Praathoek W69

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Net fijn, puur op skills vaak. Alleen wel miliseconden, volle seconden zijn gewoon kut.

Boerlimietje van 75k + ms + een goede snelheid. prima de bima voor 1v1 battles. Zo vermijd je dat vreselijke stacken.
 
Reactiescore
581
Ik doe niet aan stacken, tenzij... het een kerkdorp is (geen idee of die er op classics zijn), ik neem geen risico's qua ongelovige dorpen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Mweh, je bent sowieso meer geneigd naar te gaan stacken als je 10 getimede aanvallen ziet met os achter, in plaats van te gaan snipen.

Daar zorgt de boerlimiet dan voor weerstand.
 
Reactiescore
581
Ik krijg er met milliseconden, altijd wel iets tussen (tussen de edels en OS). Het dorp kan een paar 100e dan voor de tegenstander zijn, maar dan is ie weer voor mij. Het minimale niveau voor een aanvaller moet toch ook zo zijn... clears laag in de seconde, edel(s)clear(s) er bovenop en OS midden of hoger in dezelfde seconde. Maar dan nog, voor een ervaren verdediger met meer dorpen, is dat geen probleem. Althans, ik heb er geen problemen mee.
 
Reactiescore
89
Je kent mij niet en dat is niet erg. Ik speel met een paar verschillende accounts en ook niet meer zo vaak. Overigens kan je, jezelf laten internen of als je de wereld (zo goed als) gewonnen hebt en er ontstaat alsnog onenigheid in de stam, jezelf op delete zetten.

Alleen op mijn eerste wereld (W11) heb ik de stam verlaten, de nummer 1 weg gespeeld (we zaten in dezelfde stam) en daarna dorpen zelf verloren, mooie leerschool. Op W12 was ik MB van The Surgeon, dan sta je aan hem veroverde dorpen af, idem op W41 voor Oeps. Daartussen heb ik nimmer dorpen verloren, tenzij ik de account weg gaf aan de stam of op delete zetten.

Alleen op W54 heb ik mijn dorp (ik had er een) verloren aan Trains (drie spelers maakte een mooie actie). Op die wereld ben ik echter herstart op Swedish Chef en heb ik alsnog aan de top gespeeld, uiteindelijk in hetzelfde Trains.

Natuurlijk zie je wel veel kleine dorpjes op verschillende werelden. Maar dat is niet gek... als je vier accounts hebt en je voor de start van een wereld die je serieus gaat spelen, de vlaggen moet ruilen met de andere accounts. Zodat de account waarmee je start de beste vlaggen heeft.

Ik zie dus vooral dat je opgaf voor je kans had om dorpen te verliezen xD
Dus als ik de 19e mezelf liet internen door stam of op delete ging was ik een topper omdat ik dan geen dorpen verloren had?

Dodgen en snipen is mooi maar daarmee ben je niet veel als ze gewoon edels opnieuw kopen en terug sturen, je verliest mss geen dorpen maar ze kunnen blijven rammen.

Je weet niet hoe de situatie momenteel is dus je weet ook niet waarom we ervoor kozen sommige dorpen te blocken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik krijg er met milliseconden, altijd wel iets tussen (tussen de edels en OS). Het dorp kan een paar 100e dan voor de tegenstander zijn, maar dan is ie weer voor mij. Het minimale niveau voor een aanvaller moet toch ook zo zijn... clears laag in de seconde, edel(s)clear(s) er bovenop en OS midden of hoger in dezelfde seconde. Maar dan nog, voor een ervaren verdediger met meer dorpen, is dat geen probleem. Althans, ik heb er geen problemen mee.

Je onderschat de timings een beetje denk ik :p. Classic staat erom bekend dat je moet snipen op 20ms, of recappen op 20ms etc. Dat is niet 123 gedaan door menig speler.
 
Reactiescore
581
Ik zie dus vooral dat je opgaf voor je kans had om dorpen te verliezen xD
Dus als ik de 19e mezelf liet internen door stam of op delete ging was ik een topper omdat ik dan geen dorpen verloren had?
Leuk geprobeerd Weed, maar zo is het niet. Alleen op W36 had ik geen zin om door te spelen en was er een kans om dorpen te verliezen (wat ik niet deed op dat moment. Absurd. en ik speelde samen, ik lag voor hen en hield D tegen, die drive... om door te gaan, die was er toen zij stopte niet meer. En ik had al heel wat massa's gehad, die breken mij echter nooit... daar speel ik normaal voor.

W36 was sowieso een rare wereld, er waren voor het eerst evenementen en die waren veel te sterk in de beginfase, je kon er zoveel harder op gaan (vandaar dat die er nu bij de start van een wereld niet zijn). Iedereen klaagde erover... ik hoorde dat en ben drie weken later dan de rest gestart om te laten zien (ik zoek uitdagingen) dat je nog steeds aan de top kon komen, ondanks hun voorsprong. En dat lukte dus prima, ondanks een late start en daarna was het heerlijk vechten tegen D. Alleen als je start en je maatje kapt ermee... (de rest is al zo goed als weg gespeeld) dan is de motivatie er niet meer. Vond ook dat ze goed gestreden hadden (mijn tegenstanders) en gunde hun toen de dorpen.

Vergeet ook niet, dat ik heel lekker speelde op W37 en het veel tijd vrat die twee werelden naast elkaar.

Je onderschat de timings een beetje denk ik :p. Classic staat erom bekend dat je moet snipen op 20ms, of recappen op 20ms etc. Dat is niet 123 gedaan door menig speler.
Daar draai ik mijn hand niet voor om en alles zonder tools, die heb ik niet nodig. Ik gaf alleen het minimale niveau aan, wat ik verwacht van een aanvaller en helaas... dat zie je steeds minder.
 
Reactiescore
89
Leuk geprobeerd Weed, maar zo is het niet. Alleen op W36 had ik geen zin om door te spelen en was er een kans om dorpen te verliezen (wat ik niet deed op dat moment. Absurd. en ik speelde samen, ik lag voor hen en hield D tegen, die drive... om door te gaan, die was er toen zij stopte niet. En ik had al heel wat massa's gehad, die breken mij echter nooit... daar speel ik normaal voor.

W36 was sowieso een rare wereld, er waren voor het eerst evenementen en die waren veel te sterk in de beginfase, je kon er zoveel harder op gaan (vandaar dat die er nu bij de start van een wereld niet zijn). Iedereen klaagde erover... ik hoorde dat en ben drie weken later dan de rest gestart om te laten zien (ik zoek uitdagingen) om te laten zien dat je nog steeds aan de top kon komen, ondanks hun voorsprong. En dat lukte dus prima, ondanks een late start en daarna was het heerlijk vechten tegen D. Alleen als je start en je maatje kapt ermee... (de rest is al zo goed als weg gespeeld) dan is de motivatie er niet meer. Vond ook dat ze goed gestreden hadden (mijn tegenstanders) en gunde hun toen de dorpen.


Daar draai ik mijn hand niet voor om en alles zonder tools, die heb ik niet nodig. Ik gaf alleen het minimale niveau aan, wat ik verwacht van een aanvaller en helaas... dat zie je steeds minder.

Dus als ik zeg dat ik vind dat cave mooie massa gedaan heeft en dat ze die 3 dorpen verdienen ben ik topper dan?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je vraagt veel van de aanvallers tegenwoordig hoor. Timen is niet meer van deze tijd to be fair.
 
Reactiescore
581
Je vraagt veel van de aanvallers tegenwoordig hoor. Timen is niet meer van deze tijd to be fair.
Waarbij we dan in een discussie gaan verzanden, dat vroeger alles beter was :D Nu was dat soms ook wel zo... maar die discussie ga ik niet aan. Het is heden ten dage 'anders' :p
 
Reactiescore
89
Selectief lezen heet dat. En nee, met jouw ligging en dorpenaantal had je geen verlies moeten hebben. Ik had daar niets verloren, dat weet ik zeker.

Mss ook kijken hoelang ik bepaalde dorpen al had en hoeveel troepen er in die tijd konden gerekruteerd worden, en als 1 aanval van cave 3% minder aanvals geluk had hadden we 2 van de 3 dorpen niet verloren. We konden idd deffen zonder dorpen te verliezen maar dan had cave niets van off verloren en konden ze gewoon hele week blijven rammen.
 
Reactiescore
581
Als je te weinig troepen had, door een fusie... dan moet je misschien die fusie (bah! t blijft een vies woord: fusie) wat langzamer laten verlopen, die te fuseren account gebruiken als MB, terwijl je dorpen overneemt, als de rest inmiddels weer vol zijn etc. Je focust je gewoon teveel op punten en ranking. Het is een gezegde op TW met een enorme baard, maar het blijft gelden... punten vechten niet, troepen wel.

En je was vanzelf wel in de top geraakt... ik sta in het begin ook nooit in de top, maar heb meer troepen dan alle spelers om mij heen. Die top 10 is er wel bij het derde/vierde dorp (en dan staan we dat nooit meer af).
 
Reactiescore
89
Als je te weinig troepen had, door een fusie... dan moet je misschien die fusie (bah! t blijft een vies woord: fusie) wat langzamer laten verlopen, die te fuseren account gebruiken als MB, terwijl je dorpen overneemt, als de rest inmiddels weer vol zijn etc. Je focust je gewoon teveel op punten en ranking. Het is een gezegde op TW met een enorme baard, maar het blijft gelden... punten vechten niet, troepen wel.

Fusie was op dat tijdstip gedaan met de redenering dat hij dan kon loggen voordat de massa toekwam, maar door backroll zijn die aanvallen niet door gegaan en stond zijn acc niet meer op delete dus mocht hij niet loggen.

En ik ben ook alleen gestart zonder MB,deff slaafjes, DU's, premades of vrienden op deze wereld. Elk ander persoon in de top waar ik mee spreek heeft minstens paar MB's en deff slaafjes.
 
Reactiescore
581
En zo is er voor veel accounts iets misgegaan met de backroll... nog nooit zoiets mee gemaakt en ik hoop dat het ook niet meer gebeurd in mijn TW-life ;)
 
Reactiescore
89
En zo is er voor veel accounts iets misgegaan met de backroll... nog nooit zoiets mee gemaakt en ik hoop dat het ook niet meer gebeurd in mijn TW-life ;)

Bij ons was het kut ja de gevolgen. Ik heb het denk ik 1 keer gehoord dat ze een wereld na 2/3 dagen gewoon gereset hebben.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Is ook de eerste keer dat ik dit heb meegemaakt, en ik draai al heul lang mee
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jij bent een Noob die W69 even komt vertellen wie wat is.
Wie ben jij kerel ?
Kom spelen of hou je klep houden.
Bruh, ga eerst wat presteren voor je mij uitdaagt om met je te fronten :p
Je moet toch actief zijn om een account te dragen, zeker in de oude werelden toen er nog geen scripts e.d. waren.

Enige manier om achter het niveau op w69 te komen is door zelf een account te joinen. Een zelfbenoemde top speler zoals jij zal heus wel genoeg keuzes hebben om een account te joinen.

Geen scripts? Ik gebruik Sangu al sinds W10, dat is al vrij lang. Tevens het enige script dat ik gebruik.

De rest van de scripts zijn nutteloos as fuck.
 
Bovenaan