(.RB.) & Axis vs Ball (+HOT, +0vd)

DeletedUser

Guest
Ironclaw oh fuck ik word nu dus vermoort, heeft deze tekst geschreven als mop toen ik voor een vriend van mij in HOT iets moest doen op zn acc, hij werd hiervoor gekicked(uit HOT) en ik heb alles weer mooi mogen rechtzetten en zijn dorp met mijn stam mogen verdedigen, trouwens ik ken niemand uit axis of cm.

ok, dit zegt genoeg
 

DeletedUser

Guest
het is zo geen waar wat hier gezegd word ik wet zeker dat het een grap is en als ze denken daar mee leden te lokken zijn ze wel dom hoor want ik ga zeker en vast niet weg uit ovd. ovd is een goeie en toffe stam we zijn allemaal vrienden en dat zal zo blijven ook dus er zal niemand van ovd naar zon stam gaan.
;)
lid van de ovd bende:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
AH ja zo ik heb het dus weer gedaan.
Kijk uit met wat je zegt voor je mij er voor laat opdraaien.
Ik weet hier niks van, je lult maar weer wat zoals gewoonlijk.



In hoe jij te vertrouwen bent.

Al is het wel mooi dat je het goed gemaakt hebt, dat geef ik toe. maar toch vind ik het niet echt slim van je om zulke zaken te doen op 'n ander zijn account.



Staat daar in de regels trouwens niet iets over in??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
kunnen ironclaw en shadows warrior geen eigen forum krijgen, een soort familie forum? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
blijkbaar kan deze mop nog uit te hand lopen tussen shadow en ironclaw. Zo lijkt het er toch op. :rolleyes:
Tussen beide zijn er niet echt 100% "cleane" zaakjes aan de hand ofzo ? :confused:

Is te zien wie hier de waarheid spreekt natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
kunnen ironclaw en shadows warrior geen eigen forum krijgen, een soort familie forum? :rolleyes:

Het lijkt me al zwaar genoeg om 's avonds samen aan tafel met shadows warrior te eten. Om dan ook nog eens het forum te delen.. ;)

shadows warrior, mocht je een tip nodig hebben voor je stam: trek je portomonnee eens open om een premiumpje te kopen. Kun je een mooi stamwapen krijgen en zien wanneer al je leden online zijn. Plus je hebt veel meer voordelen en je helpt het TW-fonds zodat klovadis z'n boterhammetjes kan blijven smeren. Voor 2,60 koop je nog geen twee broodjes kroket, dus wat let je?

Afijn, ik ga off-topic.
 

DeletedUser1864

Guest
Het lijkt me al zwaar genoeg om 's avonds samen aan tafel met shadows warrior te eten. Om dan ook nog eens het forum te delen.. ;)

shadows warrior, mocht je een tip nodig hebben voor je stam: trek je portomonnee eens open om een premiumpje te kopen. Kun je een mooi stamwapen krijgen en zien wanneer al je leden online zijn. Plus je hebt veel meer voordelen en je helpt het TW-fonds zodat klovadis z'n boterhammetjes kan blijven smeren. Voor 2,60 koop je nog geen twee broodjes kroket, dus wat let je?

Afijn, ik ga off-topic.

dit weekend komt er een wapen, zie mijn afbeelding dat is de basis ervan en heb ik vorige week gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
dit weekend komt er een wapen, zie mijn afbeelding dat is de basis ervan en heb ik vorige week gemaakt.

Netjes, netjes.

En wie heeft nou uiteindelijk dit gerucht bedacht?

EDIT: WTF?!?!? Nou post je dat RB en Axis in de clinch liggen. Shadows warrior, dit gaat echt eens verkeerd aflopen met je..
 

DeletedUser

Guest
Als hij nog lang blijft doorliegen kom ik niet meer op dit forum want het zit vol met spammers die debiele topcis openen en leugens verspreiden en die andere mensen proberen zwart te maken ZONDER dat ze ook maar iets kunnen bewijzen.
 

DeletedUser1864

Guest
ironclaw heeft het bedacht, ik vond het in het begin ook wel grappig, het stond er deze ochtend ook al op(forum HOT) maar toen heb ik het erafgehaald en daarstrax heeft ironc het er weer opgezet.

ik weet dat de meeste eerder ironc geloven maar ze doen maar.
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet wie ik moet geloven ik weet het echt niet zo lang er maar geen oorlog komt
 

DeletedUser

Guest
steveen, dit kan niet eens als een gerucht beschouwd worden, dit is nonsens!


ik vind het wel m0oi gevonden, alles wij (axis) hebben niet eens een band met CM :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja das wel waar dan zou dat wel raar zijn dat jullie samen oorlog gaan voeren
 

DeletedUser1864

Guest
GH0$T vandaag om 15:20 uur
oké k snap het , het is een misverstand.
een vriend van me (shadows warrior is een vriend van me op school. k kon vandaag en gistere niet online dus heeft hij en zen broer me effe overgenomen.
zijn broer is een stamleider in RB. dus heeft hij vandaag dat gezegt op het forum zegt men vriend.
dus k heb niets gedaan. duzz plz neem me terug.
 
Bovenaan