(.RB.) & Axis vs Ball (+HOT, +0vd)

DeletedUser

Guest
En daarna gaat het w2 binnenvallen heb ik gehoord. Zo gaan ze via dat ook nog w1 veroveren en dan .net .de enz.....
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat cm goed georganiseerd is ;) en dus zeker niet in dat rijtje moet thuishoren.

hoe kan jij nu weten, dat AXIS en RB BALL HOT en Ovd niet goed zijn georganiseerd!!

oh jah denl je nu echt dat we je nog gaan geloven, als je 2 van deze topics na elkaar vezint!
 

DeletedUser

Guest
Ja, het is waar, Axis gaat binnenkort een grote aanval uitvoeren op alles en iedereen :rolleyes:

heej dat wist ik nog niet laat ik er anders even ook een topic overmaken, en wie weet vinden ze me dan leuk, en ik zal ook er nog bij veriznnen dat de w1 gereboot word.

WIE DOE IK NA?
 

DeletedUser

Guest
(.RB.),Axis & CM vs BALL,HOT & 0vd


Hoe komen zulke geruchten toch de wereld in?
Axis heeft nooit contact gehad met CM over het gezamelijk aanvallen van welke stam dan ook.

En vanuit Axis standpunt kan ik melden dat wij een oorlog tegen welke stam dan ook op dit moment als dom beschouwen. Nu oorlog voeren betekent dat je leden een snelle groei ontneemt doordat ze alleen maar bepaalde doelwitten mogen nemen.

Bij deze hoop ik dat dit gerucht dan ook uit de wereld is geholpen.

MvG,
Syrniachick
Axis Leiding.
 

DeletedUser

Guest
Axis zijn altijd al grootpaters geweest hoor.

Inderdaad. Loyale grootpraters, die niet om het minste geringste naar een tegenstander overlopen. Hoezo zou je van een vrij volwassene stam naar een kinderachtige overlopen? Ikzelf zou dat nooit doen, maarja.. Dat is dan waarschijnlijk mijn mentaliteit.
 

DeletedUser

Guest
wow, bedankt, dit was echt leuk om te lezen, en ik denk ook niet dat shadow gelijk heeft, en ik begin het ondertussen ook reuze irritant te vinden, al zijn de topics altijd grappig om te lezen:p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het echt heel leuk dat we hier een hele discussie krijgen om een paar geruchten die in de eerste 10 berichten al ontkracht waren :) misschien wordt het tijd om maar weer eens op een ander topic verder te zeiken?
 

DeletedUser

Guest
lees het topic waar ik net gepost heb, is ongeveer hetzelfde verhaal, alleen andere leugen:p al zou ik wel lachen als alles op eens wel waar blijkt te zijn:D
 

DeletedUser1864

Guest
Als hij nog lang blijft doorliegen kom ik niet meer op dit forum want het zit vol met spammers die debiele topcis openen en leugens verspreiden en die andere mensen proberen zwart te maken ZONDER dat ze ook maar iets kunnen bewijzen.

je ziet nu dat ik bij de andere topic ook niet gelogen heb, dus waarom zou ik het hier wel doen, en nee ik beschuldig ironclaw niet en ik zal de schuld dan maar op mij nemen.
verder zeg ik er niets meer over.
 

DeletedUser

Guest
je ziet nu dat ik bij de andere topic ook niet gelogen heb, dus waarom zou ik het hier wel doen, en nee ik beschuldig ironclaw niet en ik zal de schuld dan maar op mij nemen.
verder zeg ik er niets meer over.

welk topic heb je niet gelogen, en wat zijn de bewijzen? ik heb dat ff gemist volgens mij:rolleyes:
 

DeletedUser1864

Guest
lol (axis vs rb) daar heb ik bewijzen getoont, maar nu stop ik :D
met antwoorden :p
 
Bovenaan