Rate de speler

Reactiescore
2.508
Allereest bedankt voor de rate

9/10 punten. (voor de late start en de 2 dagen wel bestaam, maar niiet spelen, trek ik de laatste punt af)

Een opmerking met de rest kan ik goed leven; ik ben meteen na de herstart begonnen die 2 dagen geen groei waren de dagen dat het account niet bestond. Ik heb tenminste niet twee dagen gewacht, al mag ik niet klagen met een 9 ofcourse.

En om je vraag te beantwoorden omtrent mijn eerste overnamens: Deze drie spelers werkte samen en vormde een bedreiging zeker met hun ligging ten opzichte van mij. Het was misschien duur maar de directe concurrentie en stamleider van de dominante stam waren weg. Wat als gevolg had dat de stam viel en ik het initiatief weer kon overpakken ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
SeibaRaion

Punten / Groei:
Rang 15, 250k punten, 44 dorpen prima rang om te hebben. Farm record aan de lage kant, maar als je alle barbs uit de buurt edelt...

Maar ga je verder kijken zie je heel veel kleine dorpjes + barbaren en de ODA is verkregen door 2 aanvalletjes, terwijl dit niet correleert aan de groei 5/10

59b86946014f2b25dc1ac1c135e8c9b0.png
edaee6c3a6fb8a5a94e00cc9762bebb5.png

image.php


image.php


Reputatie: Lid van WH, Barb edelaar, geen grote vorige werelden. Wel redelijk op classic. 5/10

Ligging/omgeving:
Helemaal in de core, geen grote spelers in de buurt te vinden, vrijwel helemaal safe binnenin de stam.
Geen barbaren meer in de buurt (zelf geedeld) dus ik vraag me af of het account de groei vol kan houden.
Maar het account heeft in mijn ogen geen potentieel om hard te groeien of om op korte termijn een leuke strijd te voeren. 4/10
530c5429b26a609d6223668ae9a47cf1.png
7510da3584f5ded2eb6d91856d99a35e.png

Stam:
Van WH heb ik geen hoge pet op, massa stam, aantal slechte spelers erin. Ligging is wel interessant, WH moet alle kanten op edelen om te groeien terwijl alle stammen waar ze tegen moeten vechten vrijwel de gehele wereld bezitten. Uiteindelijk denk ik dat dit een kleine core stam word die uit een word gereten door 2-3 grotere stammen die vanuit de rim groeien. Ook zijn ze nog niet getest, rang 32 ODD, kleine 500k ODD als stam. De top 18 van spelers staan hier boven, stammen vinden ze dus niet interessant genoeg en edelen er wel omheen, voor nu :p 4/10
d8b516d24d42c692c1b11479074f7b24.png
81dd71f1291f2fafeafd7eb1c884a4be.png
4f89cbfa290a00422777fce60b9ed11f.png

OD:
Redelijke ODA, 3x aanvaller, 2x grootmacht dus edelt wel redelijk (veel barbs)
ODD totaal niet gehad
ODS rang 42 dus helpt stamgenoten wel, als je gaat kijken hoeveel verslagen de stam heeft doet hij dit wel lekker 7/10
f6fb830017e8d32a3f68f277aec353d4.png


5 + 5 + 4 + 4 + 7 = 25/50 = 5.5


Rate: SnailTrail
 
Reactiescore
1.367

Deleted User - 487871837

Guest
Aangezien je mijn onderbouwing negeert heeft het niet veel zin om te vragen ? :p

Je onderbouwing was niet heel spetterend. Hij heeft 3x aanvaller behaald. Nice, alleen de hoeveelheid troepen die hij toen versloeg zijn nu niet meer relevant. Verder geef je aan dat hij 2x grootmacht heeft, maar vooral barbs edelt, dus of dat nou een prestatie is.

Ook geef je eerder al aan dat z’n oda twee pieken zijn, en niet gelijk lopen met z’n groei. Een ODS van 100k is lekker, maar ook niet denderend.

Ik vind een 7 een beetje tegenstrijdig, zeker als je kijkt naar dingen die je bij eerdere punten heb gezegd, vandaar dat ik ernaar vroeg, ondanks je onderbouwing.
 
Reactiescore
1.367
Je onderbouwing was niet heel spetterend. Hij heeft 3x aanvaller behaald. Nice, alleen de hoeveelheid troepen die hij toen versloeg zijn nu niet meer relevant. Verder geef je aan dat hij 2x grootmacht heeft, maar vooral barbs edelt, dus of dat nou een prestatie is.

Ook geef je eerder al aan dat z’n oda twee pieken zijn, en niet gelijk lopen met z’n groei. Een ODS van 100k is lekker, maar ook niet denderend.

Ik vind een 7 een beetje tegenstrijdig, zeker als je kijkt naar dingen die je bij eerdere punten heb gezegd, vandaar dat ik ernaar vroeg, ondanks je onderbouwing.

Ach ja, daarom is het ook geen 10 :)

Ik vind deze OD gewoon prima, kan je niet veel meer over zeggen.

Waarom zouden de troepen die hij toen verslagen heeft niet mee mogen worden gerekend in een lijstje? Ik reken mee wat ik wil :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ach ja, daarom is het ook geen 10 :)

Ik vind deze OD gewoon prima, kan je niet veel meer over zeggen.

Waarom zouden de troepen die hij toen verslagen heeft niet mee mogen worden gerekend in een lijstje? Ik reken mee wat ik wil :p

Nee, ik snap dat het geen 10 is, en ik zeg ook niet dat je die AVDD’s niet mee moet rekenen, je score verbaasde me gewoon omdat hij nogal tegenstrijdig leek met de rest van je rate.
 
Reactiescore
1.367
Nee, ik snap dat het geen 10 is, en ik zeg ook niet dat je die AVDD’s niet mee moet rekenen, je score verbaasde me gewoon omdat hij nogal tegenstrijdig leek met de rest van je rate.

Ach, de rest is vrij negatief, dit is iets positiefs.

Reet nu mijn gabber maar :)
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser75778

Guest
Als er over twee maanden nog niemand heeft gereet, zal ik wel eens kijken!
 
Bovenaan