Rate de speler

DeletedUser52174

Guest
Jullie kennen het wel. Graag degene voor je raten met de volgende aspecten:

Punten:
Reputatie:
Ligging/omgeving:
Stam:
ODA:

Het is het leukst als je er ook even bij zet waarom je iemand een bepaalde score geeft, helemaal als je ergens een opvallend hoog of laag cijfer voor geeft.
Vergeet je eigen spelersnaam eronder te zetten anders weet je natuurlijk niet wie je moet raten!

Ik pak een random speler uit de top 20 waar we mee beginnen:
Rhydon Ft. Hitmonlee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
InsaneInTheMembrane

Punten: Boss!
Reputatie: Dictator
Ligging/omgeving: Lekker knus bij mij !
Stam: Wat is dat voor vraag?
ODA: Wat is ODA ? dit heb ik nog niet geleerd in mijn stam ..
 

DeletedUser

Guest
Rhydon Ft. Hitmonlee

Punten: 9/10 Prima top 20 had liever nog een 3K dorpje gezien ipv van 2K maar goed :)
Reputatie: 7/10 Geen idee wie er op speelt
Ligging/omgeving: 8,5/10 Liggen qua dorpen goed en de omgeving heeft wel veel mooie targets!
Stam: 9/10 goede stam met een grote toekomst.
ODA: 9/10 weinig verliezen voor al 4 dorpen!

IGN: As.iLayDying
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38085

Guest
Punten: Oke, maar 1e overname intern(?)
Reputatie: Geen idee
Ligging/omgeving: Beetje slecht om mee te starten. weinig grote dorpen dicht
Stam: Lijkt mij toppie
ODA: Hoe minder hoe beter ;-). Staat voor minder verliezen

extra: mooiste awards die er bestaan. beste rover
 

DeletedUser

Guest
1e dorpje was een backstab, geen intern.

Punten: 9/10 top 10 lijkt me prima. Leuke dorpjes ook :)
Reputatie: 6/10 Geen idee - maar ik ken sowieso weinig mensen
Ligging/omgeving: 9/10 Meer dan genoeg targets :)
Stam: 6/10 Die is goed door de leden en ik ken er niemand uit, dus is het moeilijk oordelen. Hij is wel beetje klein voor een top10 speler
ODA: 10/10 Dat is wel een complimentje waard :)
 

DeletedUser4771

Guest
Jullie slaan pray2win over. Misschien een idee om de speler te raten die als laatste raten, anders krijg je alleen maar rates van de mensen die reacties geven.

Komt die
pray2win
Punten: 7/10, mooie top 40 plaats
Reputatie: 2/10, edelt zonder na te denken wat mogelijke concequenties zijn.
Ligging/omgeving: 4/10, mooie omgeving met redelijke uitbreid mogelijkheden. Ligt alleen te dicht bij stamgenoten en heeft de pech dat mijn belofte is geweest hem weg te edelen.
Stam: 1/10, excuus maar simpelweg een aanfluiting. Leden die smeken of ze in Ins@ne mogen + het feit dat er amper troepen aanwezig zijn
ODA: 6/10, rang 179 vind ik wat laag voor een top 40 speler. Het kan ook een efficiente manier zijn van je troepen gebruiken. Een magere voldoende dan maar om het gemiddelde wat op te krikken
 

DeletedUser69197

Guest
Drogyn neem ik aan:

Punten: 9,5/10 rang 1, 24k punten. Doe je goed!
Reputatie: 8/10 je lijkt mij een goeie gast!
Ligging/Omgeving: 7,5/10 voldoende farms en nog wel wat leuke targets
Stam: 3/10 vergelijken bij jou rating voor Pray2win, maar uit losse vuist 7,5/10
ODA: 7,5/10 rang 36 in dit stadium redelijk netjes!

Rate:^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Punten: 7.5/10, Volgens mij een mooie start gemaakt, al 350 punten met nog een halve dag beginnersbescherming ^^
Reputatie: NVT: Ik ken je (nog) niet, maar je hebt al 30 FP's na 1 dag dus dat zal wel veranderen :D Een slechte speler zul je wel niet zijn.
Ligging/Omgeving: 6/10, veel BB'tjes enzo, maar zelf lig je juist op een 'eilandje', wat me ook niet echt handig lijkt ^^ Ver lopen naar de andere dorpjes bedoel ik.
Stam: NVT: pas opgericht, kan nog alle richtingen uit ^^
ODA: NVT, nog niemand aangevallen ^^
 

DeletedUser

Guest
Punten: 5/10 maar 2,5k punten ik denk dat je naar Vraag zal moeten gaan :D
Reputatie: 7/10 Leuke forumposter, ervaring in het spel weet ik niet van je :eek:
Ligging/Omgeving: Je ligt wat onder in je omgeving maar is wel een stamgenoot :eek:, nog een redelijk farm gebied gok ik.
Stam: 7/10 Zitten wel goede spelers in maar , ben niet zo overtuigd
ODA: 2/10 maar 37 verslagen tegenstanders aanvallend stelt me toch teleur :(.
 

DeletedUser

Guest
Sacre Bleu:

Punten: Ja kijk dit is niet eens zo heel erg onaardig. Maar het is nou ook weer geen wereldprestatie. 7/10
Reputatie: Ken ik niet. 1/10
Ligging: Haha die ligt vol in het cluster van DX. Gelukkig maar dat ik weet dat DX niet zo veel voorstelt! Goed veel targets dus!! 8/10
Stam: Nou het is wel tamelijk skeer dat je geen stam hebt en dan nog niet eens bij de enige echte topstam van wereld 32 hebt aangemeld. Voor je inzet: 1/10 Voor je stam: 1/10
ODA: Niet onaardig. 6,5/10
 

DeletedUser40402

Guest
bert:

Punten: top 10, gaat gewoon goed momenteel. 8.5/10
Reputatie: marie zit op het account, dus dat is al zeker 10/10 en dan nog thijs met een 8/10, dus dat wordt een 9/10!
Ligging: nouja, mss niet volledig ideaal, maar dat komt wel nog ben ik van overtuigd! 6.5/10
Stam: Dunno, meer valt er niet te zeggen. 10/10
ODA: 46e plaats. Wat mij betreft hoog genoeg. Te hoog zou te veel verleizen betekenen. 8/10
 

DeletedUser56859

Guest
WhoAmI?

Punten: 6/10 je kan beter starten glen
Reputatie: 9/10 een prima speler
Ligging: als je een ah zou hebben was het een super nice ligging maar aangezien je dat niet heb loop je ver achter en je ligt boven dat naast een stam genoot dacht ik even snel te zien 4/10
Stam: Dunno 8/10 zie nog heersen over de wereld maar dat is mijn mening
ODA:10/10 mooie actie op mea vota :D
37/50 mooie score
 

DeletedUser41926

Guest
WhoAmI?

Punten: 6/10 je kan beter starten glen
Reputatie: 9/10 een prima speler
Ligging: als je een ah zou hebben was het een super nice ligging maar aangezien je dat niet heb loop je ver achter en je ligt boven dat naast een stam genoot dacht ik even snel te zien 4/10
Stam: Dunno 8/10 zie nog heersen over de wereld maar dat is mijn mening
ODA:10/10 mooie actie op mea vota :D
37/50 mooie score


En je IG naam =?
 
Bovenaan