Rate de speler!

Reactiescore
215
Jammer dat deze post geen aandacht meer krijgt. Laatste rating fire arrows bestaat niet meer.

Instant leuk bevonden van mij voor degene die een degelijke rating maakt van een willekeurig slachtoffer ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74358

Guest
Jammer dat deze post geen aandacht meer krijgt. Laatste rating fire arrows bestaat niet meer.

Instant leuk bevonden van mij voor degene die een degelijke rating maakt van een willekeurig slachtoffer ;)

Of je maakt er zelf gewoon een?
 

DeletedUser71210

Guest
Laat ik maar een poging wagen dan, er moet toch iemand beginnen:)

Speler:
.TalkToTheHand


1. Punten
Rang 1 en een stabiele groei, grote voorsprong op nummer 2.
Overnames zijn enkel op spelers, laatste paar barbaren dorpjes waren dorpen van Umlaud die op delete ging.
Valt dus weinig op aan te merken, enig passend cijfer is een 10 in mijn ogen.

Score: 10

2. OD

ODA: Rang 18, prima tov puntenrang. Laatste target (umlaud) gaf er zelf de brui aan dus weinig troepen aan verspilt.

ODD: Rang 117, Nog weinig actie meegemaakt dus, al kun je hier zelf weinig invloed op uit oefenen:)

ODS: rang 56, Is altijd even "geluk" hebben dat de door jou gestackte dorpen ook aangevallen worden ja/nee. maar geeft wel aan dat het account niet bang is om os te geven.

Score: 8

3. Ligging

In mijn ogen een mooie ligging, in het noordelijkste puntje van zijn stam.
Genoeg mogelijkheden om Noord de RIM in te duiken en oost richting een front te gaan.
prove a point als buurman, ex stamgenoot dus daar zullen vast nog contacten mee zijn (geen idee, ik bekijk het met de info die ik heb(geen dus)).

Heel veel farm mogelijkheden, en te zien aan de awards (33x Rover) worden die goed benut!


Score: 9

4. Stam

Plop staat op rang 1, heeft een mooi leden aantal en is noordwest toch echt de sterkste stam.
Stamcluster met zowel mogelijkheden voor de RIM als front met eventuele vijanden.
Als het ze lukt om de RIM optimaal te gebruiken zie ik voor deze stam zeker een mogelijkheid om rang 1 vast te houden.

Score: 8

5. Reputatie & Spelers

Ik weet alleen dat ene Jasper er op speelt, maar meer informatie heb ik niet.
Wat ik kan zien aan de activiteit is dat ze meermaals de rover van de dag hebben gepakt, iets wat altijd positief is.
Enkel vanuit dat oogpunt, een dikke 9.

Score: 9

(10+8+9+8+9)/5 = 8,8

(Sorry, geen screens. Had geen zin om uit te gaan zoeken hoe dat het makkelijkste gaat;))
 

DeletedUser74358

Guest
Voor screenshots: Gyazo & Puush.

Ik ben benieuwd waarom je hem een 10 geeft op zijn rating, het verschil met de nummer 2 is waar te nemen, maar nou niet dat je zegt Wauw, die heeft het stukke beter gedaan dan de anderen in de top.

Plop de sterkste stam? Heb je de spelers aan het front gezien? Die bakken er gewoon vrij weinig van hoor...
 

DeletedUser63354

Guest
Voor screenshots: Gyazo & Puush.

Ik ben benieuwd waarom je hem een 10 geeft op zijn rating, het verschil met de nummer 2 is waar te nemen, maar nou niet dat je zegt Wauw, die heeft het stukke beter gedaan dan de anderen in de top.

Plop de sterkste stam? Heb je de spelers aan het front gezien? Die bakken er gewoon vrij weinig van hoor...

Hij staat rang 1. Beter kan niet, dus waarom geen 10 geven?
 

DeletedUser71210

Guest
een 10 voor punten heb ik op basis van rang en groeirang gehaald, beide staat hij op nummer 1.

Rang 1 en een 10 zijn beide het hoogst haalbare, hoe wil je het anders beoordelen?

Thanks voor die screenshot programma's btw:)
 

DeletedUser74358

Guest
Gaat om punten in een bepaalde tijd, wat inderdaad ook terug te vinden is op de groeiranglijst. 32.767(volgens mij) is het maximaal haalbare op de groeiranglijst, hier staat hij nog lang niet op(24.663 namelijk) dus is het niet perfect. Een 10 is een cijfer wat, in mijn ogen, gegeven wordt als er niet beter gescoord had kunnen worden, iets wat hier dus niet het geval is.
 

DeletedUser77845

Guest
Gaat om punten in een bepaalde tijd, wat inderdaad ook terug te vinden is op de groeiranglijst. 32.767(volgens mij) is het maximaal haalbare op de groeiranglijst, hier staat hij nog lang niet op(24.663 namelijk) dus is het niet perfect. Een 10 is een cijfer wat, in mijn ogen, gegeven wordt als er niet beter gescoord had kunnen worden, iets wat hier dus niet het geval is.

Ben je docent? Anders moet je het zeker gaan worden! :D
 

DeletedUser71210

Guest
Ik blijf erbij dat je het niet beter kunt doen dan de eerste plek, dus ik blijf bij mijn 10. Gelukkig is dit allemaal meningen werk, en dat maakt zulke lijstjes zo leuk:)

Rare, omdat we bij elkaar in de stam zitten is het niet leuk elkaar te raten, dus doe Xavier maar, omdat die nog in de wachtlijst stond:p
 

DeletedUser75133

Guest
Leuk om weer een keer een rating te zien, probs dus daarvoor. Ben wel van mening dat je wel heel erg soepel bent, bijvoorbeeld bij de OD. Het feit dat hij zo laag staat bij de meeste ranglijsten vind ik zeker geen ruimvoldoende waard. Niet dat een succesvolle speler altijd hoog hoeft te scoren op deze lijsten, er wordt wel gerate op het kopje OD en daar zou ik met deze behaalde resultaten toch een vele male lagere score geven, zo ook voor het kopje stam, ik heb nog niet veel moois gezien behalve dat ze op het moment eerste staan (maar is dat een 9 waard?)

hoe dan ook, je gaf zelf aan dat een lijstje uiteraard altijd subjectief is! ik kijk uit naar een volgende rating ;)
 
Reactiescore
1.893
Dan moet 'de beer' wel aangeven wie hij graag gerate ziet worden.
 
Bovenaan