Rate de speler

Deleted User - 2242732

Guest


Callishtenes staat op dit moment derde, met 124k punten, wat er netjes uitziet, maar ik heb m'n twijfels hier en daar. De groei zit er steady uit, ze groeien lekker door en hebben geen bizarre pieken of dalen. Maar, like I said, hier en daar wat twijfels.

Zo waren hun eerste vier dorpen allemaal dorpen onder de 2k, wat best belemmerend kan zijn voor je groei, mits je een flinke hoeveelheid PP hebt om er tegenaan te smijten en je dorpen te boosten, of heel veel farmt om het goed te maken. Aangezien ze dat laatste niet doen -- hun record staat op 434k in een dag, behaald op 16/6 -- vermoed ik dat er wel het eea aan abuse plaatst heeft gevonden.

Ook heb ik het idee dat ze niet even hard hebben moeten vechten voor hun dorpen hier en daar, en verwacht ik dat er wat interns plaatsgevonden hebben. Vooral bij accounts als Tactical Infected en monsterboy heb ik dit idee. TI heeft een ODD van onder de 1000, en Monsterboy rond de 11.000. Als je kijkt dat ze monsterboy vrijwel volledig weg hebben gespeeld en hij drie of vier dorpen had, heb ik er m'n twijfels bij. Echter kan het ook gewoon iemand zijn met weinig defskills, of amper troepen.

Omdat ze amper farmen en hier en daar wat internen, maar ook wel wat moeite doen voor hun dorpen ga ik ze een 5/10 geven op dit gebied. Wilde eerst iets guller zijn, maar toen ik de lage farm zag en ik een PP vermoeden kreeg besloot ik iets lager te gaan.

5/10 nog vrij hoog, ik ging ze compleet de grond in boren met die farmstats :p
 

DeletedUser73926

Guest
Cijfers weet ik niet, en kan ik ook geen uitspraken doen. Ik weet alleen hoeveel savior farmt en uitgeeft en wat voor een edellimiet dat oplevert, en dat vergelijken met jullie.
Je ziet alleen de farm stats niet de rooftochten stats ook zie je niet of ze veel verliezen met aanvallen etc...

Ik weet dat we kwa PP minder hebben uitgegeven dan de meeste mensen van de top 20 ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Je ziet alleen de farm stats niet de rooftochten stats ook zie je niet of ze veel verliezen met aanvallen etc...

Je hebt zelf gezegd dat je incl rooftochten rond de 1.5 miljoen per dag zit.

Savior zit zonder rooftochten op bijna drie keer zoveel.
Iedere dag.
 

DeletedUser73926

Guest
Je hebt zelf gezegd dat je incl rooftochten rond de 1.5 miljoen per dag zit.

Savior zit zonder rooftochten op bijna drie keer zoveel.
Iedere dag.

Daar heb je een punt! We lopen wel minder troepen dood op spelers aangezien elke speler burgerwacht op zet en alle gs verkoopt voor PP ^^
 

Deleted User - 487871837

Guest
Daar heb je een punt! We lopen wel minder troepen dood op spelers aangezien elke speler burgerwacht op zet en alle gs verkoopt voor PP ^^

Mwa, die drie miljoen extra GS dekt de kosten wel hoor, en als je een full nuke hebt met stal 20, dan maak je die paar verloren LC binnen een paar uur bij ;)
 

DeletedUser74418

Guest
Ous be like

tumblr_mthqbs1WXs1r10lilo1_500.gif
 

DeletedUser74418

Guest
Ik zal er morgen eens voor gaan zitten

Savior of the North (east)
743365c96d6df114df6e7b8a49889d9f.png

Punten / Groei :
e903562df11b36db7ecb1708c6144fe8.png
Tja niet heel veel slechts over te zeggen. Het account staat op dit moment rang 2 van de wereld en is op de eerste dag begonnen. De ODA is gelijk opgegaan met de overnames wat natuurlijk heel mooi is om te zien. Perfect Hatred is denk ik de enige die mss intern was? (not sure). Al bij al prima niet veel aan op te merken had het zelf niet veel beter kunnen doen.

cea8c637d238d0a68b55f25847f59ad2.png
Farm is dan helaas wel weer heel erg beroerd.. Laatste farm record 6 dagen geleden dit wijst op een 1-dags klapper. Ziet er dus naar uit dat de rang 2 met behulp van PP is behaald. Erg zonde gaat het cijfer zeker omlaag halen. Dus een 9

Reputatie:
Het vaste team van Savior, dit zijn Inge, Daniel, Duncan, Stan en Fabian. Meeste van dit groepje ken ik wel, en ik kan zeggen dat het gezellige spelers zijn die naar mijn weten altijd eerlijk hebben gespeeld. Oa Fabian kan wel eens te stoer doen met zn farm dus weer geen 10.. een 9.9

Ligging/omgeving:
82b076de432325532460e682ca68b060.png
Ik moet zeggen dat ik voor deze rate iacht dat Savior een makkelijkere ligging had. Ingesloten door Oost PDI, zuid TRF. Mocht Savior richting de core willen edelen (gaan ze niet doen want noobs) komen ze WF en NoW 62 tegen. Gelukkig is er nog ruimte om noord-oost te edelen richting de rim en ik verwacht dat Savior dat ook gaat doen.

Conclusie ligging: Savior heeft echt wel een aantal grotere stammen in de buurt maar nog wel goede groeimogelijkheden. 7.5

Stam:
9186d55010800571c487012cb7a26b28.png
Nog niet een serieuze stam, wel een samenwerking met Sick Minds. 3 want deze stam heeft geen sterke leider zoals bijvoorbeeld een Mutske61.
OD:
de61e13b4851020966ccb7ff534e8735.png
Rang 9 ODA, zeker gewerkt voor de dorpen. Met het sterke farmen is het verlies van deze troepen ook snel weer gecompenseerd. Nog niet echt veel ODD maar zoals eerder al gezegd, 1 massa kan je al naar rang 1 ODD brengen dus niet veelzeggend dat het laag is. 9

(9 + 9.9 + 7.5 + 3 + 9) / 5 = 7.7

Volgende rate: Intern Ior


Savior of the north is al gerate.. Intern ior is de volgende.
 

DeletedUser77289

Guest
Net wat leuke verhaaltjes (en ratings) gelezen voor het slapen. Heb vaak heel hard moeten lachen en ben ook vaak onder de indruk geweest en ben zeker dat ik als een roosje ga kunnen slapen nu :)

Komende week wil ik me wel eens wagen aan een rate (mijn allereerste ooit), eens zien wat dat gaat geven !

@Hopeful :
Wij werden idd vrij makkelijk weggespeeld op w60 al lag dat meer aan de externe factoren en situatie dan aan het kunnen ; aan mij om deze wereld te bewijzen dat meerdere mensen te snel hun conclusies trokken wat Unique betreft :)
 
Reactiescore
767
Net wat leuke verhaaltjes (en ratings) gelezen voor het slapen. Heb vaak heel hard moeten lachen en ben ook vaak onder de indruk geweest en ben zeker dat ik als een roosje ga kunnen slapen nu :)

Komende week wil ik me wel eens wagen aan een rate (mijn allereerste ooit), eens zien wat dat gaat geven !

@Hopeful :
Wij werden idd vrij makkelijk weggespeeld op w60 al lag dat meer aan de externe factoren en situatie dan aan het kunnen ; aan mij om deze wereld te bewijzen dat meerdere mensen te snel hun conclusies trokken wat Unique betreft :)


Noobs worden altijd weggespeeld net als Ouss :rolleyes::p
 
Bovenaan