(.RB.) & Axis vs Ball (+HOT, +0vd)

DeletedUser

Guest
Als je Axis wil aanvallen heb je twee mogelijkheden:

1. Je bent een idioot.
2. Je bent lid van Aedis :D :cool:
 

DeletedUser

Guest
Gillio moet de aanpassen knop leren te gebruiken, hi ha ho.

shadows warrior hou op met deze kinderachtigheid..

en gillio het was echt niet nodig hier een topic over te openen, Dit heb je zeker gedaan omdat er leden bang waren en jouw stam leavden, zo zie je maar weer waar OvD op slaat.

Geen enkel lid heeft m'n stam verlaten. Dus koppie houden jongen ;)

Ik wou weten hoe de vork in de steel zat. Dat weet ik nu. Daarom maakte ik dit topic aan.

(.RB.),Axis & CM vs BALL,HOT & 0vd


Hoe komen zulke geruchten toch de wereld in?
Axis heeft nooit contact gehad met CM over het gezamelijk aanvallen van welke stam dan ook.

En vanuit Axis standpunt kan ik melden dat wij een oorlog tegen welke stam dan ook op dit moment als dom beschouwen. Nu oorlog voeren betekent dat je leden een snelle groei ontneemt doordat ze alleen maar bepaalde doelwitten mogen nemen.

Bij deze hoop ik dat dit gerucht dan ook uit de wereld is geholpen.

MvG,
Syrniachick
Axis Leiding.


Dank u Syrniachick om mijn vermoedens te bevestigen en ik zie (wist ik al) dat jij m'n mening deelt over het feit dat nu oorlog voeren compleet nutteloos is.

Grtz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je Axis wil aanvallen heb je twee mogelijkheden:

1. Je bent een idioot.
2. Je bent lid van Aedis :D :cool:

wa ist perbert ? kan je er niet van over dat er over ons niets gezegd wordt ? jij voelt je blijkbaar nog altijd bedreigd en wil dus ook andere stammen tegen ons opzetten ?
doe maar verder zo . ken je da spreekwoord van die put ? ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan iedereen stoppen met zeveren, als er hier enkele nooBs zitten die het leuk vinden om deze berichten de wereld in te sturen, geloof ze dan niet.

Ik zou het hele bericht wel eens willen zien Gilio..
 

DeletedUser

Guest
wa ist perbert ? kan je er niet van over dat er over ons niets gezegd wordt ? jij voelt je blijkbaar nog altijd bedreigd en wil dus ook andere stammen tegen ons opzetten ?
doe maar verder zo . ken je da spreekwoord van die put ? ;)


Lol, wtf ? :) Een grapje kan hier blijkbaar ook niet meer en nee ik ben niet bang van Aedis. Op dit tijdstip hoef je nog nergens bang voor te zijn... We zijn pas begonnen... En voel je in het vervolg wat minder rap aangevallen.
 

DeletedUser

Guest
ik voel me niet aangevallen maar het is me al een paar keer opgevallen dat je altijd aedis naar boven moet halen en ons proberen belachelijk maken .
Je hoeft je trouwens ook niet bedreigd te voelen . we hebben elkaar wat leden afgesnoept maar dit vind IK geen discussie waard ?
 

DeletedUser

Guest
Ik ook niet en wij willen zeker geen oorlog, integendeel, maar om ontopic te blijven: Staat dit ding hier nu nog altijd?:D
 

DeletedUser

Guest
Lol, wtf ? :) Een grapje kan hier blijkbaar ook niet meer en nee ik ben niet bang van Aedis. Op dit tijdstip hoef je nog nergens bang voor te zijn... We zijn pas begonnen... En voel je in het vervolg wat minder rap aangevallen.

Is niet een kwestie van bang zijn is een kwestie van goede manieren... Dat soort dingen zou je niet moeten zeggen over een willekeurige stam omdat mensen denken dat je het meent (zeg het dan over je eigen stam)...
 

DeletedUser

Guest
Kan iedereen stoppen met zeveren, als er hier enkele nooBs zitten die het leuk vinden om deze berichten de wereld in te sturen, geloof ze dan niet.

Ik zou het hele bericht wel eens willen zien Gilio..

Het is hier reeds gepost. op de 2de pagina ofzo door shadow warrior of hoe heet hij? :)
 

DeletedUser

Guest
Het is spijtig dat ik hier zo'n offtopic bericht moet plaatsen, maar er moet even iets duidelijk gemaakt worden:

  • Wannabe mod berichten, zoals "slotje plz" behoren onder het kopje SPAM.
  • SPAM wordt verwijderd.
  • Slotjes zullen zo weinig mogelijk gebruikt worden, tenzij een bericht op een bepaalde manier de forum regels overtreed. De mods beslissen waarop een slotje komt en waarop niet.

Indien er berichten geplaatst worden in een onderwerp, is er behoefte aan het onderwerp. Door te discussieren over hoe overbodig het onderwerp wel niet is, zul je de levensduur ervan verlengen. (ookal worden je berichten als spam verwijderd, het bumpt het onderwerp nog altijd omhoog)

Aub geen reacties op deze post, opmerkingen kun je via PM of via het support systeem toesturen.
 
Bovenaan