Rate de speler!

DeletedUser76972

Guest
Je bent ook echt niet de enige die het maar onsamenhangend verhaal vond
 

DeletedUser74396

Guest
Hé aapje, ben je weer.

Zal je even uitleg geven.

De spelers op Bokita waren idd niet aanwezig tot 06:30 in de ochtend. Ik heb die nacht 3 vv's beheerd en kreeg Bokita anderhalf uur voor de aanvallen erbij. Ik heb toen mijn best gedaan om zoveel mogelijk te snipen en te recappen.

Van de 33 treintjes ofz heb ik er zeker 15-16 kunnen redden. Dit is toch best nice voor in zo een korte tijd waar ook nog is flinke aanvallen komen.

Om de seconde werd er een dorp geedeld (qua aanval dan) dus troepen vielen ook weg. Voor de rest. Trek je weer is je mondje hier open, praat dan over de actieve en ervaren spelers aan het front hé ? Hoeveel dorpen van hun heb je kunnen pakken of heeft de stam gepakt. Als je hierop je praat kan houden wil ik zeker verder met je in discussie.

Voor mij ben je gewoon een hopeloze speler die gewoon geen TW kan spelen en de easy targets pakt en vervolgens zijn EGO opkrikt op het AF vol met vrouwen. Be a real man. Kom maar is tegen mij, kijken of je nog zo een losse waffel hier op het forum kan hebben.

Jiij kan beter zwijgen xD Binnen Zooi nemen we je in elk geval niet serieus... Groot worden door stabben en leugens rondstrooien om toch je grote ego te handhaven.

Costa, sorry maar ik lees het gewoon in een bepaald ritme, en dat leest vrij vlot voor mij. Ik had het zelfs nog eens nagelezen en vond het geen probleem.
Niet op de meest eenvoudige manier verwoord, maar duidelijk leesbaar.
Daarom dacht ik dus dat je gewoon kritiek gaf en gaf ik je een spiegel. my bad als je het niet zo bedoelde
 

DeletedUser74396

Guest
trouwens, ik lees de rest nu maar xD
Je beseft dat de meeste dorpjes die jullie nu edelen (3 dorpjes winst vor 2.2mil VVDD deze x, 5 dorpjes 2mil VVDD vorige keer)
grotendeels de dorpjes zijn die wij van jullie hebben gestolen? xD Totaal 3 dorpjes verlies in de stats.

67d16ad4e9.png


a9c8d4986a.png


Wij hebben met Xavier slechts 1x een masa uitgevoerd rechtstreeks op DS. Toen hadden we meerdere dorpjes winst bij Thrash, en hebben we bumble kapot gespeeld.
Een def-slaafje van jullie, dus wat mij betreft een deel van DS. Hoe je het ook draait of keert.
De 2e x hebben we meerdere dorpen overgenomen tijdens de massa op sebiskate, nog een defslaafje van jullie die nu gestopt is en grotendeels door jullie is interned.
De stats met die dorpjes erbij zijn meer dan positief voor ons. Reken je die dorpen niet mee dan zijn ze ongeveer evenwichtig.

Het enige verschil is dat jij telkens wanneer je zoveel clears verliest met heel de stam wat meer spelers stabt en samen met je stamgenoten gaat internen.
Anders zou je groei volledig geblokkeerd zijn en was deze situatie een zuivere win situatie voor onze stam.
De enige die tot nu toe geen dorpswinst heeft is QQ, die overstacked staat en enkel edels en clears van zeer verre afstanden kan krijgen.

Moet je trots op zijn :)
 

DeletedUser71210

Guest
Mulgrut niet te vergeten, ook een geweldige speler die zijn sporen in het spelletje verdient heeft. Wel kon aanvallen, maar op het moment dat hij aanvallen kreeg wordt die snel geinternd. Zal ook wel weer allang gestopt zijn volgens jullie.
 

DeletedUser74396

Guest
Mulgrut niet te vergeten, ook een geweldige speler die zijn sporen in het spelletje verdient heeft. Wel kon aanvallen, maar op het moment dat hij aanvallen kreeg wordt die snel geinternd. Zal ook wel weer allang gestopt zijn volgens jullie.

Ik had ze speciaal niet vernoemd omdat Zooi hier niets mee te maken had. Het lijstje spelers dat gestopt is net wanneer ze aanvallen kregen en dus niet verslagen zijn is te groot om volledig op te sommen.

Best grappig. Ifarm beschuldigt mij van noob zijn, en stuurt tegelijk bna allemaal halve clears.
die iFarm toch, halve clears stuur je enkel naar interns niet als aanval naar je front vijand... Zoveel interned dat je het verschil niet meer kent?
en om direct na de massa naar Zooi te gaan om te bedelen om een samenwerking tegen Stamp...
Vraag me af of ze het ook zo lachwekkend hebben aangepakt toen ze Plop om een BG vroegen, want die vonden het een leuk idee om samen te werken met een stam die erom bekend staat zijn MB's en oude BG's te stabben.

Maar iFarm is en blijft natuurlijk een echte topper. De held van DeStabbers zolang het niet om daadwerkelijke skills gaat.

Ben benieuwd hoe iFarm dit tegenover zijn stam zal verwoorden:
Misschien iets in deze aard: 'Beste stamgenoten, ik viel Xav onlangs aan met halve clears en edels die niet gedodged werden. Zo'n stab is natuurlijk niet acceptabel!
Ik weet dat ik al 100 def dorpen heb opgeëist voor mijn front te beschermen ten nadele van spelers zoals Bella, maar om deze stab tegen te gaan eis ik ook nog een nieuwe intern en de overschot aan prev def. De spelers van W00T zijn helaas niet meer afdoende en zolang ons account iFarm niet kapot gaat is onze stam DeStabbers aan het winnen.'

Ergste is dat ik DS nog in staat zie deze uitleg te geloven....
 

DeletedUser74358

Guest
Tja, dat krijg je wanneer de AF helden met de grootste meningen het account waarop ze spelen niet durven prijsgeven :rolleyes:
Is ook zoveel makkelijker als je zelf niet bekritiseerd kan worden :D

Als je gewoon een beetje actief was geweest, had je waarschijnlijk allang geweten waar Zaeres speelt, als ook waar ik speel
 
Reactiescore
111
Als je gewoon een beetje actief was geweest, had je waarschijnlijk allang geweten waar Zaeres speelt, als ook waar ik speel
Ik wist het binnen ongeveer 5 min nadat ik vraagtekens ging zetten. Dus goed mogelijk! :p
 

DeletedUser77395

Guest
Wij hebben met Xavier slechts 1x een masa uitgevoerd rechtstreeks op DS. Toen hadden we meerdere dorpjes winst bij Thrash, en hebben we bumble kapot gespeeld.
Een def-slaafje van jullie, dus wat mij betreft een deel van DS. Hoe je het ook draait of keert.
De 2e x hebben we meerdere dorpen overgenomen tijdens de massa op sebiskate, nog een defslaafje van jullie die nu gestopt is en grotendeels door jullie is interned.
De stats met die dorpjes erbij zijn meer dan positief voor ons. Reken je die dorpen niet mee dan zijn ze ongeveer evenwichtig.

Ik ga niet je hele post onderbouwen, want deels heb je zeker ook gelijk. Alleen over bumble is totaal niet waar. Hoe kom je er ooit bij dat dit een deff slaafje was. Leverde die maar deff dan deed die nog is wat. Had eerder last van hem dan profijt. Hij edelde bb's in mijn cluster terwijl ik hem er echt 10 keer voor heb moeten waarschuwen. Daarnaast deffede die volgensmij niet eens zijn front goed waardoor jullie dorpjes onderant gratis waren. Enige reden dat ik hem niet aanviel was omdat ik het zielig vond dat het een ex-stamgenoot was. En ja dan kan je wel zeggen dat we hem ooit 'gestabbed' hebben, maar dat is een heel ander verhaal. Toen die gewoon speelde heb ik hem met rust gelaten totdat jullie aanvielen. Die gozer wilt ook niks leren. Mixdorpen, 75% was off etc.

Mulgrut niet te vergeten, ook een geweldige speler die zijn sporen in het spelletje verdient heeft. Wel kon aanvallen, maar op het moment dat hij aanvallen kreeg wordt die snel geinternd. Zal ook wel weer allang gestopt zijn volgens jullie.

Hier heb ik ook gewoon geen woorden voor. Wat een waardeloze speler is dat. Zag dat jullie altijd grapte over hem met hij kan alleen internen, maar het is nog werkelijk waar ook. 1 keer aangevallen worden en hij was inderdaad gelijk weg
 

DeletedUser74396

Guest
Ik ga niet je hele post onderbouwen, want deels heb je zeker ook gelijk. Alleen over bumble is totaal niet waar. Hoe kom je er ooit bij dat dit een deff slaafje was. Leverde die maar deff dan deed die nog is wat. Had eerder last van hem dan profijt. Hij edelde bb's in mijn cluster terwijl ik hem er echt 10 keer voor heb moeten waarschuwen. Daarnaast deffede die volgensmij niet eens zijn front goed waardoor jullie dorpjes onderant gratis waren. Enige reden dat ik hem niet aanviel was omdat ik het zielig vond dat het een ex-stamgenoot was. En ja dan kan je wel zeggen dat we hem ooit 'gestabbed' hebben, maar dat is een heel ander verhaal. Toen die gewoon speelde heb ik hem met rust gelaten totdat jullie aanvielen. Die gozer wilt ook niks leren. Mixdorpen, 75% was off etc.

Hij heeft in het verleden DS ondersteund, DS heeft hem in het verleden ondersteund. De rest zijn vermoedens op wat we nog meer weten.
Hij had bovendien wel zeker zijn dorpen stacked, front toch. 1e wave echter verrast en over de stacks gejumpt waardoor frontstacks ook wegvielen. Verder was het easy edelen toen jullie vrij snel dorpen begonnen te edelen waaronder def dorpen van hem. Leuke bonus :)
En geen idee wat voor dorpjes hij in jullie safe zone had, hier was 90% full def, niets mixed :eek: rare zaken, als het bij jullie echt zo was hebk spijt dat het niet omgedraaid was
 

Deleted User - 487776907

Guest
"Stamloos, bij Brommel", aldus Martijn zelf. Al heb ik nog altijd geen idee over wie of wat hij het heeft.

OT: Tijd voor een nieuwe rating? Wie biedt zich aan?
 
Reactiescore
1.853
Ik denk dat hij met Brommel Vendoux bedoeld en ze met het account waarop ze spelen nog stamloos zijn.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Nog altijd geen idee wie of wat een Brommel of een Vendoux moet zijn :(
 
Bovenaan