Rate de speler

Reactiescore
1.367
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60039

Guest
SnailTrail

Punten / Groei :
7,8 270k, goed bezig, gaat wel lekker je groei gaat ook de goeie kant op!
Reputatie: 7 Om eerlijk te zijn, ik ken je echt niet! Ik wil dan ook niet lage cijfers gaan gooien.
Ligging/omgeving: 8 Je ligging is wel lekker, je kunt nog een tijdje verder gaan met edelen, dus ik zie er wel leuke dingen in.
Stam: 7 Fralo, ik zie er wel leuke dingen in, zeker met kanarietje, komt allemaal wel goed!
OD: 6,5 Kan wel hoger, mijn vraag is dan, ben je met een fusie bezig? Of dodged hij alles? :p
 
Reactiescore
3.584
Je rate is zo kort ik hem lees. Dus heb je al meer presteert bij mij als de meeste hier. Ongeacht ik het een vrij matige inhoudsloze rate vind en dat zeg ik niet omdat hij kort is. Je kan ook korte inhoudelijke dingen posten. Maar was toch leuk om te lezen!
 

DeletedUser60039

Guest
Sorry, had het beloofd om te raten beetje druk, maar vanaf vrijdag weer wat actiever, dan zal ik wel wat langere maken.Ik ben dan ook niet echt de man van de vele woorden, maar meer van de daden :D
 
Reactiescore
1.367
Sorry, had het beloofd om te raten beetje druk, maar vanaf vrijdag weer wat actiever, dan zal ik wel wat langere maken.Ik ben dan ook niet echt de man van de vele woorden, maar meer van de daden :D

Paar plaatjes erbij doen wonderen <3
 
Reactiescore
3.540
SnailTrail

Punten / Groei :
7,8 270k, goed bezig, gaat wel lekker je groei gaat ook de goeie kant op!
Reputatie: 7 Om eerlijk te zijn, ik ken je echt niet! Ik wil dan ook niet lage cijfers gaan gooien.
Ligging/omgeving: 8 Je ligging is wel lekker, je kunt nog een tijdje verder gaan met edelen, dus ik zie er wel leuke dingen in.
Stam: 7 Fralo, ik zie er wel leuke dingen in, zeker met kanarietje, komt allemaal wel goed!
OD: 6,5 Kan wel hoger, mijn vraag is dan, ben je met een fusie bezig? Of dodged hij alles? :p

Eerlijk is eerlijk, je lijkt me een aardige vent, maar als dit is wat je een rate noemt kun je het beter niet doen. Zeg dan gewoon ik heb geen tijd, neemt iemand anders het maar over ;)

En wie is de volgende? Of wil iemand anders snailtrail nog een keer fatsoenlijk raten?
 

DeletedUser61134

Guest
Eerlijk is eerlijk, je lijkt me een aardige vent, maar als dit is wat je een rate noemt kun je het beter niet doen. Zeg dan gewoon ik heb geen tijd, neemt iemand anders het maar over ;)

En wie is de volgende? Of wil iemand anders snailtrail nog een keer fatsoenlijk raten?

Voor een cactus ben je wel heel prikkelbaar
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zou ergens een teller bij moeten houden... Iedereen denkt origineel te zijn. Zal ook wel aan mij liggen.

Krijg je ook grappen als: Die Sem, die steekt m er meteen in?
Of: Die cactus kakt alles onder? :eek:
 
Bovenaan