkjes:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ze doen het goed je linkjes:eek:

Jij deed het ook goed op OSM :rolleyes:

En Aus massaal dorp verlies van MisterMe 10/11 valt wel mee imo.
Hou het opgebouwd stond voor de massa valt het mee laten we het zo zeggen.
Het HAD veel erger moeten zijn imo.
 

DeletedUser66265

Guest
Die ethiopiër is trouwens wel een topper hoor

http://gyazo.com/3fc64e072c9f6515c7a1b2e6f48a976b

dorpjes verliezen aan een PA loos account terwijl hij online was en er geen OFF voor de edels gezet werd

http://gyazo.com/77eaeaebcdf2c8264fc5e497c3e0c2ae

ook weer zo'n pro actie :p

holy shiiit, je bent de eerste die mij een topper vind. Ik voel me gevleid :$

Ehm, als je nog eens terug kijkt zie je dat ik NIET online was, of deff jij normaal ook altijd met off:confused:
Ik zat midden in een film, en kreeg opeens bericht van een stamgenoot dat ik 4 dorpen kwijt was, vervolgens zijn er nog wat verliezen bijgekomen omdat ik op korte termijn niet veel meer daaraan kon doen.

Maar je punt hiermee is? Wat probeer je te bereiken?
Het account is niet weggespeeld, leid amper dorpen verlies, en de dorpen die verloren zijn lagen ver vooruit.
 
Reactiescore
255
7f2938ba0796ff6871fa564e160a4793.png


Haha deze is wel epic sseg! :D
 

DeletedUser56496

Guest
Ze doen het goed je linkjes:eek:

aangepast :p

holy shiiit, je bent de eerste die mij een topper vind. Ik voel me gevleid :$

Ehm, als je nog eens terug kijkt zie je dat ik NIET online was, of deff jij normaal ook altijd met off:confused:
Ik zat midden in een film, en kreeg opeens bericht van een stamgenoot dat ik 4 dorpen kwijt was, vervolgens zijn er nog wat verliezen bijgekomen omdat ik op korte termijn niet veel meer daaraan kon doen.

Maar je punt hiermee is? Wat probeer je te bereiken?
Het account is niet weggespeeld, leid amper dorpen verlies, en de dorpen die verloren zijn lagen ver vooruit.

toch vreemd dat het acc tijdens de aanvallen een counter kreeg, maar nee je was niet online :rolleyes:
 

DeletedUser66265

Guest
aangepast :p



toch vreemd dat het acc tijdens de aanvallen een counter kreeg, maar nee je was niet online :rolleyes:

Haha een counter, als je dat serieus een counter wilt noemen xd
Dat was gewoon off wegsturen omdat er toch niks meer op tijd zou komen.

Lees mijn vorige bericht trouwens nog eens ;)
Ik zei dat ik al 3/4 dorpen verloren was en een stamgenoot mij toen op de hoogte stelde.
De aanvallen die wat langer liepen hebben ook niks uitgehaald ;)
 

DeletedUser56496

Guest
ja een counter heet ik dat :eek:
nouja je weet wel wat ik bedoel :p
met ZC was alles iig nog te snipen in principe :p
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser66265

Guest
ja een counter heet ik dat :eek:
nouja je weet wel wat ik bedoel :p
met ZC was alles iig nog te snipen in principe :p

oh shit, laat ik dat nou niet overwogen hebben:eek:

Nee want nogmaals er waren al 4 dorpen verloren voordat ik online kwam, daarna zijn er nog 4/5 (??) verloren gegaan toen ik online kwam. Dat waren 4/5 dorpen redelijk ver in vijandelijk gebied en dus een stuk van mijn cluster verwijderd, zc kon daar dus NIET op tijd komen. Het enige wat ik had kunnen doen was snipen met de troops die daar in de dorpen stonden, maar gezien de ligging, het splitte van edeltreinen, en het alleen kunnen snipen met 100 bijl vond ik dat het niet waard en heb het niet gedaan.

Nogmaals, de aanvallen die op dorpen liepen die wel in mijn cluster liggen heb ik wel behouden ;)
 

DeletedUser57985

Guest
Weet niet meer hoe ik hier kwam, maar geweldige openingspost. :D

Verder succes aan beide stammen. :)
 

DeletedUser56496

Guest
oh shit, laat ik dat nou niet overwogen hebben:eek:

Nee want nogmaals er waren al 4 dorpen verloren voordat ik online kwam, daarna zijn er nog 4/5 (??) verloren gegaan toen ik online kwam. Dat waren 4/5 dorpen redelijk ver in vijandelijk gebied en dus een stuk van mijn cluster verwijderd, zc kon daar dus NIET op tijd komen. Het enige wat ik had kunnen doen was snipen met de troops die daar in de dorpen stonden, maar gezien de ligging, het splitte van edeltreinen, en het alleen kunnen snipen met 100 bijl vond ik dat het niet waard en heb het niet gedaan.

Nogmaals, de aanvallen die op dorpen liepen die wel in mijn cluster liggen heb ik wel behouden ;)

haha nouja no idea waar je andere dorpen liggen omdat die gozer er geen PA wilt opzetten, ga ik er ook niet deffen eigenlijk :p
 
Bovenaan