Rate de speler

Reactiescore
3.457
Wij werden idd vrij makkelijk weggespeeld op w60 al lag dat meer aan de externe factoren en situatie dan aan het kunnen ; aan mij om deze wereld te bewijzen dat meerdere mensen te snel hun conclusies trokken wat
Er werd vreselijk slecht gedeffed daar terwijl het account online was.
 
Reactiescore
1.367
114313_large


Punten / Groei : 72k punten, en bij iedere verovering bijna wel ODA erbij. Voor zover ik kan zien geen interns (rang 38 oda is prima voor acc als dit). Aangezien het geen geweldige groei is en hij net zo vroeg gestart is zal hier of weinig pp tegen aan gegooid zijn. Ook word er voor de rang van het account zeer netjes gefarmd. 8
image.php

image.php

image.php

dc8d4a6dab2fc42319d29498450c880a.png

7b3528a803b6840c6a79d48c0f3b5352.png

Reputatie:
Ik weet niet wie er op spelen, maar #1 ods en in de stam met iig 3 leuke spelers die ik ken vind ik goed genoeg om hier een leuke score neer te zetten. 9
ed30aa421cdd5e2468dc49e3757b04e5.png

Ligging/omgeving:
Er is front met 2 prima dejavu accounts, onafhankelijk van wat je leuk vind is dit toch best een uitdaging. Achter het account zijn eigenlijk geen grote spelers te vinden die enig verzet zouden moeten kunnen bieden en als je filtert op leuke dorpen (2500+) zie je dat het eigenlijk wel een prima rim accie is. 8

db9da6f668ebcf2eefda045e99cfbb1f.png
92b1aad87c7c7569f0f34a44e74eaa13.png
e0ac5e0c9046912c9498c712883635d8.png

Stam:
Zoals ik eerder al aanhaalde zitten er een aantal leuke spelers in de stam. Dit gepaard met prima liggingen van de spelers (iedereen kan rim in, op 1 iemand na, en heeft front). Op het eerste gezicht is de ligging van de stam tegenover de omgeving toch best prima, maar de kwantitatieve overmacht van de buren zou catastrofaal kunnen zijn. Dejavu met 3x de punten en Error met 2x de punten. Als je even beetje verder kijkt zie je dat beide stammen ook door elkaar heen zouden moeten en dat er toch ook wel redelijke buren tegen dejavu en error aanliggen die waarschijnlijk er wel voor zorgen dat Dante redelijk veilig is. 8
c81f01e407c1f9b09dabb68fc57e5dc7.png
4e8ee2ab2bfa0e04e901a760b4376bad.png
OD: Geen ODD, redelijke ODA en #1 ODS. 9

8+9+8+8+9 = 42/50 = 8.4


Rate
A Lone Wolf
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.506
Hij steelt gewoon met rate:eek:

Uhm Thanks:rolleyes:
 

DeletedUser77289

Guest
Er werd vreselijk slecht gedeffed daar terwijl het account online was.

Er werd eigenlijk gewoon niet gedeffed Inge

Ik heb al eerder op w60 AF mijn versie gedaan waarin ik ook uitleg dat er vanuit unique fouten zijn gebeurd en dit zal ik nooit ontkennen. Zoals ik zei speelden ook externe factoren een grote rol. Je moet niet vergeten dat je op een account (ik tenminste toch) co's hebt zodat je niet alleen een account moet runnen.

Er was een fout van mij in de communicatie naar hem toe wanneer hij me overnam de dag van de aanvallen en zijn oplettendheid / gewoonte bij/om massa's te deffen stonden nog niet 100% op punt waardoor alles wat kon fout gaan; ook fout ging. Dit in combinatie met andere (zowel persoonlijke als tw-gerelateerde) gebeurtenissen zorgden inderdaad voor een vrij snel einde er na maar mijn motivatie zat ook niet meer erg hoog gezien de co waarover ik net sprak er aan die wereld de brui aan gaf.

Het maakt me geen enkele moer uit wat jullie van me / het account denken, wilde dit toch nog even (opnieuw) verduidelijken maar nogmaals: aan mij om het gewoon te bewijzen op 62 en daar zal ik erg m'n best voor doen. (helaas is er aan 58 niks leuks meer aan)
 
Reactiescore
3.540
114313_large


Punten / Groei : 72k punten, en bij iedere verovering bijna wel ODA erbij. Voor zover ik kan zien geen interns (rang 38 oda is prima voor acc als dit). Aangezien het geen geweldige groei is en hij net zo vroeg gestart is zal hier of weinig pp tegen aan gegooid zijn. Ook word er voor de rang van het account zeer netjes gefarmd. 8
image.php

image.php

image.php

dc8d4a6dab2fc42319d29498450c880a.png

7b3528a803b6840c6a79d48c0f3b5352.png

Reputatie:
Ik weet niet wie er op spelen, maar #1 ods en in de stam met iig 3 leuke spelers die ik ken vind ik goed genoeg om hier een leuke score neer te zetten. 9
ed30aa421cdd5e2468dc49e3757b04e5.png

Ligging/omgeving:
Er is front met 2 prima dejavu accounts, onafhankelijk van wat je leuk vind is dit toch best een uitdaging. Achter het account zijn eigenlijk geen grote spelers te vinden die enig verzet zouden moeten kunnen bieden en als je filtert op leuke dorpen (2500+) zie je dat het eigenlijk wel een prima rim accie is. 8

db9da6f668ebcf2eefda045e99cfbb1f.png
92b1aad87c7c7569f0f34a44e74eaa13.png
e0ac5e0c9046912c9498c712883635d8.png

Stam:
Zoals ik eerder al aanhaalde zitten er een aantal leuke spelers in de stam. Dit gepaard met prima liggingen van de spelers (iedereen kan rim in, op 1 iemand na, en heeft front). Op het eerste gezicht is de ligging van de stam tegenover de omgeving toch best prima, maar de kwantitatieve overmacht van de buren zou catastrofaal kunnen zijn. Dejavu met 3x de punten en Error met 2x de punten. Als je even beetje verder kijkt zie je dat beide stammen ook door elkaar heen zouden moeten en dat er toch ook wel redelijke buren tegen dejavu en error aanliggen die waarschijnlijk er wel voor zorgen dat Dante redelijk veilig is. 8
c81f01e407c1f9b09dabb68fc57e5dc7.png
4e8ee2ab2bfa0e04e901a760b4376bad.png
OD: Geen ODD, redelijke ODA en #1 ODS. 9

8+9+8+8+9 = 42/50 = 8.4


Rate
A Lone Wolf

Gulle rate, grotendeels mee eens. Mag wel gezegd worden dat er veel pp is gebruikt in de early game (waar ze ook openlijk voor uit kwamen) en dat ze toch wel 4 interns hebben gehad (wat ook gewoon op hun profiel staat en dus best gezien had mogen worden door de heer Rise Against :p) . Over de reputatie, Ouss zit er op, dat zegt genoeg toch? Of dit positief of negatief is laat ik lekker in het midden :rolleyes:
 

DeletedUser78389

Guest
Gulle rate, grotendeels mee eens. Mag wel gezegd worden dat er veel pp is gebruikt in de early game (waar ze ook openlijk voor uit kwamen) en dat ze toch wel 4 interns hebben gehad (wat ook gewoon op hun profiel staat en dus best gezien had mogen worden door de heer Rise Against :p) . Over de reputatie, Ouss zit er op, dat zegt genoeg toch? Of dit positief of negatief is laat ik lekker in het midden :rolleyes:

Yes dit klopt en we zijn ongeveer 10 dagen later begonnen. We hebben toen in het begin geboost zodat we redelijk gelijk waren met de andere spelers in de buurt. We waren alleen helaas vergeten dat 10 dagen later beginnen ook shit spelers farms betekent. Ik zou eerlijk moeten toegeven dat er hier en daar wel een paar puntjes af mogen van onze score, maar heel erg bedankt voor de rate!
 

DeletedUser74404

Guest
Gulle rate, grotendeels mee eens. Mag wel gezegd worden dat er veel pp is gebruikt in de early game (waar ze ook openlijk voor uit kwamen) en dat ze toch wel 4 interns hebben gehad (wat ook gewoon op hun profiel staat en dus best gezien had mogen worden door de heer Rise Against :p) . Over de reputatie, Ouss zit er op, dat zegt genoeg toch? Of dit positief of negatief is laat ik lekker in het midden :rolleyes:

Inderdaad, die magere 9 voor reputatie moet gewoon een dikke 10 zijn!
 

DeletedUser72076

Guest
In werkelijkheid zijn het gewoon irritant jochies hoor, team Ior. Alex is nog wel het ergst ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79481

Guest
Rate A Lone Wolf
Nou, ik ga gewoon nog een rate doen, deal with it :D

Rate: A Lone Wolf
(Note to self: .The Lone Ranger en A lone wolf zijn twee verschillende entiteiten, niet door elkaar halen!)

COewcwt.png


Punten / Groei :
eFBZzkg.png


Rang 18 met 19 dorpen en een krappe 6k punten per dorp. Ziet er netjes uit. Eens even kijken hoe die start gegaan is:

De start:

0SRxB8e.png

Hmm, 30 mei, die dag nam ik mijn tweede dorpje over, en was daarmee rang 46 in de wereld. (Even als "richtlijn" van hoeveel punten je nodig had voor de top 50). Toen werd er niets gedaan voor twee dagen, en ineens, de PP boost is los gegaan en binnen een week ziet het account op 6.5k punten. Netjes geboost, well played.. Het gevolg is wel dat je omgeving dit waarschijnlijk niet bij heeft kunnen houden.

Eens kijken naar de overnames:

R29dpCH.png

Eerste 3 dorpjes zijn overnames van dorpen met minder dan 1/3e van de punten van z'n eigen dorp, maar gezien de enorme PP boost is dat niet zo raar.
Eens kijken wat er gebeurde met de ODA in die tijd...

Dag 1: (3 juni)
0isRySn.png

Cleart waarschijnlijk de eerste speler farm die bijna geen troepen had.

Dag 2t/m5:
UqYTqsw.png

Zo, cleart alle buren en familie.. Flink wat off kunnen maken in erg korte tijd, lekker bezig. Niet te duur? Gezien waar het account zich nu bevindt, blijkbaar niet.
Dag 6t/m10:
pEeX8mf.png

Tegenstand :eek: er wordt zowaar terug aangevallen. Nu weet ik niet of dat de eigen defense is, of het ondersteuning is, maar dit account is laat begonnen, heeft vanaf dag 3 in de strijd gezeten, en dan ook nog eens heel snel kunnen groeien. Dit is next level PP gebruik, combineerd met skills. Well done!
Hieruit maak ik ook op dat er hard gevochten is voor de dorpjes. En met zo'n ODA, zou ik eerder afvragen of de juiste targets wel zijn aangevallen, maar dat is voor het kopje OD en niet Punten. Verder kunnen we zien weinig lage-punten dorpjes, constante groei en geen dorpen verloren. In termen van punten, heel erg netjes ingehaald.

Vanaf dorp 5 zijn het al meerdere dorpen van dezelfde speler. Dus hier wordt gewoon de comptetitie er uit gespeeld, ziet er erg goed uit.

9/10 punten. (voor de late start en de 2 dagen wel bestaam, maar niiet spelen, trek ik de laatste punt af)

Reputatie:
A lone wolf, is dat niet die uiterst interessante Minion die hier op het forum ronddwaalt?
fgyfGAL.png

Well I'll be damned, ik ken deze minion zo waar :eek:. Hij is ook best wel aardig, en ik geloof dat hij zelfs een mod functie heeft buiten deze wereld. (Want anders mocht hij niet spelen ofzo toch?).
Either way, ik ken daadwerkelijk de persoon die ik rate, dikke 10.

Ligging/omgeving:
wObfkKw.png

kijk eens naar die prachtige paint skills met de legenda er in :D :D
Leuke ligging, zat edelruimte, genoeg safe achter richting de rim. Wel een erg lang front met vele stammen. Maar vergeet niet dat groen en oranje vechten, (APOG VS. KDK), TRF ligt wel heel erg ver uit elkaar en dat is nu in het voordeel van Aldo, maar als hij te lang wacht, dan kan TRF een geducht tegenstander vormen.
Ik denk dat dit wel end-game potentie heeft, maar het moet wel juist gespeeld worden. Nu heb ik er vertrouwen in dat dit gedaan kan worden.

8/10 Vind die blauwe stipjes in het gele cluster wat minder mooi, en ik weet niet of de stam wel zo gunstig ligt.
Stam:
rgWW67O.png

Ja nee sorry, dit voldoet niet. Dit is nog erger dan WH :p. Maar, gezien de ligging, en het punten aantal ten opzichte van de stam biedt dit voor het account wel fantastische mogelijkheden. Terwijl WAR ten onder gaat, is er voor A Lone Wolf veel mogelijkheid om over te stappen naar een stam met meer endgame potentie. De ligging van A Lone Wolf ten opzichte van de stam is fantastisch, de eigen groei hoeft niet geremd te worden ten behoeve van de stam, en wanneer de stam valt, zal A Lone Wolf als laatste vallen.
Tenzij: Stel dat die mensen daar in TRF, die door niemand serieus genomen worden, nou gewoon een groepje veteranen zijn, en een fantastische leider hebben. Maar niemand weet dit.. dan uh ja, GGWP voor het wolfje.
Vanwege deze mogelijkheid trek ik toch een halve punt af.
8.5/10 Verder toch prima voor het account
OD:
Ja, ik had dit ook al even genoemd bij de punten. Ik denk dat het account wel heel hard gevochten heeft voor die dorpjes.. was het het waard? Nouja, blijkbaar wel, want ik zie geen gat in de groei als gevolg hiervan, en blijkbaar was er genoeg PP om dit te ondersteunen..
Zo laat starten in de wereld heeft als gevolg dat je de beurs vrij leeg kunt blijven kopen, en effectief oneindig veel GS hebt, de hoge OD in de eerste paar dagen vertelt me dat er gekozen is voor het opbouwen van een leger in korte tijd, dus waarschijnlijk eerst de kazerne en stal naar hogere levels gebracht. Hierdoor is het account dus ook in staat om de verliezen in een relatief veel kortere tijd terug te bouwen dan de tegenstanders dit kunnen. Hierdoor, ondanks de "hoge" OD in het begin, geef ik alsnog een hoog cijfer.

7/10 hoge ODA early on, misschien had er wat PP bespaard kunnen blijven om meer bouwtijd te halveren als de tegenstanders niet zo veel waren.

{8+8+10+8.5+7} / 5 = 40.5 / 5 = 8.1

Nu mag dit niet de beste rate zijn, maar het is wel de beste in de afgelopen paar dagen :D

Volgende rate: SeibaRaion
 
Bovenaan