Rate de speler!

DeletedUser74396

Guest
Wat stoer? maatje vol wilt gewoon een tw samenkomst organiseren in de hoop (zijn) vriendjes te vinden.
Hij biedt zelfs aan om te tracteren met zijn torenhoge loon.

best grappig hoe deze stoerdoenerij bijna heel de tijd gelijk staat met de clown uit hangen.
Interessant is het niet, maar als je niets beters te doen hebt kan je gerust lachen met deze apen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
koffie, bier, whisky, tranen van salty tegenstanders, noem het maar op en ze regelen het voor je
 

DeletedUser72524

Guest
Sport en beveiliging afgerond dus ik heb geen idee waar je argumenten op slaan. weinig feiten inderdaad. Ik verdien zeker meer dat heb je goed gezien Sander.



Ik luister naar rap Sander, waar haal jij die onzin telkens vandaan. ik haat hardcore.

Had deze nog niet gezien :D. Sport en beveiliging dan moet jij een zwaar domme werkgever hebben om jouw statement als waarheid te zien. Verder had ik het tegen Nelis wat betreft muziek. Rap zal bij jou wel boef, ismo en al die andere laagopgeleide kneuzen zijn.


Serenity nog steeds een goede speelster!
 

DeletedUser76356

Guest
Haha jij bent zeker clown als beroep. Ik maak je kapot in welke cod dan ook. We kunnen 1 vs 1 wapens, quikscopen, trickshotten ik maak je in alles helemaal kapot. 1 op 1 rust mw2 en je gaat terug naar waar je vandaan komt.

Gewoon je aimbot aanknallen heet dat toch?
 

DeletedUser75122

Guest
De speler die rate mag een nieuwe rate benoemen, that's the idea. En vrijwel altijd wordt een andere naam gekozen om niet zo nitpicky te zijn
 

DeletedUser75122

Guest
Speler: fire arrows



Je houdt het op je profiel vrij simpel. Beetje grappen met de pm's van je geëdelde targets is wel leuk, maar er is niks speciaals te vinden. Op naar je ratings:

Punten: 200.483, een rang 15 nemende in de ranglijst, sprekende op ingang van 24/11/2016. Dit is een degelijk aantal puntjes, je hebt wat vertraging opgelopen qua edelen tegenover je stamgenoten, maar die gespaarde munten ben je nu door aan het knallen.

Echter, dat doorknallen levert je wel 3 barbarendorpen op (2 namens een stamgenoot, die skip ik, en je eerste dorp was een bb-dorp). Hier aan toegevoegd is een waslijst aan ogenschijnlijke interns. De combinatie van ODA-loze dagen en toch een hoge aantal dorpenwinst doet me dit vermoeden.

Eindpunt: 7

OD

ODA:
Rang 139 is niet de meest shabby plaats voor een r15 speler. Dit echter door de hoge combinatie dorpenwinst vs. ODAwinst laat zien dat je troepen eerder doen farmen dan vechten. Concluderend dat je op het begin een strijder was en nu tijdelijk je prioriteit bij het farmen hebt liggen

ODD: Je lijkt me op een basis van 22.218 punten, met een max rond de 1k p.d. niet een zwaar doelwit en je lijkt me hier dus ook weinig problemen te hebben.

ODO: r209. Nu kan ik niet oordelen of je vies bent van ondersteunen of het aan het gebrek aan nood van troepen is. Ik zie dit neutraal in en zie je wel werken voor je stam. Je hebt immers een gunstige locatie.

Conclusie: 6.5, je bijdrage aan deze wereld is dusdanig beperkt gebleven, vooral in de laatste paar dagen heb je niet veel van je laten horen.

Ligging



Blauw: Stamligging Votre
Geel: Spelerligging fire arrows

Safe zit je, wat dus ook weer te verhalen is op je OD punt. Één speler van waarde in je buurt, jumpen moet je om verder te edelen. Je ideale ligging momenteel om dus ook bezig te zijn met farmen.

Eindpunt: 7

Stam

Votre is een jonge stam, zeer compact in de ligging, zitten enkele sterke spelers tussen met speelervaring en is voor de rest een stabiel uitziend stam. Is echter niet vies van wat achterhaalde interns. Voor de rest oogt de stam vredig, op weinig accounts ODD te vinden in de afgelopen week. ODA-wijs zijn ze bezig met een opruiming.

Eindpunt: 7.5


Spelers

Ik ken de bespelers van dit account niet. Accountwijs gezien heeft het een historie van enkele milde successen: 100-range, met rond de 150 dorpen winst. Er valt genoeg mee te winnen zijn geweest om een stabiele basis te hebben.

Eindpunt: 7.5

Activiteit

Buiten de edelactiviteit van dit account is er op farmgebied toch een opmerking te plaatsen. Met een max rond de 661k p.d. is het een vrij inactief farmaccount, wat met het commentaar hierboven niet correleert. Dit oogt dus op milde activiteit voor wat het account waard zou kunnen zijn, namelijk vol troepen (farmtroepen) en genoeg dorpen eromheen om een stabiele farminkomst te krijgen, vooral de dorpen boven zijn genoeg barbaars.

Eindpunt: 6

Eindgemiddelde: ( 7+6.5+7+7.5+7.5+6) / 6 = 6.9

Hoop dat jullie de rating wat vinden, dit is mijn eerste poging.

Ik nomineer
Secandum Apparatus
https://nl52.tribalwars.nl/game.php?screen=info_player&id=487779292#550;475
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
dan kan je beter de nieuwe beheerder van zijn dorpen mulgrut raten
 
Bovenaan