Rate de speler!

DeletedUser76151

Guest
Bij het horen van 'de beer' krijg ik spontaan nachtmerries over de beer van zwolle
 
Reactiescore
215
Voor screenshots: Gyazo & Puush.

Ik ben benieuwd waarom je hem een 10 geeft op zijn rating, het verschil met de nummer 2 is waar te nemen, maar nou niet dat je zegt Wauw, die heeft het stukke beter gedaan dan de anderen in de top.

Plop de sterkste stam? Heb je de spelers aan het front gezien? Die bakken er gewoon vrij weinig van hoor...

Waaruit blijkt het dat de frontspelers weinig ervan bakken? En misschien wel zo netjes aan te geven waar je speelt want kritisch zijn op andere zonder zelf eens beoordeeld te worden is natuurlijk niet echt fair. Net zoiets als een mening geven over politiek zonder zelf te stemmen.
 

DeletedUser74358

Guest
Omdat ze zich nog niet echt hebben laten zien met goede aanvallen in mijn optiek.

Daarbij, ik lever geen kritiek, ik geef alleen mijn mening. Ook hoef ik niet beoordeeld te worden hoor.
 

DeletedUser71618

Guest
Waaruit blijkt het dat de frontspelers weinig ervan bakken? En misschien wel zo netjes aan te geven waar je speelt want kritisch zijn op andere zonder zelf eens beoordeeld te worden is natuurlijk niet echt fair. Net zoiets als een mening geven over politiek zonder zelf te stemmen.
Wel een vrij scheve vergelijking trouwens, dit is meer een mening geven over andermans politieke standpunten terwijl je niet zegt waar je zelf op stemt. Jij insinueert hiermee dat iemand zonder verstand van zaken en zonder zelf mee te doen meepraat terwijl dit dus niet het geval is.

Verder deel ik de mening wel dat Plop niet groot is geworden door veel aanvallen en tegenstanders weg te spelen, maar dat ligt er misschien ook meer aan dat de tijd om echt het verschil te maken nu pas min of meer gaat komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76972

Guest
En welke stam is in jouw optiek hier wel groot mee geworden?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Geen enkele. er is nog geen echte grootte strijd, met misschien als uitzondering tussen DS en Zooi,wat goed verdedigd werd door Zooi, geweest tussen bepaalde stammen, veel intern rekruut werk en vluchtende accounts aan alle kanten, maar het echte wegspeel werk en de echte offensieve krachten zijn nog niet gezien op deze wereld.
 

DeletedUser76972

Guest
Wel een vrij scheve vergelijking trouwens, dit is meer een mening geven over andermans politieke standpunten terwijl je niet zegt waar je zelf op stemt. Jij insinueert hiermee dat iemand zonder verstand van zaken en zonder zelf mee te doen meepraat terwijl dit dus niet het geval is.

Tja, dat krijg je wanneer de AF helden met de grootste meningen het account waarop ze spelen niet durven prijsgeven :rolleyes:
Is ook zoveel makkelijker als je zelf niet bekritiseerd kan worden :D
 

DeletedUser74396

Guest
Geen enkele. er is nog geen echte grootte strijd, met misschien als uitzondering tussen DS en Zooi,wat goed verdedigd werd door Zooi, geweest tussen bepaalde stammen, veel intern rekruut werk en vluchtende accounts aan alle kanten, maar het echte wegspeel werk en de echte offensieve krachten zijn nog niet gezien op deze wereld.

Goed verdedigd werd door Zooi? Ik denk dat er wel wat meer gebeurd is.
Kijk naar Bokita, kijk naar Bumblebee. 2 spelers die nu volledig weg zijn.
En dan spreken we slechts over de spelers die volledig weg zijn.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
en hoe actief werd daar gedeffed? van wat ik had gehoord zijn die spelers gewoon gaan runnen en kan ik dat niet zien als in de strijd overwonnen spelers.
 

DeletedUser76972

Guest
De spelers van DS die weggespeeld zijn waren op het moment van de aanvallen niet aanwezig en hebben niet gedeffed
 

DeletedUser74396

Guest
Toch vreemd hoeveel recaps er dan waren van DS om niet aanwezig te zijn.
Snipen zonder te loggen is ook een kunst dat DS ons dan best mag uitleggen, wil ik ook kunnen.
Wie kan snipen zonder te loggen kan natuurlijk ook schuiven, dus daar moet ik niet over beginnen.

En een account dat al weken/maanden onder VV staat, waar via vv meerdere keren op gedeft wordt en waar alle def van wordt gebruikt om Zooi tegen te houden, is natuurlijk geen deel van DeStabber van zoda er meerdere accounts (waaronder de VV'er) aanvallen krijgt.

Ik snap de logica van Plop wel. Als ze zo'n zaken als afk snipen kunnen, die volgens de regels helemaal niet mogen, dan staan ze ook boven ieder soort van imago.
Wat zou Plop zich boeien om eergevoel als ze als een soort god verheven zijn boven de rest van de tribalwars community.
Laat de rang 1 en rang 2 lekker samen werken. Wat boeien al die stabverhalen nu, worst case wordt er gefaald en kan plop zich achter 'we zijn gestabt' verschuilen

Ja, van dit soort hoogstaande diplomatie kan je veel leren natuurlijk.
 

DeletedUser77632

Guest
Toch vreemd hoeveel recaps er dan waren van DS om niet aanwezig te zijn.
Snipen zonder te loggen is ook een kunst dat DS ons dan best mag uitleggen, wil ik ook kunnen.
Wie kan snipen zonder te loggen kan natuurlijk ook schuiven, dus daar moet ik niet over beginnen.

En een account dat al weken/maanden onder VV staat, waar via vv meerdere keren op gedeft wordt en waar alle def van wordt gebruikt om Zooi tegen te houden, is natuurlijk geen deel van DeStabber van zoda er meerdere accounts (waaronder de VV'er) aanvallen krijgt.

Ik snap de logica van Plop wel. Als ze zo'n zaken als afk snipen kunnen, die volgens de regels helemaal niet mogen, dan staan ze ook boven ieder soort van imago.
Wat zou Plop zich boeien om eergevoel als ze als een soort god verheven zijn boven de rest van de tribalwars community.
Laat de rang 1 en rang 2 lekker samen werken. Wat boeien al die stabverhalen nu, worst case wordt er gefaald en kan plop zich achter 'we zijn gestabt' verschuilen

Ja, van dit soort hoogstaande diplomatie kan je veel leren natuurlijk.

Lol. Wat een onsamenhangend verhaal. Ga even rustig zitten en schrijf het duidelijk op. Hoe moet iemand hieruit opmaken wat je bedoelt en aan de hand daarvan je gelijk of ongelijk geven.

Bereik je meer mee mijnsinziens.
 

DeletedUser74396

Guest
niet mijn schuld dat jij de rode draad niet snapt die het tot een geheel vormt :p
 

DeletedUser74396

Guest
In dat geval is het zeer hoog staande P & P ;)

Je kan mij idd niet beschuldigen van moeite doen. Maar als je een beetje kon lezen en/of terugbladerde zag je duidelijk dat die discussie al gevoerd is.
Geen idee met wie, interesseert me ook niet maar je argument is dus invalid. Om van hoog niveau P&P te spreken :D

Ik vind het trouwens best ironisch dat je in de post waar je mij beschuldigd van onduidelijkheid, (en daarmee wilt zeggen dat het niet jouw fout is dat je het niet begrijpt), zelf aantoont hoe beperkt jouw vermogen tot begrijpend lezen is.
 

DeletedUser77880

Guest
Toch vreemd hoeveel recaps er dan waren van DS om niet aanwezig te zijn.
Snipen zonder te loggen is ook een kunst dat DS ons dan best mag uitleggen, wil ik ook kunnen.
Wie kan snipen zonder te loggen kan natuurlijk ook schuiven, dus daar moet ik niet over beginnen.

En een account dat al weken/maanden onder VV staat, waar via vv meerdere keren op gedeft wordt en waar alle def van wordt gebruikt om Zooi tegen te houden, is natuurlijk geen deel van DeStabber van zoda er meerdere accounts (waaronder de VV'er) aanvallen krijgt.

Ik snap de logica van Plop wel. Als ze zo'n zaken als afk snipen kunnen, die volgens de regels helemaal niet mogen, dan staan ze ook boven ieder soort van imago.
Wat zou Plop zich boeien om eergevoel als ze als een soort god verheven zijn boven de rest van de tribalwars community.
Laat de rang 1 en rang 2 lekker samen werken. Wat boeien al die stabverhalen nu, worst case wordt er gefaald en kan plop zich achter 'we zijn gestabt' verschuilen

Ja, van dit soort hoogstaande diplomatie kan je veel leren natuurlijk.


Hé aapje, ben je weer.

Zal je even uitleg geven.

De spelers op Bokita waren idd niet aanwezig tot 06:30 in de ochtend. Ik heb die nacht 3 vv's beheerd en kreeg Bokita anderhalf uur voor de aanvallen erbij. Ik heb toen mijn best gedaan om zoveel mogelijk te snipen en te recappen.

Van de 33 treintjes ofz heb ik er zeker 15-16 kunnen redden. Dit is toch best nice voor in zo een korte tijd waar ook nog is flinke aanvallen komen.

Om de seconde werd er een dorp geedeld (qua aanval dan) dus troepen vielen ook weg. Voor de rest. Trek je weer is je mondje hier open, praat dan over de actieve en ervaren spelers aan het front hé ? Hoeveel dorpen van hun heb je kunnen pakken of heeft de stam gepakt. Als je hierop je praat kan houden wil ik zeker verder met je in discussie.

Voor mij ben je gewoon een hopeloze speler die gewoon geen TW kan spelen en de easy targets pakt en vervolgens zijn EGO opkrikt op het AF vol met vrouwen. Be a real man. Kom maar is tegen mij, kijken of je nog zo een losse waffel hier op het forum kan hebben.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Madkroket
 

DeletedUser69389

Guest
Hé aapje, ben je weer.

Zal je even uitleg geven.

De spelers op Bokita waren idd niet aanwezig tot 06:30 in de ochtend. Ik heb die nacht 3 vv's beheerd en kreeg Bokita anderhalf uur voor de aanvallen erbij. Ik heb toen mijn best gedaan om zoveel mogelijk te snipen en te recappen.

Van de 33 treintjes ofz heb ik er zeker 15-16 kunnen redden. Dit is toch best nice voor in zo een korte tijd waar ook nog is flinke aanvallen komen.

Om de seconde werd er een dorp geedeld (qua aanval dan) dus troepen vielen ook weg. Voor de rest. Trek je weer is je mondje hier open, praat dan over de actieve en ervaren spelers aan het front hé ? Hoeveel dorpen van hun heb je kunnen pakken of heeft de stam gepakt. Als je hierop je praat kan houden wil ik zeker verder met je in discussie.

Voor mij ben je gewoon een hopeloze speler die gewoon geen TW kan spelen en de easy targets pakt en vervolgens zijn EGO opkrikt op het AF vol met vrouwen. Be a real man. Kom maar is tegen mij, kijken of je nog zo een losse waffel hier op het forum kan hebben.

En jij bent? Waar hebben we je meesterskills eerder kunnen zien?
 

DeletedUser77632

Guest
Ik vind het trouwens best ironisch dat je in de post waar je mij beschuldigd van onduidelijkheid, (en daarmee wilt zeggen dat het niet jouw fout is dat je het niet begrijpt), zelf aantoont hoe beperkt jouw vermogen tot begrijpend lezen is.

Het was niet beschuldigend bedoelt. Jammer dat je het zo opvat, er staan gewoon veel onduidelijke, half opgebouwde zinnen in. Leest voor geen meter weg.

Ga alsjeblieft niet de internetheld willen uithangen met 'je vermogen tot begrijpend lezen'. Dat is nergens voor nodig. Ik pak jou nergens persoonlijk op hoef jij dat ook niet te doen :). Of je moet je in een hoekje gedreven voelen dan is zo'n kattige uitspraak te verklaren.
 
Bovenaan