(.RB.) & Axis vs Ball (+HOT, +0vd)

DeletedUser

Guest
Geruchten doen de ronde dat:
Er een massa aanval zou komen op HOT, BALL & 0vd.
De aanvallende stammen zouden samenwerken en zijn respectievelijk (.RB.), Axis & CM.
De aanval zou binnekort (binnen enkele dagen) plaatsvinden.

Er zouden ook een paar zogezegde "veilige" stammen zijn die niet zouden worden aangevallen om bepaalde redenen. Deze zal ik niet vernoemen.



Nu vraag ik mij af : Is dit een flauwe grap om mensen naar die "veilige" stammen te lokken?
Of zit hier een waarheid in?

Ik heb zo mijn bedenkingen om meerdere redenen maar goed. Ik zou graag de leiders van alle genoemde stammen hier eens hun visie op willen zien.
Al lijkt me dit idee om samen te werken tussen en tegen zoveel stammen op dit moment niet echt slim en betwijfel ik of hier enige waarheid inzit.


Laat maar komen leiders.
En anderen , geef gerust je mening over deze geruchten.

mvg,

Gillio
 

DeletedUser

Guest
Wat is dit voor vage wereld. Hij bestaat helemaal uit geruchten. Allemaal ik heb gehoord en dit en dat heb ik opgevangen enz...

Wacht gewoon tot het oorlog is en wees niet zo voorzichtig
 

DeletedUser1864

Guest
ik kan zeggen dat het niet klopt, aangezien ik over de hele tekst beschik.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAHAHAHHAAHA:D :D :D :D :D

Gillio waar haal je die mop vandaan?

Ik kom nog steeds niet bij van het lachen :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zal in ieder geval mijn (CM) aandeel hierin ontkennen. Wel leuk dat we in één adem met .RB. en Axis worden genoemd, al is maar de vraag of zij dit rijtje ook erkennen.

1) Wij zijn bondgenoten van BALL. Een leider van BALL is al eerder naar me toegestapt met het gerucht dat wij een aanval op de beramen. Dit heb ik toen ontkent en dat doe ik nu weer. Ik heb veel berichten van leden waarin ze positief commentaar geven op BALL. Deze berichten zijn van vóór deze geruchten, namelijk van toen de beslissing genomen moest worden om een BND met ze te nemen. Ik kan deze hier posten. Verder hebben we er ook totaal geen baat bij om BALL aan te vallen. Ze liggen niet voor ons in de weg maar zitten wel dichtbij genoeg om ons te helpen in conflicten.

2) HOT.. Nog nooit contact met één van hun leiders gehad, laat staan een lid van hun. Ze liggen dan ook totaal niet in onze buurt. Kijk maar op Deze kaart. Zou niet weten wat we tegen hun moeten beginnen.

3) 0vd. Gillio, een tijdje geleden vroeg je me nog of we een BND konden afsluiten. Je was zo onder de indruk van het feit dat wij een BND niet zien als "slechts een naampje op elkaars lijst". Toen zei ik: "leuk Gillio, maar je ligt ontiegelijk ver van ons weg". We liggen erg ver van elkaar weg. Ik wens jullie succes op K45, wij doen ons werk op K55.

Met Axis en .RB. hebben we nauwelijks een band. We hebben met wat .RB. leden wel redelijk wat berichtjes uitgewisseld, maar dat ging nooit over al te grote zaken. Meestal wat aardigheidjes over en weer en ééns een klein conflictje (iemand wilde een lid van ons farmen).
Ik hoor het nog wel.

Edit: Heb je dit gerucht toevallig van TT. gehoord?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAHAHAHHAAHA:D :D :D :D :D

Gillio waar haal je die mop vandaan?

Ik kom nog steeds niet bij van het lachen :D

Ja ik vind het best ook wel grappg :rolleyes:

Onze vriend shadow-warrior, leider van mystic , hij is volgens mij de oorsprong van dit bericht. Wellicht gebruikt hij jullie naam enzo om op deze manier spelers te lokken.

Mystic en zijn opleidingsstam ofzo waren de "veilige" stammen dusjah.
Ik neem gewoon aan dat dit vage lulkoek is om wat spelers te lokken. Daarom postte ik het ook hier.
 

DeletedUser1864

Guest
Ja ik vind het best ook wel grappg :rolleyes:

Onze vriend shadow-warrior, leider van mystic , hij is volgens mij de oorsprong van dit bericht. Wellicht gebruikt hij jullie naam enzo om op deze manier spelers te lokken.

Mystic en zijn opleidingsstam ofzo waren de "veilige" stammen dusjah.
Ik neem gewoon aan dat dit vage lulkoek is om wat spelers te lokken. Daarom postte ik het ook hier.

Ik ben niet de "oorsprong" maar ik weet er wel van.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal in ieder geval mijn (CM) aandeel hierin ontkennen. Wel leuk dat we in één adem met .RB. en Axis worden genoemd, al is maar de vraag of zij dit rijtje ook erkennen.

1) Wij zijn bondgenoten van BALL. Een leider van BALL is al eerder naar me toegestapt met het gerucht dat wij een aanval op de beramen. Dit heb ik toen ontkent en dat doe ik nu weer. Ik heb veel berichten van leden waarin ze positief commentaar geven op BALL. Deze berichten zijn van vóór deze geruchten, namelijk van toen de beslissing genomen moest worden om een BND met ze te nemen. Ik kan deze hier posten. Verder hebben we er ook totaal geen baat bij om BALL aan te vallen. Ze liggen niet voor ons in de weg maar zitten wel dichtbij genoeg om ons te helpen in conflicten.



Edit: Heb je dit gerucht toevallig van TT. gehoord?


Reactie op 1) : vond het ook al raar + het zo ver weg liggen van de stammen , daarom dat ik het ook als roddel beschouwde en het niet serieus nam.

En neen , ik heb dit niet van TT. gehoord.
 

DeletedUser1864

Guest
Reactie op 1) : vond het ook al raar + het zo ver weg liggen van de stammen , daarom dat ik het ook als roddel beschouwde en het niet serieus nam.

En neen , ik heb dit niet van TT. gehoord.

nee, van HOT
 

DeletedUser1864

Guest
Komaan jongen, kom eens uit je schelp. Van wie komt dit soort berichten? Wie gebruikt onze naam om wat leden te lokken?

omfg, geen offence gillio, maar ik zou beter informeren bij de oprichter van HOT voor je uitspraken doet (om "leden te lokken"...):mad:
 

DeletedUser

Guest
omfg, geen offence gillio, maar ik zou beter informeren bij de oprichter van HOT voor je uitspraken doet (om "leden te lokken"...):mad:

Ja luister, geen van mijn leden zou weggaan om zulk een bericht. Ik wil gewoon even weten hoe de vork in de steel zit , van wie deze gekke ideën komen en wie zoiets opmaakt. Aangezien jij de enigste bent die hier blijkbaar iets van afweet vraag ik je nogmaals vriendelijk me de situatie wat te verduidelijken :p
 

DeletedUser1864

Guest
Ja luister, geen van mijn leden zou weggaan om zulk een bericht. Ik wil gewoon even weten hoe de vork in de steel zit , van wie deze gekke ideën komen en wie zoiets opmaakt. Aangezien jij de enigste bent die hier blijkbaar iets van afweet vraag ik je nogmaals vriendelijk me de situatie wat te verduidelijken :p

ok hier:



Er gaat een massa aanval komen op HOT, BALL en ovd.( Er kunnen nog meer stammen bij zijn maar die weet ik niet zeker.)



De aanvallende stammen zijn (.RB.), Axis en CM.
De aanval gaat binnen een paar dagen plaatsvinden.
Ze willen iedereen rond de kern verdrijven.
Het is best om tijdelijk deze stammen te verlaten dus verlaten wij best ook HOT.
HOe spijtig dat ook is ik zal het hier missen want jullie waren een zeer leuke stam en ik heb enkele goede vrienden hier gemaakt, ik hoop dat dat we snel terug bijeen kunnen zitten.



Er zijn een paar veilige stammen die niet zullen worden aangevallen.
Vanonder staat er enkele waarvan me gezegt is dat ze niet werden vernoemt als doelwitten.

Hoe kom ik hier aan:
Mijn vriend zijn broer is leider van 1 van deze stammen.
Ik ga geen namen noemen zodat die persoon zelf niet zou worden aangevallen.
en hij heeft over de aanval gehoord.
DIT is geen grap !!!
JE doet hiermee wat je wilt!! Het risico dat je neemt is voor jezelf en weinigen/ niemand zal het overleven als je hierin blijft.



Veilige stammen:
=SdM= : ze zijn al groot en sterk en ze zijn niet vijandig opgesteld met bovenstaande stammen.
Mystic : De stamleider is een ex-lid van RB en heeft veel connecties in boven genoemde stammen.
Eagle : Ally van mystic en werd ook niet vermeld, zal dus wrsch niet worden aangevallen.




DIT is de tekst die op het forum stond van HOT.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al een paar dagen geleden gehoord dat er een gerucht gaande is dat wij van CM een aanval aan het plannen zijn op BALL. Dat gerucht zou mogelijk de wereld in zijn gebracht door TT, hoorde ik van iemand.

Hoe dan ook, ons aandeel hierin ontken ik. Ik kan wat bewijzen aanvoeren maar als je het spreekwoord "als twee honden vechten om een been.." kent, dan snap je wel waarom wij er niet aan meedoen.
 

DeletedUser

Guest
Geruchten doen de ronde dat:
Er een massa aanval zou komen op HOT, BALL & 0vd.
De aanvallende stammen zouden samenwerken en zijn respectievelijk (.RB.), Axis & CM.
De aanval zou binnekort (binnen enkele dagen) plaatsvinden.

Er zouden ook een paar zogezegde "veilige" stammen zijn die niet zouden worden aangevallen om bepaalde redenen. Deze zal ik niet vernoemen.



Nu vraag ik mij af : Is dit een flauwe grap om mensen naar die "veilige" stammen te lokken?
Of zit hier een waarheid in?

Ik heb zo mijn bedenkingen om meerdere redenen maar goed. Ik zou graag de leiders van alle genoemde stammen hier eens hun visie op willen zien.
Al lijkt me dit idee om samen te werken tussen en tegen zoveel stammen op dit moment niet echt slim en betwijfel ik of hier enige waarheid inzit.


Laat maar komen leiders.
En anderen , geef gerust je mening over deze geruchten.

mvg,

Gillio

wat een leuke geruchten toch.

Het lijkt mij nogal sterk dat dit waar is =)
 

DeletedUser

Guest
Shadow warrior. je maakt je een beetje verdacht en je bent nogal irritant met geruchten en zo. Ironclaw die nummer 1 zou willen en nu blijk jij weer 1 van die veilige stammen te zijn terwijl dat er dan veel meer zouden kunnen zijn. dit klopt niet echt 100%
 

DeletedUser1864

Guest
Ironclaw oh fuck ik word nu dus vermoort, heeft deze tekst geschreven als mop toen ik voor een vriend van mij in HOT iets moest doen op zn acc, hij werd hiervoor gekicked(uit HOT) en ik heb alles weer mooi mogen rechtzetten en zijn dorp met mijn stam mogen verdedigen, trouwens ik ken niemand uit axis of cm.
 

DeletedUser1864

Guest
Mijn stam zou hier dus niets winst in maken, trouwens wij zijn een LOKALE
stam dus wat zouden we met die leden doen?:(
Je kan nagaan dat ik moeite heb gedaan om dit recht te zetten bij de leider van HOT.
 
Bovenaan