Rate de speler

DeletedUser

Guest
Deze nutteloze reactie die op meerdere kanten de plank mis slaat spreekt denk ik voor zich:eek:

waarom dat?, het is de waarheid, zo is het gegaan.

En ik snap jullie ook niet helemaal, jullie beginnen nu over ons dat wij te arrogant zijn, terwijl jullie van stokje het rekruteren nou ook niet echt handig doen.
 

DeletedUser

Guest
waarom dat?, het is de waarheid, zo is het gegaan.

En ik snap jullie ook niet helemaal, jullie beginnen nu over ons dat wij te arrogant zijn, terwijl jullie van stokje het rekruteren nou ook niet echt handig doen.

binnen de 48u heb je enkel antwoord als iedereen unaniem voor of tegen is. Anders wordt er eerst een discussie topic geopent, voor- en nadelen besproken waar elke speler van elk account kan posten. Maw dit kan soms al +48u duren als de meningen zwaar verdeeld zijn. Vervolgens komt er een enquête waarop elk account moet beslissen -> moet op voorhand reeds met zijn co's overlegd hebben wat de eindbeslissing is. Dus dat kan ook weer 48u duren.
Als je dan verwacht binnen de 48u een invite te hebben, zal die invite dus altijd een nee zijn :)
 

DeletedUser

Guest
binnen de 48u heb je enkel antwoord als iedereen unaniem voor of tegen is.

als jullie dat al niet waren hadden wij in princiepe geen interrese, puur omdat wij niet aan het draadje gehouden willen worden, als er al zware discussies gevoerd moeten worden is het dus al blijkbaar duidelijk dat wij niet in de stam welkom zijn.
 

DeletedUser56859

Guest
Dat hoeft niet perce dat als het langer dan 48 uur duurt dat je niet welkom wilt zijn hoor. Ik heb al vaak zat mee gemaakt dat het soms 4 dagen of nog wel langer duurde voordat ik ergens binnen kwam. Ik zelf wil altijd gewoon duidelijkheid hebben en niet alles overhaastig beslissen. Ook al snap ik je frustratie dat het dan zo lang duurt maar het is gewoon nodig soms.
 

DeletedUser

Guest
Dat hoeft niet perce dat als het langer dan 48 uur duurt dat je niet welkom wilt zijn hoor. Ik heb al vaak zat mee gemaakt dat het soms 4 dagen of nog wel langer duurde voordat ik ergens binnen kwam. Ik zelf wil altijd gewoon duidelijkheid hebben en niet alles overhaastig beslissen. Ook al snap ik je frustratie dat het dan zo lang duurt maar het is gewoon nodig soms.

ik denk dat jij ook in een andere situatie zat dan ons ;)
 

DeletedUser56859

Guest
Ik denk dat jij het gewoon allemaal iets te hoog in je bol hebt zitten als je denkt dat alles binnen 48 uur is geregeld :)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat jij het gewoon allemaal iets te hoog in je bol hebt zitten als je denkt dat alles binnen 48 uur is geregeld :)

Ik ben er niet meteen van hoor, snel antwoord, maar Jorne wis mij toch wel over te halen dat we snel en duidelijk antwoord willen, in andere situaties heb ik ook zat geduld
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Het kan beter langer duren, dan kort.
In een topstam moet elk acc zijn mening over een nieuwe recruit geven.
 

DeletedUser

Guest
Het kan beter langer duren, dan kort.
In een topstam moet elk acc zijn mening over een nieuwe recruit geven.

weet ik, maar dan nog, na 48 uur moet er op zijn minst wel een beetje duidelijkheid zijn van ja of nee, als die er nogsteeds niet is, maarja, dat is onze mening ermee, iedereen zo zijn speel style.
 

DeletedUser

Guest
als jullie dat al niet waren hadden wij in princiepe geen interrese, puur omdat wij niet aan het draadje gehouden willen worden, als er al zware discussies gevoerd moeten worden is het dus al blijkbaar duidelijk dat wij niet in de stam welkom zijn.

Je arrogantie zoals je weer hebt laten zien op AF was de grootste factor in de afwijzing hoor :p
Dat + je bent een middelmatige speler met een middelmatig account en zeker niet iets waar we echt behoefte aan hebben. Op 48u tijd worden de voor en nadelen ivm edelrichtingen, groeimogelijkheden en de spelers op het account beoordeeld tot iedereen zijn zegje gedaan heeft. Op die manier maken we geen overhaaste beslissingen zoals jij in stokje toelaten bvb. dat zou immers een grote misstap geweest zijn :p

Ik denk dat jij het gewoon allemaal iets te hoog in je bol hebt zitten als je denkt dat alles binnen 48 uur is geregeld :)

idd :)

Het kan beter langer duren, dan kort.
In een topstam moet elk acc zijn mening over een nieuwe recruit geven.

inderdaad, maar als je nog nooit in een topstam hebt gezeten, dan weet je uiteraard niet hoe dat in zijn werk gaat eh, we vergeven hem daarom maar, naïviteit van de jeugd van tegenwoordig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je arrogantie zoals je weer hebt laten zien op AF was de grootste factor in de afwijzing hoor :p
Dat + je bent een middelmatige speler met een middelmatig account en zeker niet iets waar we echt behoefte aan hebben. Op 48u tijd worden de voor en nadelen ivm edelrichtingen, groeimogelijkheden en de spelers op het account beoordeeld tot iedereen zijn zegje gedaan heeft. Op die manier maken we geen overhaaste beslissingen zoals jij in stokje toelaten bvb. dat zou immers een grote misstap geweest zijn :p

On vera.
 

DeletedUser68345

Guest
Je arrogantie zoals je weer hebt laten zien op AF was de grootste factor in de afwijzing hoor :p
Dat + je bent een middelmatige speler met een middelmatig account en zeker niet iets waar we echt behoefte aan hebben. Op 48u tijd worden de voor en nadelen ivm edelrichtingen, groeimogelijkheden en de spelers op het account beoordeeld tot iedereen zijn zegje gedaan heeft. Op die manier maken we geen overhaaste beslissingen zoals jij in stokje toelaten bvb. dat zou immers een grote misstap geweest zijn :p



idd :)



inderdaad, maar als je nog nooit in een topstam hebt gezeten, dan weet je uiteraard niet hoe dat in zijn werk gaat eh, we vergeven hem daarom maar, naïviteit van de jeugd van tegenwoordig :rolleyes:


Alles op men co aan het uitwerken, maar jongens toch dat is niet vriendelijk terwijl ik 'de arrogante' ben.
Niet eerlijk van jullie hé, begin mij dan ff duidelijk te maken wat ik verkeerd heb gedaan in deze situatie.
Als we spreken over die 48u moet je er ook bij vertellen dat mijn sollicitatie ongeveer 36u ervoor was verstuurd!
Stel je bent aan het slapen blijft mij eender heb je als leider toch de verplichting voldoende online te zijn dus staat die sollicitatie eender hoe 24u vroeger op het forum dan voorheen vernoemde 36u. Als ik dan graag duidelijkheid wil hebben valt een 48u termijn gerust mee bij de voorheen getelde 36u. Als extra factor was dit ook nog een andere situatie, moest ik totaal uit het niks vanop een ander continent met een sollicitatie komen kan ik je zeker gelijk geven dat een tijdslimiet nutteloos en overdreven is. Maar Tommie werd net voor de sollicitatie al ondergebracht binnen jullie stam net als de sollicitatie van Smunk, als al jullie spelers dan mee mogen beslissen weten ze exact hoe het gebied er daar uit ziet. Dan is opnieuw die termijn van 48u zeker overbrugbaar want hoef je alleen maar te gaan kijken naar de spelers kwaliteiten. En als je dan spreekt dat iedere speler zijn mening moet geven heb je gelijk in maar spelers in een topstam als jullie zijn iedere dag genoeg online om een mening te geven. Maar goed die top 20 weet het natuurlijk beter, want ik heb nog nooit in een topstam gezeten :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70670

Guest
Over de tijd van bespreken moet je niets vast op plakken.

Soms beslissen we op 2 uur andere keren ( zeker al bij 2 recruits binnen stokje ) hebben we 5-15 dagen overlegd, afwegen, kritiekpunten, opvolgen, hoort er allemaal bij en neemt tijd in beslag :)
 

DeletedUser68345

Guest
Over de tijd van bespreken moet je niets vast op plakken.

Soms beslissen we op 2 uur andere keren ( zeker al bij 2 recruits binnen stokje ) hebben we 5-15 dagen overlegd, afwegen, kritiekpunten, opvolgen, hoort er allemaal bij en neemt tijd in beslag :)

Die '48 u' gingen ook niet over definitief maar op minder dan 24u kan je iemand duidelijk maken of de stemming negatief of positief gaat verlopen ? Lijkt me als leider redelijk gemakkelijk om daar iets over te zeggen en moet je zelfs niet de gehele stemming voor afwachten. Was ik te heftig misschien, maar dan nog is die '48u' veel meer opgeblazen dan de situatie waarin het zich voordeed.
 

DeletedUser

Guest
lol en wat als de stemming op dat moment slecht lijkt te gaan lopen? kan altijd nog veranderen net door het discussiëren, maar jou kennende doe je dan wel solli bij andere stam, en dan is dat swso afwijzing ;)
 

DeletedUser

Guest
lol en wat als de stemming op dat moment slecht lijkt te gaan lopen? kan altijd nog veranderen net door het discussiëren, maar jou kennende doe je dan wel solli bij andere stam, en dan is dat swso afwijzing ;)

dan zeg je gewoon dat het er niet heel zonig uitziet maar dat het misschien nog verandert...
 

DeletedUser68345

Guest
lol en wat als de stemming op dat moment slecht lijkt te gaan lopen? kan altijd nog veranderen net door het discussiëren, maar jou kennende doe je dan wel solli bij andere stam, en dan is dat swso afwijzing ;)

Van waar zou jij mij dan kennen ? :D
 

DeletedUser

Guest
Van waar zou jij mij dan kennen ? :D

niet jou specifiek hoor :eek: maar naar wat ik gezien heb betreffende de acties van jullie acc, en wat ik gelezen/gehoord heb dacht ik een redelijk goed beeld te hebben :p maar ga jezelf maar bewijzen ingame ipv hier mij serieus te nemen (rofl)
 
Bovenaan