(.RB.) & Axis vs Ball (+HOT, +0vd)

DeletedUser

Guest
hoe kan jij nu weten, dat AXIS en RB BALL HOT en Ovd niet goed zijn georganiseerd!!

oh jah denl je nu echt dat we je nog gaan geloven, als je 2 van deze topics na elkaar vezint!

Leer lezen gast. Hij zegt toch dat hij dat DENKT. En heb niet zo'n grote mond

the own3r90900 zei:
heej dat wist ik nog niet laat ik er anders even ook een topic overmaken, en wie weet vinden ze me dan leuk, en ik zal ook er nog bij veriznnen dat de w1 gereboot word.


WIE DOE IK NA?

Triest hoor. Dit noem ik nou echt spam. Zomaar even iemand de gek aan steken. Ik lach me rot... -.-

En je doet je zelf na.

the own3r60900 zei:
jep, een bewijs dat helemaal niet klopt...

Helemaal niet klopt? Er is volgens mij toch echt wel iets van waar, ze zullen dat niet zomaar zeggen!
 

DeletedUser

Guest
Leer lezen gast. Hij zegt toch dat hij dat DENKT. En heb niet zo'n grote mond



Triest hoor. Dit noem ik nou echt spam. Zomaar even iemand de gek aan steken. Ik lach me rot... -.-

En je doet je zelf na.



Helemaal niet klopt? Er is volgens mij toch echt wel iets van waar, ze zullen dat niet zomaar zeggen!

op je eerste quote hij henkt dat CM goed georganiseerd is , maar hij zegt duideleijk dat wij niet goed georganisserd zijn

op je tweede quote wat moeten we anders doen, als we die gast niet hard aanpakken dan blijft ie van die topics verzinnen

op je derde quote ik zal wel weten wat er gebeurt in Axis...
 

DeletedUser

Guest
Twilight king. lees nog een keer het topic en kijk dan wat er klopt en wat er niet klopt:p
 

DeletedUser1864

Guest
hij bekijkt het van 2 kanten en jullie langs 1 kant.
daarom zien jullie het niet.

nee ik zeg niet dat de andere stammen niet goed georganiseerd zijn... hoe kan ik dat nu weten, ik ken =Sdm= niet eens, axis ken ik niemand (toch niet goed), en HOT is wel goed georganiseerd buiten wat communicatie tussen de leiders :rolleyes:
dus ik beledig geen stammen.
 

DeletedUser880

Guest
Inderdaad. Loyale grootpraters, die niet om het minste geringste naar een tegenstander overlopen. Hoezo zou je van een vrij volwassene stam naar een kinderachtige overlopen?

Hun enigste goede speler is miau miau. Maarja, vergeleken met hem ben ik ook niets.
 

DeletedUser

Guest
Hun enigste goede speler is miau miau. Maarja, vergeleken met hem ben ik ook niets.

Waar baseer je dat op?
Axis bestaat uit allemaal goede spelers. De 1 misschien beter dan de ander maar allemaal hebben ze kwaliteiten.
Als ze die niet hadden gehad zaten ze niet in Axis.
 

DeletedUser1864

Guest
idd de meeste of alle leden in axis hebben zich toch al bewezen...
 

DeletedUser1864

Guest
Het lijkt me al zwaar genoeg om 's avonds samen aan tafel met shadows warrior te eten. Om dan ook nog eens het forum te delen.. ;)

shadows warrior, mocht je een tip nodig hebben voor je stam: trek je portomonnee eens open om een premiumpje te kopen. Kun je een mooi stamwapen krijgen en zien wanneer al je leden online zijn. Plus je hebt veel meer voordelen en je helpt het TW-fonds zodat klovadis z'n boterhammetjes kan blijven smeren. Voor 2,60 koop je nog geen twee broodjes kroket, dus wat let je?

Afijn, ik ga off-topic.

afbeelding staat er ;)
 

DeletedUser

Guest
LOL!!!

RB, Axis en CM ( logische combinatie btw ) tegen wij en HOT en 0vd?

CM en wij zijn bondgenoten, dus daar is alvast niets van waar en ik denk niet dat zij 1 reden hebben om ons aan te vallen...

Je komt hier eens 2 dagen niet op het forum en dan posten ze meteen zoiets, hahaha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
euh.. of RB neemt gewoon op individuele basis een buurman/vrouw over ? zoiets iedereen doet om zelf groter te worden ?? dat het toevallig dan een paar BALL spelers zitten kan toeval zijn...
 

DeletedUser

Guest
Wat dacht je Shaddows Warrior kan goed geruchten verspreiden dat kan ik ook ?? Er is niks-nauwelijks iets aan de hand want:

BALL heeft vandaag idd een dorp van RB gepakt
Mijn dorp (586|506) 5.798 Nicks [(.RB.)] juty [BALL] 21.06.2007 08:59:28

BALL heeft op 19 juni een dorp verloren aan RB
Varrock (563|532) 3.332 dreej [BALL] slimebug [(.RB.)] 19.06.2007 16:19:47

of te wel wederom een gerucht van niks..
 

DeletedUser1864

Guest
wel raar dat nicks zijn dorp kwijt is :confused: , hij is deze nacht denk ik aangevallen, of het was toch ergens 's nachts:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1 DING. ik kan niet op die tw-tools dingen. je moet eerst uitloggen voordat je een link plaatst
 
Bovenaan