Praathoek W69

Reactiescore
5.701
Los van prestaties waren er vroeger op het AF globale bekendheden in de zin van werelden en stammen die een des mate hoog niveau hadden dat die respecteert werden. Maar daar is nu vrij weinig meer van over zo te zien.
 

DeletedUser69481

Guest
Hij is een newgen dus ik haal recente werelden aan. Mijn W5, 16, 18, 24, 36, 37, 39, 42, 43 prestaties heeft die duidelijk geen weet van.

Laat staan Classics.

Anders manier om zijn ongelijk te bewijzen is door deze wereld te joinen en hem weg te spelen ;).
Tuurlijk zijn er andere mensen op het AF met een grote bek, maar die spelen tenminste ook op deze wereld en kunnen dan ook hard onderuit gaan.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik zeg niet dat ik toen op het af te vinden was, enkel dat ik daar heb gespeeld...


Zeg ook nergens dat je geen skills hebt, dat is weer eigen interpretatie. Ik zeg dat je enkel kan deffen en alleen dat hebt laten zien. Waar was je op w65 waar acc na acc werd gebroken? Waarom ging je daar niet even spelen en een acc rechttrekken? Omdat je daar een grote kans hebt te verliezen(mijn eigen interpretatie)

Dan derbij, wie ben jij om iedereen hier even zwart te maken? Ik lees een lijstje door en zie dat mijn team (dba) als beste speler wordt genoemd, joepie, blij mee, tof. Zie je vervolgens een paar berichten eronder 1 of andere arrogante kuttekop roepen dat we dat niet verdienen bla bla bla want we zijn echt noob bla bla? Voor wat doe je dat, geef daar nou eens antwoord op?

Ik speel op elk account waar ik word voor gevraagd en er tijd voor heb. Moet ik elke wereld spelen waar noobs runnen en worden gerekt? Nee. Jouw interpretaties zijn alsof je een kinderboek van Annie M.G Schmidt bent aan het lezen. Stop met verbanden leggen en interpreteren, je bakt er niks van.

Ik ga uit van eerdere ervaringen. Ik zag DBA op het AF op 64. "Hij ging alles fixen op Clusterfxcks". Weekje later, account wederom gebroken + spelerloos. Dat is de reden waarom ik die nominaties in twijfel trek.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Menig oude garden teams en klessik teams zouden je front zo hard vermorzelen dat je je eigen naam vergeet.
Bewijs heb ik niet, aangezien vele gestopt zijn na de braindead PP abusing, ipv daar flink gebruik van te maken. Over moreel gesproken.

Ik zeg daarbij niet dat jullie een slecht team zijn, dat jullie goed zijn dat geloof ik best. Maar onderschat het niet, als je er “vroeger” niet bij was.

Zal vast zijn inderdaad want dat soort spelers hebben vaak veel meer ervaring dan nieuwere spelers maar er is wel trend gaande op TW dat oude spelers vaak niet meer overleven op nieuwere werelden ook een van de redenen dat je vaak nieuwere spelers meer werelden ziet winnen. En nee dat is niet puur alleen door het gebruik van PP.

Allemaal oude Garde die Coruscant even weg zouden spelen.

Sluit me dan ook hier ook wat Mark zegt. Zijn zoveel oudere spelers die op nieuwe werelden grote mond hebben en dat ze iedereen kunnen wegspelen maar daarna het niet waarmaken. Heb het hier niet puur op werelden waar Coruscant op gespeeld heeft maar ook op andere werelden voordat ik zelf op Coruscant speelde.

Moraal van het verhaal: Vroeger waren er goede spelers en er zijn nu goede spelers. Het is simpelweg niet mogelijk en pure onzin dat omdat het vroeger moeilijker was er nu geen nieuwe top spelers meer kunnen opgeleid worden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Omdat elke wereld weer iets aparts heeft, boeit jouw eerdere werelden niks.
Enige reden waarom ik naar prestaties van Coruscant aanhaalde was om aan te tonen dat er in die werelden ook Oude garde aanwezig waren die ons even een lesje zouden leren.

Jij speelt nu geen W69.
Dus kunnen we ook niet zien hoe jij tegenover One stand gehouden zou hebben.

Of als jij juist naast een PP Booster gelegen zou hebben

Ik speel nu geen W69, dan kunnen we ook niet zien hoe jij tegenover mij had standgehouden. Dat werkt beide richtingen op, en niet enkel in jouw voordeel (dat tracht je hier namelijk te impliceren). Het is fijn dat je tegen spelers van de oude garde hebt gespeeld, maar dat zegt weinig.

Los van prestaties waren er vroeger op het AF globale bekendheden in de zin van werelden en stammen die een des mate hoog niveau hadden dat die respecteert werden. Maar daar is nu vrij weinig meer van over zo te zien.
Dat ze me niet kennen is niet erg to be fair.
Anders manier om zijn ongelijk te bewijzen is door deze wereld te joinen en hem weg te spelen ;).
Tuurlijk zijn er andere mensen op het AF met een grote bek, maar die spelen tenminste ook op deze wereld en kunnen dan ook hard onderuit gaan.
Komt misschien nog wel midgame. Wie weet, al ben ik totaal geen fan van stackwerelden waarin pp abusers domineren. Kom allemaal eens naar de classic, doen we het OG stijl. Boerlimiet + ms.
 
Reactiescore
766
Ik speel op elk account waar ik word voor gevraagd en er tijd voor heb. Moet ik elke wereld spelen waar noobs runnen en worden gerekt? Nee. Jouw interpretaties zijn alsof je een kinderboek van Annie M.G Schmidt bent aan het lezen. Stop met verbanden leggen en interpreteren, je bakt er niks van.

Ik ga uit van eerdere ervaringen. Ik zag DBA op het AF op 64. "Hij ging alles fixen op Clusterfxcks". Weekje later, account wederom gebroken + spelerloos. Dat is de reden waarom ik die nominaties in twijfel trek.
En weer geen antwoord op mijn vraag, het wordt simpelweg vervelend. Je hoeft nominaties niet in twijfel te trekken, slaat ook nergens op dat je dat überhaupt doet? Het zijn lijstjes geschreven door anderen dus op basis van hun interpretaties en niet die van jou.

Dus nogmaals de vraag, waarom voel jij je zo goed om zoveel lijstjes af te kraken?
 
Reactiescore
634
Ik speel nu geen W69, dan kunnen we ook niet zien hoe jij tegenover mij had standgehouden. Dat werkt beide richtingen op, en niet enkel in jouw voordeel (dat tracht je hier namelijk te impliceren). Het is fijn dat je tegen spelers van de oude garde hebt gespeeld, maar dat zegt weinig.

Juist dat dus, jij hebt niet gefront tegen ons en kan niet beoordelen hoe wij spelen.
Anderszijds. Ik typ ook niet in een wereld waar jij aanwezig bent op AF en aan te geven hoe goed ik er zou zijn en dat jij een Noob bent
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jij hebt echt problemen met discussies he? Een mening mag je in twijfel trekken, daarvoor bestaat een mening. Meningen verschillen nu eenmaal, leren ze je dat niet daar in de lagere school? God damn jij bent net Heer Draggy man.

Ik ben God.
 
Reactiescore
89
Omdat elke wereld weer iets aparts heeft, boeit jouw eerdere werelden niks.
Enige reden waarom ik naar prestaties van Coruscant aanhaalde was om aan te tonen dat er in die werelden ook Oude garde aanwezig waren die ons even een lesje zouden leren.

Jij speelt nu geen W69.
Dus kunnen we ook niet zien hoe jij tegenover One stand gehouden zou hebben.

Of als jij juist naast een PP Booster gelegen zou hebben

Vraag is, zou je hetzelfde hier gepresteerd hebben als je niet een stam als One achter je had.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Juist dat dus, jij hebt niet gefront tegen ons en kan niet beoordelen hoe wij spelen.
Anderszijds. Ik typ ook niet in een wereld waar jij aanwezig bent op AF en aan te geven hoe goed ik er zou zijn en dat jij een Noob bent

De dag dat ik in elke post mezelf beschrijf als een gedoodverfde topspeler en in de derde persoon over mezelf praat, mag je dat doen. Jij bent diegene die zich belachelijk maakt in elke post die je typt, schrijnend.
 
Reactiescore
766
De dag dat ik in elke post mezelf beschrijf als een gedoodverfde topspeler en in de derde persoon over mezelf praat, mag je dat doen. Jij bent diegene die zich belachelijk maakt in elke post die je typt, schrijnend.
Jij maakt jezelf juist belachelijk tegenover af gebruikers die je niet kennen. Nog steeds geen antwoord op mijn vraag, of was je antwoord omdat jij God bent?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Vraag is, zou je hetzelfde hier gepresteerd hebben als je niet een stam als One achter je had.

Ja of je kan je afvragen hoe deze wereld was verlopen als we er massaal PP in hadden gestoken :p
 
Reactiescore
634
Vraag is, zou je hetzelfde hier gepresteerd hebben als je niet een stam als One achter je had.

Daar kan ik nu niet op antwoorden aangezien ik in One zit.
Wellicht als we in een andere stam hadden gezet, zouden we weg gespeeld zijn geweest en was ik op mijn Bek gegaan


Jij bent mijn ***
Je wilt een discussie aangaan, terwijl je nog niet eens weet hoe Coruscant speelt
 

DeletedUser69481

Guest
De dag dat ik in elke post mezelf beschrijf als een gedoodverfde topspeler en in de derde persoon over mezelf praat, mag je dat doen. Jij bent diegene die zich belachelijk maakt in elke post die je typt, schrijnend.

Het eerste is precies wat je zelf hier aan het doen bent. Jij bent ook juist degene die zichzelf hier belachelijk aan het maken is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jij maakt jezelf juist belachelijk tegenover af gebruikers die je niet kennen. Nog steeds geen antwoord op mijn vraag, of was je antwoord omdat jij God bent?
Jup.
Daar kan ik nu niet op antwoorden aangezien ik in One zit.
Wellicht als we in een andere stam hadden gezet, zouden we weg gespeeld zijn geweest en was ik op mijn Bek gegaan



Jij bent mijn ***
Je wilt een discussie aangaan, terwijl je nog niet eens weet hoe Coruscant speelt
.................. I'm done with u
Het eerste is precies wat je zelf hier aan het doen bent. Jij bent ook juist degene die zichzelf hier belachelijk aan het maken is.

Ik ben het dan ook, en al jaar en dag. Niet 6 maanden of 2 werelden.
 

DeletedUser69481

Guest
Ik ben het dan ook, en al jaar en dag. Niet 6 maanden of 2 werelden.

Dan hoop ik binnenkort dat je op W69 komt spelen en je skills eens echt laat zien. Op dit moment kom je namelijk nogal over als een schreeuwlelijk die alles beter weet, zonder zijn mening echt te onderbouwen. Daarnaast speel je niet eens op deze wereld en kan je dus ook niet op je bek gaan.
 
Bovenaan