Rate de speler

DeletedUser

Guest
poesjestoei dan maar

Punten: 7/10 mooie punten, wel jammer van al dat internen op het einde, en als ik me niet vergis is bouchke ook zeker dikke intern geweest.
Reputatie: 6/10 ik ken je niet persoonlijk :)p) maar je rate je stamgenoot terwijl je zegt hem niet goed te kennen, en internen is niet goed voor reputatie
Ligging/omgeving: 7.5/10 mooi stevig cluster, misschien iets te klein voor farms? veel groeimogelijkheden en vlakbij stokje, leuk voor de oorlog dus als die er ooit zou komen
Stam: 8/10 Amath is 1 vd 2 topstammen van W32, voor zover je top kan gebruiken hier :p helaas door nieuwe recruits redelijk wat onrust binnen de stam zou ik vermoeden, zeker ivm lebbertje
ODA: 5/10 rang 5, ODA niet eens top20. Duidelijk interns :s
 

DeletedUser

Guest
poesjestoei dan maar

ODA: 5/10 rang 5, ODA niet eens top20. Duidelijk interns :s


Tja ik krijg dan maar ook 15k ODA bij het verliezen van 6 clears omdat ik tegen een kata item loopt te bashen. ;)
En op de interns na had ik gemiddeld 65% moraal op spelers, in de rim is dat heel anders.

O en als je mn spelersakte kijkt zie je ook dat ik vijandelijke ( lege ) dorpjes in de nacht edel..

En de fusie is voor de speler, wat moet ik dan met die dorpjes doen?
 

DeletedUser

Guest
ODA zegt ook niet alles, als je gaat internen kan je ook alle bijl en lc in een ongelovig dorp zetten met muur 0, krijg je aardig wat oda.
 

DeletedUser

Guest
Die clears gaan ook naar een goed doel; clusterf**ks opruimen. :D
En je krijgt niet veel ODA als je bijl en LC cleart.

Maar ja, bij Big Boma 1 had ik 6 clears nodig om zijn kata dorp te clearen. Met 6 clears kan je makkelijk 300k oda halen i.p.v. net 20.
 

DeletedUser

Guest
Tja ik krijg dan maar ook 15k ODA bij het verliezen van 6 clears omdat ik tegen een kata item loopt te bashen. ;)
En op de interns na had ik gemiddeld 65% moraal op spelers, in de rim is dat heel anders.

O en als je mn spelersakte kijkt zie je ook dat ik vijandelijke ( lege ) dorpjes in de nacht edel..

En de fusie is voor de speler, wat moet ik dan met die dorpjes doen?

Die clears gaan ook naar een goed doel; clusterf**ks opruimen. :D
En je krijgt niet veel ODA als je bijl en LC cleart.

Maar ja, bij Big Boma 1 had ik 6 clears nodig om zijn kata dorp te clearen. Met 6 clears kan je makkelijk 300k oda halen i.p.v. net 20.

wij clearen ook volledige kata-dorpen hoor :p maar onze ODA is nog altijd iets om mooi te noemen :p
en we hebben nog niets geïnternd :p
maar idd, internen is soms een noodzaak maar blijft een spijtige zaak

en wij botsen heel de tijd tegen moraal aan ;) dus daar kan het echt niet aan liggen hoor
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt ook een aantal barbaartjes op je naam staan, dat is erger dan internen. :rolleyes:

Niet te vergeten dat Loud van W31 op Bouchke11 speelde dus die zou ik zo weg hebben geblazen. :p
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt ook een aantal barbaartjes op je naam staan, dat is erger dan internen. :rolleyes:

Niet te vergeten dat Loud van W31 op Bouchke11 speelde dus die zou ik zo weg hebben geblazen. :p

die bb's waren grotendeels van toen ik op vakantie was, en mijn co daarmee de 3e met 100dorpen award haalde.
dat was het dus waard :p
 

DeletedUser

Guest
Achja maakt niet echt uit dat ik intern er is toch niemand om oorlog mee te voeren :)
 

DeletedUser65460

Guest
Die smokers dan maar ;)


Punten: 9/10, je zou hoger moeten staan maar aangezien je niet farmed toch nog een mooi resultaat :p
Reputatie: 8/10 Ik hoor veel positiefs over je :p
Ligging/omgeving: 10/10 voor als je houd van weinig actie, want jouw acc ligt daar met weinig tegenstand
Stam: 6/10 tja, sommige houden daar wel van wat interns :)
ODA: 9.5/10, waar blijft die 4mil??
 

DeletedUser

Guest
Die smokers dan maar ;)


Punten: 9/10, je zou hoger moeten staan maar aangezien je niet farmed toch nog een mooi resultaat :p
Reputatie: 8/10 Ik hoor veel positiefs over je :p
Ligging/omgeving: 10/10 voor als je houd van weinig actie, want jouw acc ligt daar met weinig tegenstand
Stam: 6/10 tja, sommige houden daar wel van wat interns :)
ODA: 9.5/10, waar blijft die 4mil??

veel positiefs over me horen? :confused: waar dan :rolleyes:
hoger staan lukt nog ff niet, moet eerst een stam van 5mil afmaken allemaal def naabs die me helemaal omsingeld hebben :'( dus die 4mil ODA komt eraan :D
omgeving is redelijk saai, ik moet al beginnen strijden tegen hele stammen om het wat moeilijk te krijgen :p
 

DeletedUser63115

Guest
Als je grappig probeert te zijn zal je toch met wat beter moeten komen :)
 

DeletedUser

Guest
Als je grappig probeert te zijn zal je toch met wat beter moeten komen :)

Grappig zijn en grappig proberen te zijn zijn twee verschillende dingen.
Ik heb het geprobeert al was het niet grappig, echter hoef ik niet met iets beters te komen.

;)
 

DeletedUser63115

Guest
Ok, dan rate ik de laatste..

Saccharomyces Cerevisiae

Punten: 5/10 vrij laag voor hetgene wat je potentieel is denkik, al lig je wel al een tijdje stil nu.
Reputatie: 7/10 ik heb je ook al zien spelen op voorgaande werelden en was altijd een acc bij de top, individuele spelers ken ik niet.
Ligging/omgeving: 9/10 nog veel potentieel om dorpen over te nemen daar
Stam: 6/10 lijkt me wel een proteststam.
ODA: 9/10 mooi aantal punten!
 

DeletedUser63840

Guest
Ok, dan rate ik de laatste..

Saccharomyces Cerevisiae

Reputatie: 7/10 ik heb je ook al zien spelen op voorgaande werelden en was altijd een acc bij de top, individuele spelers ken ik niet.

Zijn andere spelers dan op andere werelden.
 

DeletedUser

Guest
Ok, dan rate ik de laatste..

Saccharomyces Cerevisiae

Punten: 5/10 vrij laag voor hetgene wat je potentieel is denkik, al lig je wel al een tijdje stil nu.
Reputatie: 7/10 ik heb je ook al zien spelen op voorgaande werelden en was altijd een acc bij de top, individuele spelers ken ik niet.
Ligging/omgeving: 9/10 nog veel potentieel om dorpen over te nemen daar
Stam: 6/10 lijkt me wel een proteststam.
ODA: 9/10 mooi aantal punten!

deze rating slaat nergens op? xD

punten? amper nog actief na val van infini, enkel deffen doet die nog actief.
reputatie? je bespreekt een account, de spelers zijn echter al verschillende keren veranderd... A is een chille gozer, maar niemand kent hem buiten ingame dus reputatie kan je niet beoordelen (ik zou 8/10 zeggen, goeie speler maar niet de beste)
ligging: goeie ligging? lol omsingeld door stokje en Amath. maakt geen kans... 0/10 ook reden waarom hij stopte toen hij door groeirichting niet naar stokje kon.
 
Bovenaan