Rate de speler!

DeletedUser77455

Guest
Aangezien deze ontbrak en altijd wel een tof topic is om te lezen maak ik die bij deze aan.
Als eerste speler om te raten heb ik ..Rainbow.. gekozen:

Profiel van de speler:
Het plaatje valt me direct op, is een mooi plaatje maar is helemaal niet mijn smaak.
h9dxn5cpdlpix.png


1. Punten

Met 209.761 punten neemt ..Rainbow.. plaats 6 in van wereld 52 en groeirang 10. Een heel mooie plaats hoog en droog in de ranglijst.
Als we naar de overnames kijken zie ik 1 barbarendorp maar geen interns.

score: 8.5

2. OD
ODA:

vgwkvllot7dtf.png


ODA zegt niet altijd veel over de speler zelf, maar hier gaat het mooi in stijgende lijn. Wel opvallend is de stilstand in ODA voor een paar dagen. De buren gaan moeten opletten in de nabije toekomst :D

ODA rang is nummer 15 wat mooi is in verhouding met hun rang 6, er is dus weldegelijk geknokt voor alle dorpen.

ODD:
ODD is laag dus zware tegenaanvallen zijn nog niet geblokt op dit account.

ODS:
Met 36.731 ODS (rang 116) blijkt dat er toch al wat troepen in andermans dorp is gesneuveld. Het is nog vroeg om hier iets uit af te leiden maar allesinds vloeit er al een beetje os uit dit account.

Score: 7

3. Ligging

vbx11h0sz07e5.png

Geel: ..Rainbow..
Blauw: Cordon Sanitaire

..Rainbow.. ligt links en rechts met stamgenoten, maar het account heeft zowel de mogelijkheid om richting core of rim te gaan. Over echte safe kan je helemaal niet spreken, maar als zijn buren goed meegroeien zal ..Rainbow.. zijn front altijd op een gelijke grootte kunnen behouden.

Ikzelf zou heel tevreden zin met een ligging als deze. Als ze hun farmgebied kunnen uitbreiden naar rim toe zal dit account zeker top 15 kunnen blijven spelen, hangt natuurlijk grotendeels af van de motivatie van het team zelf

Score: 9

4. Stam

Iedereen kent ondertussen Cordon Sanitaire al even als rang 1 van wereld 52. Opgericht door Narcos met de bedoeling van een halve maan cluster te creëren, heel gewaagde clustervorm maar als de kwaliteit op de accounts dit aankan is dit zeker een goede strategie om verder te gaan als een belangrijke stam op wereld 52. Een ketting is wel maar zo sterk als zijn zwakste schakel en in dit geval is dat zeker zo, want als er 1 account wegvalt kan de verbinding van het cluster teniet gedaan worden. Daarom ga ik de score hiervoor een punt aftrekken, het concept is goed maar de uitwerking ervan is een ander paar mouwen.

De stam is pas 2 weken oud dus veel kan er nog niet over gezegd worden. Allesinds staan alle ogen gericht op Cordon.

Score: 7.5.

5. Reputatie & Spelers

D|F|T|F|N|S
Ik tel 6 spelers op het account dus aan activiteit zou absoluut niks mogen ontbreken.
Het account ..Rainbow.. speelt ook nog op casual 1 & casual 3, of deze werelden een indruk geven over de kwaliteit van de spelers laat ik in het midden. Ik veronderstel ook dat niet alle 6 spelers op casual spelen.

Score: 8

Wat ..Rainbow.. een gemiddelde van 7.9 oplevert.

De volgende mag Signore Della Inferno raten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77632

Guest
Heerlijk deze topics, mag ze graag lezen :)

Helaas ben ik zelf een slechte rater!
 

DeletedUser77455

Guest
Dit is pas mijn 2e rate ooit, maar ik lees ze wel graag. :p Vond de grootste moeilijkheid vooral de korte duur van de wereld om echt uitspraken te maken over bepaalde punten. Maar naargelang de wereld vordert hoop ik hier mooie posts te lezen :)
 

DeletedUser7826

Guest
Profiel van de speler
bb7776da15694f0f95e317f98fd15e51.png


1. Punten
Rang 18 en een stabiele groei. Is goed gestart en langzaam maar zeker bovenaan in de ranglijst komen drijven. Allemaal dorpen van spelers gepakt ook, geen barbs. Heel weinig op aan te merken.

Score: 9

2. OD
7ec9c687c0074335a983f5472b2ef359.png

ODA: stijgt ook met enige regelmaat, wat betekent dat er strijd moet worden geleverd voor de dorpen. Prima, ook niet zo hoog dat je gaat denken dat er ronduit met troepen gesmeten wordt.

ODD: verwaarloosbaar, weinig zelf geblokt dus iig

ODS: rang 66, deze speler is er dus ook niet vies van om af en toe OS te verlenen. Ook positief.

Score: 9

3. Ligging
de9f8998513f4f98984663b838fadbb6.png


Ligt links en rechts naast stamgenoten, maar vooral naar 't zuiden is er edelruimte zat. Heeft een sterke buurman links, Alone On A Mission. Als de edelrichtingen goed worden besproken is dit een heel goede ligging: voldoende stamgenoten dichtbij en toch genoeg uitbreidingsmogelijkheden.

Score: 8

4. Stam

Cordon is rang 1. Ze spelen een gewaagd spelletje door de vorm van het stamcluster, maar er lijkt vooralsnog vertrouwen te zijn in het plan. Als het de individuele spelers lukt om de gaten naar elkaar te dichten (o.a. Retro zal uit de weg geruimd moeten worden) maken ze een behoorlijke kans op de eindzege. Maargoed, het is en blijft een risico.

Score: 7

5. Reputatie & Spelers

Geen idee wie erop spelen eigenlijk. Leuk feitje is wel dat dit account bij het laatste event (met die helden die eekhoorns, raven en draken e.d. konden roven) uiteindelijk de meeste diamanten verzamelde. Activiteit is er dus in ieder geval wel, en de motivatie om volop van zo'n event te profiteren en verder te kijken dan alleen de kern van het spel zelf is ook aanwezig. Profiel is ook strak trouwens. Verder weet ik er weinig van.

Score: 8

(9+9+8+7+8)/5 = 8.2

Omdat ik zelf niet serieus speel, mag de volgende persoon fire arrows raten.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.291
Is de hoop toch nog niet compleet verloren voor je buurman.

Blijkbaar doen we het nog niet zo slecht op deze wereld dan :O
 
Reactiescore
1.648
Alone On A Mission

1/10

ze zijn geband eigen schuld Jos of Karim ( is dezelfde persoon) hoe ik je ook moet noemen. Moet je maar je buren niet internen en beloven dat ze op je account mogen spelen en dubbel accounts hebben.

Slechste rate ooit.
 

DeletedUser

Guest
haha ik maak meer dan jou sander in RL dat is 1 ding zeker. dat je meer op crimeclub maakt zegt niks Sander ik speel die spelletjes niet.
 
Reactiescore
1.648
Het grappigste is nog dat jij niet eens weet waar moh voor staat. In ieder geval niet medal of honor.

En qua cod, kom cod1 spelen, rifle only harbor. Ik laat je janken.
 

DeletedUser

Guest
Het grappigste is nog dat jij niet eens weet waar moh voor staat. In ieder geval niet medal of honor.

En qua cod, kom cod1 spelen, rifle only harbor. Ik laat je janken.

Haha jij bent zeker clown als beroep. Ik maak je kapot in welke cod dan ook. We kunnen 1 vs 1 wapens, quikscopen, trickshotten ik maak je in alles helemaal kapot. 1 op 1 rust mw2 en je gaat terug naar waar je vandaan komt.

en moh staat zeker wel voor ' medal of honor' ik weet niet waar je argumenten op slaan maar wat ik zeg is gewoon correct.

Ik ben blij dat jij een goed betaalde job hebt gevonden zonder dat je een zichtbare studie hebt genoten. Goed bezig!
Sport en beveiliging afgerond dus ik heb geen idee waar je argumenten op slaan. weinig feiten inderdaad. Ik verdien zeker meer dat heb je goed gezien Sander.

Amai jij bent zo'n erge pauper dat je alleen naar Hardcore luistert in plaats van pop.

Ik luister naar rap Sander, waar haal jij die onzin telkens vandaan. ik haat hardcore.
 
Bovenaan