Rate de speler

DeletedUser65460

Guest
deze rating slaat nergens op? xD

punten? amper nog actief na val van infini, enkel deffen doet die nog actief.
reputatie? je bespreekt een account, de spelers zijn echter al verschillende keren veranderd... A is een chille gozer, maar niemand kent hem buiten ingame dus reputatie kan je niet beoordelen (ik zou 8/10 zeggen, goeie speler maar niet de beste)
ligging: goeie ligging? lol omsingeld door stokje en Amath. maakt geen kans... 0/10 ook reden waarom hij stopte toen hij door groeirichting niet naar stokje kon.

Ofc ben ik chil! :D

En gelijk heb je, ik doe enkel nog wat overlevingswerk.. Mijn ligging? -10/10 denk ik dan :p
 

DeletedUser40933

Guest
Farm 4 Life komt je vast wel bekender voor. Maar zal het simpel weg uitleggen voor je want dat verhaaltje doet zoiezo ter spraken.
Een korte samenvatting is: Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zei, ik heb je gerimt. Dus kan je die flauwe opmerkingen lekker thuis laten?

Ow.

Farm 4 life ken ik niet. Fail 4 life des te meer.
 

DeletedUser48745

Guest
Ik zei toch net dat ik Marton wel kende?

fail 4 life des te meer

sorry, dacht dat je er iets anders mee bedoelde. @F4L, rimmen is toch wel een erg bekende term in tw. Als je iemand gewoon opnoblet en hem naar de rim verplaatst "rim" je hem. Maarja misschien komt die term niet zo bekend voor als het je niet vaak lukt.
 

DeletedUser

Guest
Als jullie het zo leuk vinden stoer te doen online, misschien is dit wat voor jullie.
 

DeletedUser65116

Guest
Ow.

Farm 4 life ken ik niet. Fail 4 life des te meer.

Wat is dit voor slap aftreksel van het onderwerp af gaan Sebastian vermomt? Had wel wat beter verwacht van de nummer 1 starter op classic?

sorry, dacht dat je er iets anders mee bedoelde. @F4L, rimmen is toch wel een erg bekende term in tw. Als je iemand gewoon opnoblet en hem naar de rim verplaatst "rim" je hem. Maarja misschien komt die term niet zo bekend voor als het je niet vaak lukt.

Jij tuig.
 
Reactiescore
31
Mag ik jullie allen wijzen op 2 dingetjes:

Voornamen zijn helaas nog steeds niet toegestaan, ik ben er wat milder op geweest, maar we hoeven niet ineens weer allemaal dat te gebruiken, straks moet ik weer gaan waarschuwen. Ik doe het liever zo ;)

En als tweede, ik zie graag ratings hier, aangezien dit het rate de speler topic is.
Voor andere dingetjes nodig ik jullie uit bij de praathoek. Graag hier weer ratings laten zien. ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat is dit voor slap aftreksel van het onderwerp af gaan Sebastian vermomt? Had wel wat beter verwacht van de nummer 1 starter op classic?



Jij tuig.

Summer Love

Punten: 7/10 , Toch al wat laag aangezien de wereld gevorderd is , weet niet warneer je gestart bent.
Reputatie: Ik ken je nog niet echt goed, behalve van Sexy sinds ik erin zit waar je een prima gozer bent :)
Ligging: 8/10 , Groeimogelijkheden zat niet echt in de buurt van je stam grenst er niet veel aan
Stam: Niet de nummer #1 maar wel een onderschatte stam, die volgens mij nog veel kan doen
ODA: 4/10 Eigenlijk wel heel erg laag voor z'n account 266k is wat minnetjes vind ik zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Casperges


Punten:Aangezien je slechts een dag na de start van deze wereld bent gestart kan dat toch wel wat beter. 6,5/10
Reputatie: Ik heb nog niet echt over je gehoord op AF al lees ik af en toe wel wat binnen de stam en op skype. Jij lijkt mij wel een toffe gozer 8/10
Ligging:Ideaal lijkt mij. Je kan naar quasi alle kanten maar hebt toch aansluiting met de stamcluster. Veel BB's in je buurt en niet al te moeilijke tegenstanders lijkt me. Al is wat tegenstand soms misschien wel gewenst om het spel wat interessant te houden ;) 9/10
Stam:Mijn eigen stam ga ik niet raten.
ODA:35ste OD en ODA lijkt me redelijk goed voor jouw puntenaantal. 7,5/10

31/40 | 7,75/10


Lebbertje
 

DeletedUser

Guest
Casperges


Punten:Aangezien je slechts een dag na de start van deze wereld bent gestart kan dat toch wel wat beter. 6,5/10
Reputatie: Ik heb nog niet echt over je gehoord op AF al lees ik af en toe wel wat binnen de stam en op skype. Jij lijkt mij wel een toffe gozer 8/10
Ligging:Ideaal lijkt mij. Je kan naar quasi alle kanten maar hebt toch aansluiting met de stamcluster. Veel BB's in je buurt en niet al te moeilijke tegenstanders lijkt me. Al is wat tegenstand soms misschien wel gewenst om het spel wat interessant te houden ;) 9/10
Stam:Mijn eigen stam ga ik niet raten.
ODA:35ste OD en ODA lijkt me redelijk goed voor jouw puntenaantal. 7,5/10

31/40 | 7,75/10


Lebbertje

Lebbertje

Punten:38 dorpen geinternd, vind ik een beetje erg veel 4/10
Reputatie: ik ken je niet goed, ik heb nooit iets goed van je gehoord, volgensmij wel slechte dingen tijdens je intern periode, maar dan toch 6/10
Ligging: 7/10 lekker veel edel ruimte.
Stam: 8/10, het is gewoon heel jammer dat vele goede spelers van jullie stoppen :(
ODA: rank 8.5/10 dus

33.5/50 = 6.7

precies gemiddeld dus

Victi simile bulla
 

DeletedUser68239

Guest
Casperges


Punten:Aangezien je slechts een dag na de start van deze wereld bent gestart kan dat toch wel wat beter. 6,5/10
Reputatie: Ik heb nog niet echt over je gehoord op AF al lees ik af en toe wel wat binnen de stam en op skype. Jij lijkt mij wel een toffe gozer 8/10
Ligging:Ideaal lijkt mij. Je kan naar quasi alle kanten maar hebt toch aansluiting met de stamcluster. Veel BB's in je buurt en niet al te moeilijke tegenstanders lijkt me. Al is wat tegenstand soms misschien wel gewenst om het spel wat interessant te houden ;) 9/10
Stam:Mijn eigen stam ga ik niet raten.
ODA:35ste OD en ODA lijkt me redelijk goed voor jouw puntenaantal. 7,5/10

31/40 | 7,75/10


Lebbertje

We zijn een 2 weken daarna gerestart ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4771

Guest
Victi simile bulla

Punten: 7,5/10, prima aantal punten die volgens mij bereikt zijn met weinig internen. Goed bezig dus.
Reputatie 4/10, helaas een redelijk hoog zelfbeeld. Misschien te hoog, misschien niet. Spelers houden alleen over het algemeen niet zo van spiegelrukkers. Sowieso zijn de skills aanwezig. Ik zie deze speler daarom ook nog wel flink groeien.
Ligging: 7/10, even afhankelijk welke kant er op gegaan wordt. Je richt tamelijk dicht bij Stokje, maar dat kan ook een voordeel zijn. Afhankelijk dus wat de toekomst brengt;)
Stam: geen atm
ODA: 8/10, prima ODA, rang 33 met een goed aantal. Niet overdreven veel en niet te weinig. Prima bezig dus.
 

DeletedUser

Guest
Victi simile bulla


Reputatie 4/10, helaas een redelijk hoog zelfbeeld. Misschien te hoog, misschien niet. Spelers houden alleen over het algemeen niet zo van spiegelrukkers. Sowieso zijn de skills aanwezig. Ik zie deze speler daarom ook nog wel flink groeien.

dat wij tijdens een sollicitatie een normale eis stellen dat we binnen 48 uur willen weten of we welkom zijn of niet heeft niets met arrogantie te maken, en ook niet als wij dit ondersteunen met argumenten, ik weet dat Jorne wel afentoe wat arrogant overkomt maar dat moet soms ook gewoon.

Verder klopt het ook niet echt helemaal bij jullie, tenminste als ik zie hoe dit nu is gegaan met ons en stokje en was die eis dus sws wel nodig :p

verder thx voor de rate.
 

DeletedUser4771

Guest
dat wij tijdens een sollicitatie een normale eis stellen dat we binnen 48 uur willen weten of we welkom zijn of niet heeft niets met arrogantie te maken, en ook niet als wij dit ondersteunen met argumenten, ik weet dat Jorne wel afentoe wat arrogant overkomt maar dat moet soms ook gewoon.

Verder klopt het ook niet echt helemaal bij jullie, tenminste als ik zie hoe dit nu is gegaan met ons en stokje en was die eis dus sws wel nodig :p

verder thx voor de rate.

Deze nutteloze reactie die op meerdere kanten de plank mis slaat spreekt denk ik voor zich:eek:
 
Bovenaan