Rate de speler

DeletedUser52174

Guest
Drogyn

Punten: 8/10, goed aantal punten, top 10 is nooit verkeerd natuurlijk.
Reputatie 7/10, ik ken je niet zo heel goed, zie je af en toe wat op het forum posten en ik weet dat je leider van Stokje bent. In het verleden heb ik wel eens discussies over je gezien maar dat is allemaal veel minder geworden.
Ligging: 5/10, je ligt omringt door je stam. Je kunt niet meer de beste dorpen overnemen omdat je vanaf nu erg moet gaan letten op je edelrichting. Als je dat niet doet ga je vast komen te liggen. Al met al is het dus slecht voor je overall groei om zo'n ligging te hebben.. Linkje
Stam: 8,5/10 Ik denk dat dit wel een van de betere stammen van het moment is. Weinig op aan te merken.
ODA: 7/10, rang 13 ODA, het lijkt me een prima positie.
 

DeletedUser

Guest
Insane:

punten: 7.5/10 top 20, helaas laatste dorpen interns, maar ach is dat niet in heel de top zo? ^^
reputatie: grappige gozer, chille speler en goeie reputatie behalve natuurlijk die farmbot die je gebruikte :D dat de mods zo'n basic botje niet hadden gevonden (rofl)
ligging: 7/10 Deff naabjes -> als ze ook nachten of alles geprestacked hebben kan je niet zoveel :(
Stam: 10/10 troll ftw!
ODA: rang 22, redelijk mooi aangezien je tegen overstackte dorpen weinig ODA krijgt :p
 

DeletedUser68345

Guest
SmokingWeedLikeItsOxygen

Punten: 8/10 top 20, kan nog wel hoger en had misschien al iets meer moeten zijn in vergelijking met de groeirang
Reputatie: 9/10 harcore skills, gevreesd en plezierig wat ik zover heb gehoord, de 10/10 krijg je niet omdat je met haat op AF :(
Ligging: 8/10 veel mogelijkheden weinig safe gebied, zo moet het gewoon zijn - mooi cluster buiten die inters van Rusher was niet zo slim
Stam: 7/10 veel potentieel en bevestigde waarden maar ook paar die het misschien niet waard zijn, toekomst geeft meer inzicht
OD: 10/10 op ODA kan je niks zeggen gewoon leuk dat je clears op en af gaan ;) ODD is mooi mee genomen zonder teveel dorpenverlies
 

DeletedUser

Guest
SmokingWeedLikeItsOxygen

Punten: 8/10 top 20, kan nog wel hoger en had misschien al iets meer moeten zijn in vergelijking met de groeirang
Reputatie: 9/10 harcore skills, gevreesd en plezierig wat ik zover heb gehoord, de 10/10 krijg je niet omdat je met haat op AF :(
Ligging: 8/10 veel mogelijkheden weinig safe gebied, zo moet het gewoon zijn - mooi cluster buiten die inters van Rusher was niet zo slim
Stam: 7/10 veel potentieel en bevestigde waarden maar ook paar die het misschien niet waard zijn, toekomst geeft meer inzicht
OD: 10/10 op ODA kan je niks zeggen gewoon leuk dat je clears op en af gaan ;) ODD is mooi mee genomen zonder teveel dorpenverlies

Fré??? ben jij het? :eek: :eek: :eek: (starter van indo, leiding drunk) kan zijn dat ik me van naam vergis maar toch :p
 

DeletedUser68345

Guest
Fré??? ben jij het? :eek: :eek: :eek: (starter van indo, leiding drunk) kan zijn dat ik me van naam vergis maar toch :p

Fré heeft het account niet gestart :D Jorne (ik) en S. zijn de oorspronkelijke starters ;)
Ik heb ben gestopt rond de 1 mil ;) Drunk niet mee gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Insane:

punten: 7.5/10 top 20, helaas laatste dorpen interns, maar ach is dat niet in heel de top zo? ^^
reputatie: grappige gozer, chille speler en goeie reputatie behalve natuurlijk die farmbot die je gebruikte :D dat de mods zo'n basic botje niet hadden gevonden (rofl)
ligging: 7/10 Deff naabjes -> als ze ook nachten of alles geprestacked hebben kan je niet zoveel :(
Stam: 10/10 troll ftw!
ODA: rang 22, redelijk mooi aangezien je tegen overstackte dorpen weinig ODA krijgt :p

Ooohja we zijn niet meer zo helemaal actief, dus dan smijten we ons beter allemaal samen op 1 account :)
We hadden al een goede band van w20 en nu liggen we toevallig gewoon naast elkaar dus dan kunnen we evengoed de dorpen eerst internen :cool:
En ja het is internen, maar we hebben toch eerst allebei individueel tot het puntenaantal gekomen :bijl:
 
Reactiescore
31
A. B. C. D. E. F. G. H. I. J. K. L. M. N. O. P. Q. R. S. T. U. V. W. X. Y. Z.

Is allemaal helaas niet toegestaan, let erop alsjeblieft. ;)

Probeer je het AF account te herinneren ;)
 

DeletedUser

Guest
A. B. C. D. E. F. G. H. I. J. K. L. M. N. O. P. Q. R. S. T. U. V. W. X. Y. Z.

Is allemaal helaas niet toegestaan, let erop alsjeblieft. ;)

Probeer je het AF account te herinneren ;)

wat is dit voor onzin? Volledige namen mochten niet, maar sinds wanneer afkortingen ook niet?
er spelen heel wat mensen tw die niets met het AF te maken hebben, en dus ook geen account op het AF bezitten.
Bovendien spelen er heel wat spelers samen op 1 account. Dus als je iemand wilt aanwijzen moet je zeggen 'hij daar, nee niet die, die andere hij'
want namen mogen niet... en over uiterlijk kan bna niemand meepraten ofwel? :eek:
 

DeletedUser49029

Guest
A. B. C. D. E. F. G. H. I. J. K. L. M. N. O. P. Q. R. S. T. U. V. W. X. Y. Z.

Is allemaal helaas niet toegestaan, let erop alsjeblieft. ;)

Probeer je het AF account te herinneren ;)

Dit vind ik wel wat overdreven maar zijn de regels nu eenmaal, maar de mod is baas dus wees vriendelijk voor onze mod ;)
 
Reactiescore
31
wat is dit voor onzin? Volledige namen mochten niet, maar sinds wanneer afkortingen ook niet?
er spelen heel wat mensen tw die niets met het AF te maken hebben, en dus ook geen account op het AF bezitten.
Bovendien spelen er heel wat spelers samen op 1 account. Dus als je iemand wilt aanwijzen moet je zeggen 'hij daar, nee niet die, die andere hij'
want namen mogen niet... en over uiterlijk kan bna niemand meepraten ofwel? :eek:

Nou, voornamen en de afkorting allebei niet.

Maar ik snap je probleem hoor, echt waar. :)
Echter is het niet toegestaan, maar als je het eventueel zou doen, probeer het dan op een minimum te houden en te zorgen dat het duidelijk is voor iedereen, dus volledige naam met accountnaam erachter oid. ;)
(helemaal niet is nog beter) :p
 

DeletedUser49029

Guest
Nou, voornamen en de afkorting allebei niet.

Maar ik snap je probleem hoor, echt waar. :)
Echter is het niet toegestaan, maar als je het eventueel zou doen, probeer het dan op een minimum te houden en te zorgen dat het duidelijk is voor iedereen, dus volledige naam met accountnaam erachter oid. ;)
(helemaal niet is nog beter) :p

wat als ik nu echt kleinedre in RL noem :eek:
 

DeletedUser49029

Guest
Kleinedre is je AF account.

Zegt iemand klein, dan verwijst hij naar jou.

Of dre, naar jou, dat maakt niet uit, het is jouw account, het moet daar naar verwijzen. :)

En als ik D zeg tegen jouw dan verwijs ik in feite ook gedeeltelijk naar jouw account :confused:
 
Bovenaan